abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 november 2019 @ 21:27:41 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189976409




Het elfde seizoen van WIDM! Met de man die we daarna nog jaren als presentator hebben gezien ;)





Hanna Bervoets, Horace Cohen, Miryanna van Reeden, Jan Kooijman, Pepijn Gunneweg, Anna Drijver en Karin de Groot vielen af tijdens de afleveringen.
De finale ging tussen Soundos El Ahmadi, Art Rooijakkers en Patrick Stoof.
Art ging er vandoor met de pot van ¤ 19.540.



El Salvador & Nicaragua










Opvallende of memorabele opdrachten uit het elfde seizoen zijn:

LASERGAMEN!!! Waarbij Jan Kooijman zich verstopte achter een hooibaal _O-


En de aflevering waarin ze een toneelstuk moesten maken en iedereen even vergat dat ze aan WIDM meededen :D







Patrick bleek de mol!


Wil je dit seizoen graag terugkijken? Dat kan! Het volledige seizoen staat op Youtube :)

----

Praat mee! Was jij er ook van overtuigd dat Art de mol was? Realiseer je je nu pas dat je een heel WIDM-seizoen met Soundos hebt gekeken zonder dat je je aan haar irriteerde? :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189989271
Beste seizoen van WIDM ooit naar mijn mening. Gelaagde opdrachten en supersterke twists. Goede kandidatengroep met zowel mysterieuze types als superfanatieke types. Opdrachten met als hoogtepunten:

- De opening met de mol die daar verkleed in die bus zat.
- Open kaart moeten spelen met de opdracht met de busrace. Want als jij denkt dat je mol in de bus zit, moet je dus verliezen. Anders gaat er geld uit de pot.
- De opdracht in de kerk met de mogelijkheid elkaars molboekje te kunnen lezen. Zorgde ervoor dat kandidaten open kaart moesten spelen met informatie uit hun laatstgemaakte test.
- De hotelkamer opdracht vind ik nog steeds gewoon legendarisch en één van de leukste om naar te kijken. Inclusief Karin, die er daar van overtuigd is dat Horace de mol is, terwijl hij er 10 minuten later in de uitzending uitvliegt
- De opdracht waarin ze de toekomst naar hun hand moesten zetten: eerst de test maken, dan pas de opdracht spelen.
pi_190015341
Voor mij eveneens het beste seizoen van WIDM.

Dat we aan het eind van het seizoen een terugblik kregen en zagen hoe de mol al vanaf opdracht 1 te ontmaskeren was en gewoon in de bus zat was zo geniaal en gedurfd. Ik kan me herinneren dat ik zelfs kippenvel kreeg haha. Verder vond ik Patrick een leuke mol en ook de kandidatengroep leuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')