Ik krijg opeens reclame voor de Euro Jackpot van 90 miljoen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken ze allebei niet.
En ik krijg nu reclame voor naamkettingen.
Ze lijkt mij de nieuwe silviequote:Op vrijdag 15 november 2019 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik krijg opeens reclame voor de Euro Jackpot van 90 miljoen.
Is dat ongeveer het streefbedrag van Monica voor de volgende Liefde Van Haar Leven?
Same herequote:Op vrijdag 15 november 2019 15:53 schreef Lienekien het volgende:
Ik ken ze allebei niet.
En ik krijg nu reclame voor naamkettingen.
Kan ze toch niks aan doen dat ze geboren is met een pijpbek.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even opgezocht wie die Monica is. Die lippen.
Dan roep je het over jezelf af.
Overrated door wie?quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:58 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Serieus. Dertien in een dozijn bimbo. Niks bijzonders aan.
Als dat zo is doet Gaby er wel alles aan om een voetballer aan de haak te slaan: Cillessen, Sneijder en nu Veldwijkquote:Op zaterdag 16 november 2019 16:24 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
De roddel gaat dat Lars het met Gaby Blaaser heeft gedaan..
Spreekt God's gift.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:58 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Serieus. Dertien in een dozijn bimbo. Niks bijzonders aan.
Denk dat ze er financieel op achteruit ging toen ze van Lil Kleine naar Veldwijk ging.. Veldwijk verdient vast prima, maar zo bijzonder ook weer nietquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:58 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ze lijkt mij de nieuwe silvie
Ja en Lil kleine is nu met die shemale. Beide op achteruit gegaan op verschillende vlakken.quote:Op zondag 17 november 2019 14:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ze er financieel op achteruit ging toen ze van Lil Kleine naar Veldwijk ging.. Veldwijk verdient vast prima, maar zo bijzonder ook weer niet
Zo'n type. Een overrated bimbo, bedoel je?quote:Op zondag 17 november 2019 14:22 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Neuh maar ze is gewoon overrated. Jij bent vast net zo'n type als je je aangesproken voelt.
haha, madquote:Op zondag 17 november 2019 16:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Zo'n type. Een overrated bimbo, bedoel je?
Een bimbo die meer binnenbrengt in de maand dan jij en er dikke prima uitziet.
Hm ja, ik voel me graag aangesproken, stomme kneus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |