Is dit online toevallig terug te vinden, dat van gisteren?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vorige week was ie ook al raar bezig. In de eerste ronde al elke keer doorspelen met heel veel snookers benodigd en in de finale zat ie Selby helemaal te kutten. Verwijten over en weer over waar ze aan de tafel stonden, en terugkomen met alleen roze en zwart op tafel terwijl je een aantal snookers nodig hebt. Maar goed, Ronnie heeft bij een hoop mensen redelijk oneindig krediet, denk ik.
Deze? https://www.eurosport.com(...)o8036245/story.shtmlquote:Op donderdag 17 december 2020 21:03 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Is dit online toevallig terug te vinden, dat van gisteren?
Thanks, ik ga kijken.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Deze? https://www.eurosport.com(...)o8036245/story.shtml
Ik meen me vaag te herinneren dat Ding het een keer gedaan heeft zonder dat de scheidsrechter het in de gaten had, en er een century mee maakte.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:49 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dit heb ik nog nooit eerder gezien
ik ook nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:49 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dit heb ik nog nooit eerder gezien
quote:Het Masters snookertoernooi dat zondag van start gaat en met zijn 725.000 pond het hoogst gedoteerde invitatietoernooi van het seizoen is, zal niet doorgaan in het Londense Alexandra Palace maar wel in de Marshall Arena in het Engelse Milton Keynes, waar vorig jaar ook al een aantal toernooien plaatsvond.
De WST (World Snooker Tour) had gepland om het prestigieuze evenement, waar enkel de top 16 van de wereld aan deelneemt, te organiseren in het Londense Alexandra Palace, de thuisbasis sinds 2011. Door de huidige Covid-19 beperkingen is er besloten het toernooi te laten plaatsvinden in de Marshall Arena in het Engelse Milton Keynes. De Masters zullen doorgaan zonder publiek, in een ‘bubbel’ omgeving en achter gesloten deuren.
Alle spelers zullen de dag voor hun eerste wedstrijd worden getest en zullen in de bubbel blijven zolang ze aan het toernooi deelnemen. Ook alle officials en medewerkers zullen binnen de bubbel blijven, volgens de strikte isolatie maatregels, hygiëne en sociale afstand.
Het Masters toernooi, dat in 1975 voor de eerste keer op de kalender stond, is een van de drie Triple Crown toernooien en kent een rijke geschiedenis.
Zijn achtste al.quote:
https://www.bbc.com/sport/snooker/55604543quote:World number one Judd Trump and Jack Lisowski have tested positive for coronavirus will miss the Masters.
Both players were tested on Friday as part of strict protocols surrounding the event, which starts on Sunday. Trump, who was due to play David Gilbert in his opening match in Milton Keynes, has been replaced by Joe Perry. World number 14 Lisowski's place has been taken by Gary Wilson, who will face Kyren Wilson.
Perry and Wilson were present in the tournament 'bubble' as substitutes and have returned negative tests.
Makkie zo voor Markiequote:Op zaterdag 9 januari 2021 17:56 schreef Modus het volgende:
[..]
https://www.bbc.com/sport/snooker/55604543
Ik weet niet of je 'm gezien hebt, maar zo niet: het is het terugkijken waard.quote:Op woensdag 13 januari 2021 12:32 schreef Zorro het volgende:
Mooie ontwikkelingen bij de Masters.
Zowel Robertson als Selby eruit, droomscenario
Vanmiddag Ronnie - Ding, ik zit alvast klaar
Speelden Ronnie en Ding op een hoog niveau?quote:Op woensdag 13 januari 2021 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je 'm gezien hebt, maar zo niet: het is het terugkijken waard.
Absoluut.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Speelden Ronnie en Ding op een hoog niveau?
Van de eerste tot de laatste balquote:Op woensdag 13 januari 2021 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je 'm gezien hebt, maar zo niet: het is het terugkijken waard.
Ronnie heeft in al hun head2head wedstrijden sinds 2005 slechts 3x van Ding verloren, volgens mij. Vrij bizar.quote:Op woensdag 13 januari 2021 18:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van de eerste tot de laatste bal![]()
Heerlijke wedstrijd ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |