abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:01:25 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189972793




In seizoen 3 maakten we kennis met een mol die het programma heeft gemaakt tot wat het nu is - zijn molacties inspireren mollen tot nu toe en alle huidige mollen moeten nog bij hem op audiëntie voor tips en tops :)





Uniek aan dit seizoen was dat dit het enige seizoen met 11 deelnemers is; daardoor duurde het programma ook een week langer.
Erik, Paméla, Dick, Kerstin, Karen, Prince en Harry vielen af tijdens de afleveringen.
De finale ging tussen Jantien, John en George.
John ging er vandoor met de pot van ¤ 42.300.











Opvallende of memorabele opdrachten uit het derde seizoen zijn:

De opdracht met de watervervoersmiddelen
Dit is voor mij een opdracht waarbij George laat zien wat voor Mol hij is : de deelnemers moeten een watervervoersmiddel kiezen en daarmee een zo lang mogelijke afstand afleggen. Plottwist blijkt dat ze deze zelfde afstand ook weer terug moeten afleggen. George legt een behoorlijke afstand af en lijkt daardoor heel fanatiek, maar redt het uiteindelijk (helaas :+ ) net niet.




George (op z'n Brabants, dus uitgesproken als Sjors :P ) was in het derde seizoen de mol: een mol die vrij snel door alle deelnemers werd afgeschreven omdat hij te fanatiek was om de mol te zijn. Uiteindelijk bleek dat hij iedereen behoorlijk om de tuin had geleid :)


Wil je dit seizoen graag terugkijken? Dat kan! Het volledige seizoen staat op Youtube O+


----

Is George ook één van jouw favoriete mollen? Wat vond jij van dit seizoen en welke warme herinneringen heb jij nog aan de opdrachten in dit seizoen?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190023576
George was fantastisch. Hilarisch was ook de ontknoping met het verkeerd droppen van de finalisten per parachute 😃
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_190067353
Dit is echt mijn favoriete seizoen. Ik heb het toentertijd nog op videoband opgenomen en zo vaak teruggekeken dat ik bepaalde scènes letterlijk uit mijn hoofd ken... ik vond George echt een goede mol en het was erg leuk om alle molacties in de laatste aflevering terug te zien.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')