abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 november 2019 @ 23:20:44 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189979645




Het enige seizoen waarbij vroegtijdig al een van de deelnemers uitlekte: Janine Abbring kreeg een ongeluk tijdens de opnames. Ze noemde niet meteen WIDM, maar de geruchten gonsden al gauw.





Ewout Genemans, Joep van Deudekom, Janine Abbring, Tim Haars, Tania Kross, Daniël Boissevain en Zarayda Groenhart vielen af tijdens de afleveringen.
De finale ging tussen Carolien Borgers, Paulien Cornelisse en Kees Tol.
Paulien ging er vandoor met de pot van ¤ 17.120.











Opvallende of memorabele opdrachten uit het eerste seizoen zijn:

Daniël Boissevain die vanuit een chopper zijn vrijstelling mocht verdedigen :D


De finaleopdracht in de trein O+





Kees Tol was de mol! Je kon dit al weten door zijn enkel-enkel-dubbel-dubbel dansje of door de fantastische 'Priesterhint': in de eerste aflevering werden alle kandidaten voorgesteld toen ze een kerk binnenliepen. De eerste letters van deze introducties vormden C(ase) is the Mole. Doordat Carolien en Cornelisse ook in de finale stonden, was deze hint multi-inzetbaar ;)

Als mol toonde Kees flink wat lef; zo verduisterde hij een koker in het zicht van de andere kandidaten en schreeuwde hij keihard: IK BEN DE MOL tijdens het bungeejumpen!


Wil je dit seizoen graag terugkijken? Dat kan! Het volledige seizoen staat op Youtube:

----

Praat mee! Wat vond jij van deze Volendamse mol? Verdient Janine Abbring een herkansing?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189983216
Ik kijk sinds 2011, en dit is by far het mooiste seizoen wat ik gezien heb _O_

Mooi land, mooie opdrachten (die ook perfect aansluiten op het land en die je dus vrijwel nergens anders kan doen) en een fantastische mol ^O^
pi_189989365
Vind ik het op één na beste seizoen. Alleen S11 vind ik beter. Deze zit er nipt achter met een super kandidatengroep, mooie opdrachten (inclusief meet-the-mole!) en een goede mol.

Het ongeluk van Janine geeft dit seizoen nog steeds een randje. Maakte de groep ook nog hechter, en kwam uiteindelijk ten goede van het seizoen. Toch zonde van Janine nog steeds, die ten tijde van haar val de enige was die op Kees zat als mol. Had waarschijnlijk de finale gemakkelijk gehaald.
pi_190023792
Mijn favoriete seizoen. Gaaf land, leuke groep en een super Mol.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  PR en moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 23:21:20 #5
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192038230
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 17:52 schreef Madhouse11 het volgende:
Mijn favoriete seizoen. Gaaf land, leuke groep en een super Mol.
Dit _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')