Vers zegt diequote:Op vrijdag 15 november 2019 14:37 schreef Treinhoer het volgende:
Wat jankt iedereen. Verse kut op de markt. Pak je kansen.
Van 2 dagen geleden.quote:Monica Geuze maakte zich een tijd heel veel zorgen over een mogelijke transfer naar het buitenland voor haar vriend, voetballer Lars Veldwijk. Inmiddels heeft ze daar iets meer rust in gevonden en kan ze het een beetje loslaten.
"Je hebt het toch niet in de hand hoe het allemaal loopt. Ik heb voor mezelf besloten het om te draaien: ik heb júíst een baan waarbij ik hartstikke flexibel ben", aldus de 24-jarige vlogger in gesprek met Grazia.
"En de kleine (dochter Zara-Lizzy, red.) is nog geen vier, dus ze is niet leerplichtig en kan nog overal mee naartoe. Ik moet het gewoon als iets positiefs zien. We hebben allebei een carrière met eindeloze opties, dus er is geen reden om er zo gespannen over te doen."
Hoewel Geuze bereid is met haar vriend, die voor Sparta Rotterdam speelt, mee te reizen, trekt ze ergens een lijn: een transfer naar Iran ziet ze niet zitten. Veldwijk kreeg afgelopen zomer die aanbieding. "Dat vond ik echt een land waarvan ik dacht: nee. Vrouwen mogen niet eens het voetbalstadion in. (...) Op het moment dat je daar gaat wonen, erken je de regels die daar gelden. Daar pas ik voor. Dat is ook niet het juiste voorbeeld voor mijn dochter. Ik zag laatst dat de vriendin van een Nederlandse speler, die daar wél is gaan wonen, uit het stadion is gehaald toen ze naar een wedstrijd was gaan kijken. Ik vind dat echt gestoord. Ik ben blij dat Lars daar niet heen is gegaan."
Dat de vlogger de verhuizing niet zo zag zitten, is uiteindelijk niet de enige reden geweest om het niet te doen. Maar het luchtte wel op. "Ik gun hem alles en als hij vindt dat hij moet gaan, dan moet hij dat ook zeker doen. Zara-Lizzy en ik redden het wel. Ik ben hartstikke flexibel, onze dochter is nog jong en er is FaceTime. Maar als ik het niet zie zitten, dan ga ik niet met hem mee."
Bron: https://www.nu.nl/achterk(...)r-lars-veldwijk.html
quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:39 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Alsof jij nee zegt als ze je naakt en gewillig klaar ligt om je dollo te ontvangen_!
Zou mooi zijn dan is het cirkeltje rondquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou Lars morgen bekend maken dat hij nu met Monique gaat?
Of B geeft A2 verlaten voor Lquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou Lars morgen bekend maken dat hij nu met Monique gaat?
Besteld? Bedankt namens Fokquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken ze allebei niet.
En ik krijg nu reclame voor naamkettingen.
Ze heeft al een kind gepopt, dus haar punani is wrs wel flink loesoe.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:39 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Alsof jij nee zegt als ze je naakt en gewillig klaar ligt om je dollo te ontvangen_!
Ik krijg opeens reclame voor de Euro Jackpot van 90 miljoen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken ze allebei niet.
Ze lijkt mij de nieuwe silviequote:Op vrijdag 15 november 2019 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik krijg opeens reclame voor de Euro Jackpot van 90 miljoen.
Is dat ongeveer het streefbedrag van Monica voor de volgende Liefde Van Haar Leven?
Same herequote:Op vrijdag 15 november 2019 15:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken ze allebei niet.
Kan ze toch niks aan doen dat ze geboren is met een pijpbek.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even opgezocht wie die Monica is. Die lippen.
Dan roep je het over jezelf af.
Overrated door wie?quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:58 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Serieus. Dertien in een dozijn bimbo. Niks bijzonders aan.
Als dat zo is doet Gaby er wel alles aan om een voetballer aan de haak te slaan: Cillessen, Sneijder en nu Veldwijkquote:Op zaterdag 16 november 2019 16:24 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
De roddel gaat dat Lars het met Gaby Blaaser heeft gedaan..
Spreekt God's gift.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:58 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Serieus. Dertien in een dozijn bimbo. Niks bijzonders aan.
Denk dat ze er financieel op achteruit ging toen ze van Lil Kleine naar Veldwijk ging.. Veldwijk verdient vast prima, maar zo bijzonder ook weer nietquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:58 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ze lijkt mij de nieuwe silvie
Ja en Lil kleine is nu met die shemale. Beide op achteruit gegaan op verschillende vlakken.quote:Op zondag 17 november 2019 14:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ze er financieel op achteruit ging toen ze van Lil Kleine naar Veldwijk ging.. Veldwijk verdient vast prima, maar zo bijzonder ook weer niet
Zo'n type. Een overrated bimbo, bedoel je?quote:Op zondag 17 november 2019 14:22 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Neuh maar ze is gewoon overrated. Jij bent vast net zo'n type als je je aangesproken voelt.
haha, madquote:Op zondag 17 november 2019 16:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo'n type. Een overrated bimbo, bedoel je?
Een bimbo die meer binnenbrengt in de maand dan jij en er dikke prima uitziet.
Hm ja, ik voel me graag aangesproken, stomme kneus.
Heerlijk ook, een heel erg matige voetballer en dan vooral maar doen alsof het erg logisch is dat hij een transfer naar het buitenland gaat maken.... (en ja ik weet dat hij in engeland e.d. heeft gespeeld).quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Monica Geuze maakte zich een tijd heel veel zorgen over een mogelijke transfer naar het buitenland voor haar vriend, voetballer Lars Veldwijk. Inmiddels heeft ze daar iets meer rust in gevonden en kan ze het een beetje loslaten.
"Je hebt het toch niet in de hand hoe het allemaal loopt. Ik heb voor mezelf besloten het om te draaien: ik heb júíst een baan waarbij ik hartstikke flexibel ben", aldus de 24-jarige vlogger in gesprek met Grazia.
"En de kleine (dochter Zara-Lizzy, red.) is nog geen vier, dus ze is niet leerplichtig en kan nog overal mee naartoe. Ik moet het gewoon als iets positiefs zien. We hebben allebei een carrière met eindeloze opties, dus er is geen reden om er zo gespannen over te doen."
Hoewel Geuze bereid is met haar vriend, die voor Sparta Rotterdam speelt, mee te reizen, trekt ze ergens een lijn: een transfer naar Iran ziet ze niet zitten. Veldwijk kreeg afgelopen zomer die aanbieding. "Dat vond ik echt een land waarvan ik dacht: nee. Vrouwen mogen niet eens het voetbalstadion in. (...) Op het moment dat je daar gaat wonen, erken je de regels die daar gelden. Daar pas ik voor. Dat is ook niet het juiste voorbeeld voor mijn dochter. Ik zag laatst dat de vriendin van een Nederlandse speler, die daar wél is gaan wonen, uit het stadion is gehaald toen ze naar een wedstrijd was gaan kijken. Ik vind dat echt gestoord. Ik ben blij dat Lars daar niet heen is gegaan."
Dat de vlogger de verhuizing niet zo zag zitten, is uiteindelijk niet de enige reden geweest om het niet te doen. Maar het luchtte wel op. "Ik gun hem alles en als hij vindt dat hij moet gaan, dan moet hij dat ook zeker doen. Zara-Lizzy en ik redden het wel. Ik ben hartstikke flexibel, onze dochter is nog jong en er is FaceTime. Maar als ik het niet zie zitten, dan ga ik niet met hem mee."
Bron: https://www.nu.nl/achterk(...)r-lars-veldwijk.html
Is dat echt dezelfde? Tering.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:29 schreef Craptacular het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder make up ziet ze eruit als een huis- tuin- en keuken tiener moeder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |