Mag je hier niet zeggen.quote:
Jij komt er mee dat hij een rookie bij RB is alsof dat zijn aantal crashes minder erg maakt.quote:Op zondag 17 november 2019 15:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waar lees je dat? We hebben het over rbr. Niet over een ander team.
Ben je nuchter. Ja.quote:Op zondag 17 november 2019 17:13 schreef shiz het volgende:
Goed voor de autosport...
'Ben je nuchter?' 'Ga wat drinken!'
En daarop meteen Kimi in beeld.![]()
quote:Op zondag 17 november 2019 17:16 schreef Monolith het volgende:
Ik weet ook weer waarom ik die voorbeschouwing nooit kijk. Wat een pijnlijk stupide interview.
Hiermee gaat Olav inderdaad niet de Sonja Barend award winnen.quote:Op zondag 17 november 2019 17:16 schreef Monolith het volgende:
Ik weet ook weer waarom ik die voorbeschouwing nooit kijk. Wat een pijnlijk stupide interview.
quote:Op zondag 17 november 2019 17:16 schreef Monolith het volgende:
Ik zie het al voor me dat Ivo Niehe een buitenlands staatshoofd een paar Nederlandse scheldwoorden gaat leren.quote:Op zondag 17 november 2019 17:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hiermee gaat Olav inderdaad niet de Sonja Barend award winnen.
Als een mod het zegt, zal het wel mogenquote:
Gelukkigquote:Op zondag 17 november 2019 17:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Als een mod het zegt, zal het wel mogen
The @vosss stylequote:
Ze zeggen 10 minuten daarna, maar ervaring leert dat er altijd wel 20 minuten van af kan.quote:Op zondag 17 november 2019 17:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Die wordt net tijdens de start bezorgd
dat is jackquote:Op zondag 17 november 2019 17:46 schreef RubenSosa het volgende:
heeft olaf/ziggo/ ooit een gesprek met max gehad waar hij niet in zijn reet zit?
serieuze vraag
Niemandquote:Op zondag 17 november 2019 17:49 schreef Zipportal het volgende:
Welke mongolen zitten er bij Ziggo nu weer op de bank? #dtv
o.a. Buddyquote:Op zondag 17 november 2019 17:49 schreef Zipportal het volgende:
Welke mongolen zitten er bij Ziggo nu weer op de bank? #dtv
Guido en een of ander GTST figuur of zoiets.quote:
Hartley, echt zo van "Ik ga gewoon verder met wat ik aan het doen ben"quote:
quote:Op zondag 17 november 2019 17:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Guido en een of ander GTST figuur of zoiets.
How late is it? Niveautje weer hoorquote:
Nog steeds de naam niet goed kunnen schrijven?quote:Op zondag 17 november 2019 17:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
Guido en een of ander GTST figuur of zoiets.
O damn. Guiltyquote:Op zondag 17 november 2019 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nog steeds de naam niet goed kunnen schrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |