Ik had dat net verbannen uit mijn geheugen.quote:
Leuk maar er telt maar 1 ding: als eerste over de finish morgenquote:
Ik hoop het welquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu hopen dat Max geen domme gaat zeggen in persconferentie.
Horner haalt nu de rol ducttapequote:Op zaterdag 16 november 2019 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu hopen dat Max geen domme gaat zeggen in persconferentie.
Fixedquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Helmut Marko haalt nu de rol ducttape
"naar mijn mening was Senna een prutser"quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu hopen dat Max geen domme gaat zeggen in de persconferentie.
Die gaat crashen morgen. Wil zijn 100% score houden met crashen als hij wat verder achterop ligt.quote:
Haha dan wordt je echt gelyncht daar.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
"naar mijn mening was Senna een prutser"
quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:03 schreef beantherio het volgende:
[..]
"naar mijn mening was Senna een prutser"
Geen bezine maar Red Bull in die tankquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:04 schreef BloesBloes het volgende:
Daaag Ferrari Mercedes, valsspelers!
Als Bottas bij de wandeling naar de interviewruimte uitglijd en Max geen vaart mindert dan kan hij nog een gridstraf krijgen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:04 schreef Dauthi het volgende:
Kan ie nog een vlag negeren of het op een andere manier verneuken? Of is de pole nu echt veilig?
Ik zou gewoon mijn waffel houden als ik hem was, gewoon voor de zekerheidquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:04 schreef Dauthi het volgende:
Kan ie nog een vlag negeren of het op een andere manier verneuken? Of is de pole nu echt veilig?
Werd ook wel tijd dat hij invalkracht Bottas weer eens keertje versloeg.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is nu dat geheime wapen van Bottas om Hamilton te verslaan?
Beetje dom om dat nu al in te zetten he. Dat bewaart ie mooi tot volgend jaar.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:05 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Wat is nu dat geheime wapen van Bottas om Hamilton te verslaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |