abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189988047
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 15:46 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
André Hazes zegt niets over Bridget tijdens concert, maar host er ontspannen op los
Wel makkelijk voor m dat zijn vaders fans overerfbaar zijn
  zondag 17 november 2019 @ 17:52:22 #252
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_189988516
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 17:25 schreef totebel het volgende:

[..]

Wel makkelijk voor m dat zijn vaders fans overerfbaar zijn
Nou zag filmpje met Baby Dree, die op een gitaartje staat te rammen en op zijn manier zingen, dus de volgende is onder weg.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_189989711
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2019 00:15 schreef Nizno het volgende:
Even tot hier had op het einde de vraag aan de alwetende:
Hoe lang het al speelt tussen A2 en B.
Al tijden want hij zong ooit bij een concert:
Maasland, Maasland. O, ik verlang zo naar Maasland...

Vond ik grappig even te delen.
Hahahaa, :D _O- deze heb ik helemaal gemist!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 november 2019 @ 18:52:55 #254
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_189989906
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 18:44 schreef Annagh het volgende:

[..]

Hahahaa, :D _O- deze heb ik helemaal gemist!
Ik zie dat het nu op ned1 herhaalt wordt.

En Patrick wordt nu aangekondigd als alwetende. Dus als je het wilt zien....
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 17 november 2019 @ 19:08:11 #255
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_189990232
Heb hem even in een baggerkwaliteitje op youtube gedropt.

Blijkt de vraag of hij tijdens Mo al een relatie had met B

Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189990783
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2019 18:52 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik zie dat het nu op ned1 herhaalt wordt.

En Patrick wordt nu aangekondigd als alwetende. Dus als je het wilt zien....
Dankjewel!
pi_189990856
quote:
99s.gif Op zondag 17 november 2019 19:08 schreef Nizno het volgende:
Heb hem even in een baggerkwaliteitje op youtube gedropt.

Blijkt de vraag of hij tijdens Mo al een relatie had met B

Filmpje net gezien, geniaal! _O_
pi_189992294
quote:
17s.gif Op zondag 17 november 2019 16:49 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja was een toffe concert bij de Earring gehupt op de stoel😀. *O* Earring for Ever😘
*O* geweldig
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_189992429
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 17:16 schreef -river- het volgende:
Neef André Hazes kiest voor liefde ’voor ’t leven’

Nu André Hazes nieuwe liefde heeft gevonden bij Bridget Maasland, zet ook zijn neef en tourmanager Djarno Hofland een week later een grote stap op liefdesgebied.

Op Instagram laat hij weten dat hij zijn liefde voor Manon Kool ’officieel’ heeft gemaakt. „Ik leef op een roze wolk”, schrijft hij in een Insta Story. „Ik heb het maar op een basisschool manier gedaan en officieel gevraagd of zij met mij de toekomst wil delen en of wij officieel samen zijn.”

Zelf is hij voor zijn Manon ’een lot uit de loterij’. „En ik die van jou”, schreef zij op het envelopje van een staatslot dat ze hem cadeau gaf. Ook wisselden ze slotjes uit met hartjes met daarop de tekst dat hun liefde ’voor ’t leven’ is. „Wij gaan samen de hangsloten op een prachtige locatie ophangen, Forever.”

In een foto op het sociale medium stelt Djarno, vader van dochtertje Jace, die hij kreeg met zijn ex-vriendin, nogmaals dat hun liefde voor altijd is. „Jij en ik, tot het einde der tijden.”

Deelt hij nu de ontwikkelingen in zijn liefdesleven, vorige week was het zijn neef André Hazes, die de ene dag nog de breuk aankondigde met de vrouw die jarenlang zijn grote liefde is geweest en de volgende dag zijn nieuwe liefde bekendmaakte.

https://www.telegraaf.nl/(...)-liefde-voor-t-leven
Zit in de familie want ook deze knakker heeft dit jaar zijn moeder van zjn kind een schopje gegeven, als ik het me nog herrinder
pi_189992621
Matige gate uiteindelijk. Tokkies die hun ene mokkel met neptieten inwisselen voor een ander met neptieten. Wil niet de azijnzeiker zijn, maar dit is niet voldoende!
-nee-
pi_189992918
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:15 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Zit in de familie want ook deze knakker heeft dit jaar zijn moeder van zjn kind een schopje gegeven, als ik het me nog herrinder
Dat is Ashley en daar is hij bijna 10 jaar mee samen geweest. Ze zijn nu zo'n anderhalf jaar uit elkaar.
pi_189993691
Stem ff op kleine jongen sms 4600
Is nu op sbs6
Want dat blijft tochhet allemooiste lied van Nederland. w/
pi_189994356
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:34 schreef Annagh het volgende:

[..]

Dat is Ashley en daar is hij bijna 10 jaar mee samen geweest. Ze zijn nu zo'n anderhalf jaar uit elkaar.
Hij is 26.
Niet zo gek dat die niet bij elkaar zijn gebleven, uiteindelijk...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_189997330
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 20:34 schreef Annagh het volgende:

[..]

thanks voor je antwoord
pi_189997391
Laatste nieuws over Hazes, hij gaat de Prive aanpakken voor die cover waar kleine Dre opstaat.
Peter R was bij Stamcafe van Hendriks en Genee, Peter R vertelde dat zijn advocaten kantoor stappen gaat onder nemen, Peter R zijn zoon is advocaat en hij directeur van dat kantoor.
Dus we kunnen verder met deze gate.
Peter R wilde niet aanschuiven als Evert Santegroes ook kwam, Evert S wilde wel komen, maar dan kwam Peter R niet. wel ging hij in discussie met de hoofdredacteur van Story.
  maandag 18 november 2019 @ 05:59:40 #266
185670 Poezewoes
pi_189999442
quote:
0s.gif Op zondag 17 november 2019 23:40 schreef Toverheks het volgende:
Laatste nieuws over Hazes, hij gaat de Prive aanpakken voor die cover waar kleine Dre opstaat.
Peter R was bij Stamcafe van Hendriks en Genee, Peter R vertelde dat zijn advocaten kantoor stappen gaat onder nemen, Peter R zijn zoon is advocaat en hij directeur van dat kantoor.
Peter R wilde niet aanschuiven als Evert Santegroes ook kwam, Evert S wilde wel komen, maar dan kwam Peter R niet. wel ging hij in discussie met de hoofdredacteur van Story.
Moet nog even terug kijken, staat nog niet op gemiste programma's.
Ben benieuwd!
pi_190000547
quote:
Portretrecht :')
Die kerel flikkert alles op instagram en aanverwante social media over vrouw, kinderen en zijn hele prive. Nu het wat minder gaat diezelfde ruif aanklagen waar je uit vreet.

Hoop dat hij snel in de vergetelheid raakt.... wat een figuur joh
pi_190000577
Volgens mij is André daarmee " opgestookt ". Toen hij in de ochtendshow zat, kwam hij eerst niet echt boos over. Hij begon wat mee te praten en die man na te praten. Hij zei ook zoiets dat hij er eigenlijk geen zin in had.
In het volgende programma ( shownieuws ) reageerde hij boos. Hij zei daar zoiets van " als ik het er erover heb wordt ik al boos " terwijl hij er eerder vrij laks onder was.
Deze man is totaal niet geloofwaardig en waait met alle winden mee. Bridget zal hem wel aangemoedigd hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fokkie83 op 18-11-2019 10:14:32 ]
pi_190000651
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 09:23 schreef Fokkie83 het volgende:
Volgens mij is André daarmee " opgestookt " toen hij in de ochtendshow zat, kwam hij eerst niet echt boos over. Hij begon wat mee te praten en die man na te praten. Hij zei ook zoiets dat hij er eigenlijk geen zin in had.
In het volgende programma ( shownieuws ) reageerde hij boos. Hij zei daar zoiets van " als ik het er erover heb wordt ik al boos " terwijl hij er eerder vrij laks onder was.
Deze man is totaal niet geloofwaardig en waait met alle winden mee. Bridget zal hem wel aangemoedigd hebben.
Hij is gewoon een dom beïnvloedbaar kind.
  maandag 18 november 2019 @ 09:49:57 #270
185670 Poezewoes
pi_190000825
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
André Hazes klaagt weekblad Privé aan
  maandag 18 november 2019 @ 09:58:25 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190000921
Och toch, arme Evert.... met zijn "de enige die het niet mag, ben ik kennelijk" ;( :'(

Nee hork, de enigen die het wel mogen zijn zijn ouders.
En triest genoeg nemen ze daarmee de roddelfotografen de wind uit de zeilen en kunnen ze dus af en toe ook eens iets met dat kind doen zonder dat er persfotografen uren staan te wachten tot ze een plaatje kunnen schieten.

Is bij hen ook totaal niet interessant "Dré en Mo lopen in de Kalverstraat met de kleine Dré" nou leuk, we hebben dat kind allemaal al zoveel keer gezien dat ze niet met een telelens in de kinderwagen hoeven te proberen te fotograferen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190001007
quote:
Ik vraag me af of dit stand houdt juridisch gezien. Het is duidelijk een geposeerde foto van Andrie. Wie heeft die gemaakt? En waarom stemden Antwee en Monique daar toen wel mee in. Daarnaast is dit volgens mij niet de eerste keer dat Andrie op de cover van de één van die bladen staat en ook toen is er geen zaak van gemaakt. Het gaat dus puur om de context, maar volgens mij is die kop ("Hoe leg je hem dit uit?") niet strafbaar.
pi_190001072
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 10:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dit stand houdt juridisch gezien. Het is duidelijk een geposeerde foto van Andrie. Wie heeft die gemaakt? En waarom stemden Antwee en Monique daar toen wel mee in. Daarnaast is dit volgens mij niet de eerste keer dat Andrie op de cover van de één van die bladen staat en ook toen is er geen zaak van gemaakt. Het gaat dus puur om de context, maar volgens mij is die kop ("Hoe leg je hem dit uit?") niet strafbaar.
Ik denk ook dat Antwee zich een beetje laat meeslepen. Hij hoort overal om zich heen dat die kop verwerpelijk is en niet kan. Ik heb ook al een paar keer gezien dat hem werd gevraagd of hij niks met de voorkant van Privé wilde doen. En als klap op de vuurpijl heb je een Eddy Zoey (mèn, wat is die vent bij mij gedaald) die aan raaskallen is over pedofilie...

Dusja, ik vraag me af in hoeverre het echt van hem komt.
  maandag 18 november 2019 @ 10:18:01 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_190001164
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2019 10:05 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Mwah, zo duidelijk geposeerd vind ik hem niet, volgens mij is het gewoon een vakantiekiekje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_190001497
Peter R is allang blij, weer een klant binnen gehaald op zijn kantoor.
Evert S vertelde van de week in sjownieuws dat toen Mo Andre en die kleine op Bonaire waren dat ze gingen poseren voor de camara, ze werkte overal aan mee, ook was er een deal gesloten met een blad van de eerste fotos van die kleine, Andre had de bladen net zo nodig als de bladen hem. Het gaat volgens mij om de context onder de cover en laten we eerlijk zijn, als Andre niet zo opgestookt was had hij het zo gelaten, maar omdat collegas van Bridget, lees RTL Boel en PeterR
er maar over doorzaagde komt het nu voor de rechter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')