abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 november 2019 @ 20:59:50 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189975632




Een jubileumseizoen: precies de helft van waar we nu zijn :)





Loretta Schrijver, Tim Akkerman, Manuel Venderbos, Barbara Barend, Hind Laroussi, Arjen Lubach en Erik van der Hoff vielen af tijdens de afleveringen.
De finale ging tussen Sanne Vogel, Frits Sissing en Kim Pieters..
Frits ging er vandoor met de pot van ¤ 21.950.











Opvallende of memorabele opdrachten uit het tiende seizoen zijn:



In aflevering 3 hebben de kandidaten een bijzonder etentje: oud-presentatoren Angela en Karel komen langs. Zij moeten aanwijzen wie zij denken dat de Mol is.




Kim bleek de mol! Dit kon je al weten doordat er vaak een X terug kwam: dit was het Japanse symbool voor 10 (en Latijn, maarja ze waren niet in Italië :P ). Daarnaast gebruikte ze vaak zinnen waarin de eerste letters haar naam vormden, zoals Kennis Is Macht :D

Ze schijnt wel één en ander aan molacties geprobeerd te hebben, maar het meeste mislukte O-)


Wil je dit seizoen graag terugkijken? Dat kan! Het volledige seizoen staat op Youtube :)

----

Praat mee! Wat vond jij van dit jubileumseizoen in Japan? Hoe tof was dat verlaten dorp? En hoe jammer dat Arjen Lubach niet de mol was ;( ?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189989140
Holland Village (volgens mij heette het zo) was natuurlijk wel een toppuntje van dit seizoen. De cameo's van George, Karel en Angela om wille van het jubileum van de serie waren leuk. Dat werd er af en toe subtiel tussendoor gegooid, en niet per se de nadruk op gelegd. Ik hoop dat ze dat dit 20e seizoen ook doen. Verder vind ik de eerste opdracht in dit seizoen nog steeds de onduidelijkste opdracht ooit :') En die opdracht met de vrijstelling waarbij ze aan elkaar vastgemaakt zaten in het bos is wat mij betreft ook wel een klassieker en een hele mooie: hier is het op vertrouwen aangewezen, hoe moeilijk dat ook is in de Mol. Als laatste nog het etentje van Arjen en Kim. Plaatsvervangende schaamte dat gesprek, als je dat nu zo terugkijkt met de kennis dat Kim de mol is _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')