Ja, die. Volgens mij kan die wel voor een goede sfeer zorgen. Je hebt iemand nodig die er even wat beledigingen in gooit als het gesprek even stil valt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De erg sympathieke voormalig keelgrijper Yannick de Vos?
Blijft jammer dat hij gisteren niet reageerdequote:Op vrijdag 15 november 2019 21:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De erg sympathieke voormalig keelgrijper Yannick de Vos?
Over wel iets meer dan een maand, al die eerste ronde gehandicapten potjes zijn niet erg boeiend.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is over een maand pas weer rullevant.
Stinho gaat ons allemaal een dagjesmens noemen, dat lijkt me genoeg.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, die. Volgens mij kan die wel voor een goede sfeer zorgen. Je hebt iemand nodig die er even wat beledigingen in gooit als het gesprek even stil valt.
Marieke komt er even in.twitter:mariekederksen3 twitterde op vrijdag 15-11-2019 om 21:02:08Ben het niet eens met Johan. Hypocriet van mij, weet ik. Maar laat Cruijff met rust. Ja ja ja, Kennedy, Churchill, maar dit is te vers. We hebben één nationale held, laat het nog even tien jaar rusten. Het verdriet is te actueel. https://t.co/yJFDu7rKBP reageer retweet
Muah dat is wel topvermaak hoor, van die random Chinezen die het bord missen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over wel iets meer dan een maand, al die eerste ronde gehandicapten potjes zijn niet erg boeiend.
*voormalig 9 darter gooiersquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat is wel topvermaak hoor, van die random Chinezen die het bord missen.
Marieke Bash incoming.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:20 schreef MC-Morgan het volgende:
Marieke komt er even in.twitter:mariekederksen3 twitterde op vrijdag 15-11-2019 om 21:02:08Ben het niet eens met Johan. Hypocriet van mij, weet ik. Maar laat Cruijff met rust. Ja ja ja, Kennedy, Churchill, maar dit is te vers. We hebben één nationale held, laat het nog even tien jaar rusten. Het verdriet is te actueel. https://t.co/yJFDu7rKBP reageer retweet
Ohja we krijgen ook weer de "NEGENTJE-actquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
*voormalig 9 darter gooiers
Ik heb wat heerlijke wodkatjes meegenomen uit DE Oekraine vorige week.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:16 schreef -Chakotay- het volgende:
IK NEEM EEN BIERTEKE
3 keer raden welk merk
Snuifchinees die los gaat omdat hij 171 gooitquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat is wel topvermaak hoor, van die random Chinezen die het bord missen.
Of een HOLLANDSE AVONDquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja we krijgen ook weer de "NEGENTJE-act
heb je nog een geile oekra gebatst?quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wat heerlijke wodkatjes meegenomen uit DE Oekraine vorige week.
PimGOAT mien merk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:20 schreef MC-Morgan het volgende:
Heb je nog een stad daar om aan te bevelen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb wat heerlijke wodkatjes meegenomen uit DE Oekraine vorige week.
VI topic staat bovenaan. LEUGENAARquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/180073 DWDD staat bovenaan.
Vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:22 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
heb je nog een geile oekra gebatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |