abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:45:57 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189973410



Het eerste - en vooralsnog enige - seizoen met vier finalisten! Dankzij een keuze die Paul Rabbering in de voorlaatste aflevering kreeg, zijn er dit seizoen twee verliezers (waar hij zelf gelukkig niet bij hoorde ;) )





Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Menno Bentveld, Alex Klaasen, Dick Jol en Nadja Hüpscher vielen af tijdens de afleveringen.
De finale ging tussen Eva van der Gucht, Renate Verbaan, Paul Rabbering en Inge Ipenburg.
Paul Rabbering ging er vandoor met de pot van ¤ 17.300.











Opvallende of memorabele opdrachten uit het zevende seizoen zijn:

Een memorabele opdracht is die waarbij de deelnemers van een toren moeten abseilen: Inge heeft ontzettend hoogtevrees, maar gaat toch abseilen. Vervolgens is ze ontzettend euforisch en ervan overtuigd dat ze alle andere deelnemers ook kan overhalen - helaas lukt dat niet..




Inge Ipenburg blijkt de Mol! Je had dit al kunnen weten doordat ze op de groepsfoto's de bovenstaande tekst uitbeeldt met haar handen. Daarnaast had ze een bruine mollenjurk aan in de opdracht dat de deelnemers de kans kregen om de mol te zien.


Wil je dit seizoen graag terugkijken? Dat kan! Het volledige seizoen staat op Youtube:

----

Praat mee! Wat vonden jullie van Inge als Mol? Had jij ook op internet al gelezen wat die gebarenhint was, of zat jij stomverbaasd naar de tv te kijken?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_189988937
De veiling uit dit seizoen was ook wel memorabel. En dan niet zozeer dat de pot helemaal leeggetrokken werd, dat is wel vaker gebeurd. Maar dat je een kandidaat terugkoopt in het spel is nog steeds onbegrijpelijk voor mij. Dick heeft toen de hele veiling met zijn handen over elkaar gestaan. Zou ik ook hebben gedaan. Tot ik merkte dat er toch geen rem meer zou zijn, en dan toch maar bieden, want ja. Als het geld toch al de pot uit gaat kan jíj beter die jokers hebben in plaats van een ander.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')