abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:14:32 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189973002




Na een jaartje rust is WIDM weer terug, met een iets verandert concept: vanaf dit seizoen doen er alleen nog BN'ers mee!





Roeland Fernhout, Yvonne van den Hurk, Victoria Koblenko, Jim de Groot, Gijs Stijverman, Sander de Heer en Isabelle Brinkman vielen af tijdens de afleveringen.
De finale ging tussen Lottie Hellingman, Marc-Marie Huijbregts en Yvon Jaspers.
Marc-Marie ging er vandoor met de pot van ¤ 23.000.












Opvallende of memorabele opdrachten uit het vijfde seizoen zijn:


De opdracht waarbij Marc-Marie en Isabelle met een zee tussen zich in moesten communiceren. "Ja, ja, Isabelle is eigenwijs, en doof ook"




Yvon bleek de mol te zijn! Tijdens één van haar molacties op Bali moest ze in een klein dorpje iemand met de naam 'Nyoman' vinden. Helemaal uitgeput en bezweet kwam ze terug: zonder Nyoman.. Uiteindelijk bleek ze een stuk of twintig voorbijgelopen te zijn.

Hoe je tijdens het seizoen al had kunnen weten dat Yvon de Mol was? Tijdens het duiken stond er op alle foto's aan de achterkant een vingerafdruk, maar alleen bij Yvon stond er ook 'de mol' bij.


Wil je dit seizoen graag terugkijken? Dat kan! Het volledige seizoen staat op Youtube:


----

Praat mee! Wat vond jij van de switch naar BN'ers? Gun jij Roeland een herkansing omdat hij ziek het spel verliet? En wat vond je van Yvon als mol?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190171468
Dit vond ik een van de leukste seizoenen. Vooral de samenwerking tussen Marc Marie en Yvon was soms echt hilarisch. Ik herinneren me een opdracht op het strand die echt prachtig was en 1 complete chaos werd.
  donderdag 28 november 2019 @ 19:02:08 #3
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_190171510
Haha die Nyoman opdracht en het backstage filmpje daarna van haar molactie _O_.
KuikenGuppy
pi_190176060
En doof ook!
Ik ga de loop in, ik zit in een loop de loop.
Spaghetti Blueskye

Marc-Marie was hilarisch in dit seizoen _O_
mag het weten
  vrijdag 29 november 2019 @ 08:32:18 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_190180170
Yvon was toch ook ziek tijdens een van de spellen?

En er gaat een roddel dat Roeland Fernhout de oorspronkelijke Mol was, maar werd gewisseld voor Yvon.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')