Ik ken geen dealers daarquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:49 schreef Pumpalov het volgende:
Niet vaak controles maar waarom zou je het meenemen. Koop gewoon daar.
Loopt genoeg volk rond.quote:
Bezit is overal toegestaan tot 6 gram. Sommige deelstaten 10 en in Berlijn zelfs 15.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:55 schreef heywoodu het volgende:
Even aan Madiea G vragen of de Duitsers het waarderen als je drugs mee door het land neemt.
Dit. Gewoon eerlijk zeggen dat je bij je hebt. Vinden ze alleen maar cool.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:47 schreef ShevaJB het volgende:
Nee doen niet moeilijk, gewoon doen.
Paar keer een gendarme blij gemaakt met wat grammetjes goeie haze. Je zag aan de sterretjes in hun ogen dat dat bewijsmateriaal zou verdwijnen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit. Gewoon eerlijk zeggen dat je bij je hebt. Vinden ze alleen maar cool.
Had ik in Berlijn. Mocht rustig mijn sticky oplurken als ik het maar niet meer voor de BK deed.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:53 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Paar keer een gendarme blij gemaakt met wat grammetjes goeie haze. Je zag aan de sterretjes in hun ogen dat dat bewijsmateriaal zou verdwijnen..
Maar Duitsland en Oostenrijk zijn ze vrij coulant als je eerlijk bent.
We worden graag samen high en daarna neuk ik haarquote:Op zaterdag 16 november 2019 15:02 schreef ijs_beer het volgende:
Waarom zou je het proberen joh. Je bent met je vriendin, dan heb je wel andere dingen om te doen lijkt me.
Zeer goede combi, gebeurt hier ook.quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:04 schreef wollah het volgende:
[..]
We worden graag samen high en daarna neuk ik haar
welk gebied ga je ken mensequote:Op zaterdag 16 november 2019 13:45 schreef wollah het volgende:
Ik ga eind december skien in oostenrijk. Ik met met mijn vriendin en vroeg me af of ik wiet kan meenemen. We rijden via roergebied en dan langs munchen de grens over. Zijn hier vaak controles en doen de duitsers en oostenrijkers daar moeilijk over?
Bvd
Wollah
Hinterglemmquote:Op zaterdag 16 november 2019 16:24 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
welk gebied ga je ken mense
Is ze anders te lelijk?quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:04 schreef wollah het volgende:
[..]
We worden graag samen high en daarna neuk ik haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |