Spiraatlje niets voor jou dan?quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren nog op werk gelachen om het feit dat ik 2 weken aan het janken was omdat ik hagelslag pakte ipv een theezakje.
Waarop collega zei: dat was een nieuw dieptepunt hè? Dat ik zo extra aan het pmsen was had hij in 2 jaar nog nooit meegemaakt.
Oh dat wel, gelukkig maar dan.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik gooide de hagelslag al huilend op mijn brood en draaide me toen weer om voor het theezakje. Het belandde allemaal waar het moest.
Hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier snap ik dus geen reet van.
Is toch best makkelijkquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja mss wel ja. Ik heb 2 dagen lang toen collega's afgeblaft.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spiraatlje niets voor jou dan?
Of hoe zo'n ding ook heet, zie een dikke rode streep eronder.![]()
Afijn ik heb er 1 en ben er erg blij mee. Klachten bijna weg.
Hoeft niet van Ieni,dus niet bemoeien.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja mss wel ja. Ik heb 2 dagen lang toen collega's afgeblaft.
Bespreek het eens met je HA/Gyn idd, zo heftig is rot en er valt meestal wel iets aan te doen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja mss wel ja. Ik heb 2 dagen lang toen collega's afgeblaft.
Mansoort.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
Mss dat een goede veegbeurt ook helpt?
Beurt per minuut.quote:
Wat snap jij nou welquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat mag vast wel van ieni.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoeft niet van Ieni,dus niet bemoeien.
Goedemorgen.quote:
Ja ik ook, en pms hoort erbij. Elke vrouw heeft het in meer of mindere mate. Jij geeft al meerdere keren aan dat je er last van hebt, dus misschien is het dan tijd er iets aan te doen. Of gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was toen ook wel een uitzondering moet ik zeggen. En ik weet het allemaal gewoon niet ben meer van natuur haar ding laten doen.
Morge.quote:
SBEquote:
Natuur kan mijn kont kussen als ik een hormonaal wrak ben.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was toen ook wel een uitzondering moet ik zeggen. En ik weet het allemaal gewoon niet ben meer van natuur haar ding laten doen.
Geinig dingetje wel. Als je van dat soort dingen houd.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:02 schreef Ghostbuster het volgende:
FF heeft ook een My First DJ setje hoor man3
Ow dat is fijn voor hemquote:Op vrijdag 15 november 2019 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mo is in love die heeft geen tijd meer voor DJ'n
Ja kleine slag om de arm, ik moet nog een paar bronnen raadplegenquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kleine slag om de arm, ik moet nog een paar bronnen raadplegen
quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kleine slag om de arm, ik moet nog een paar bronnen raadplegen
Ander onderwerp dan maar weer.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Doe maar niet en laat met rust etc en zulks
jajaja ik ben pro liefde wel hoor zelfs in dit gevalquote:Op vrijdag 15 november 2019 11:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zo is dat..quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet ook ff niets.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ander onderwerp dan maar weer.
Ik weet ff niets.
Ga ff een bak koffie maken.![]()
mooi.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
jajaja ik ben pro liefde wel hoor zelfs in dit geval
Ik ben er maar uit gekropenquote:Op vrijdag 15 november 2019 11:09 schreef espri het volgende:
Ik ben er uit, ik hou een beddag vandaag.
Waarom eruit dan?quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben er maar uit gekropenlag best eigenlijk
15 december.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Wanneer vertrekt die cruise eigenlijk?
Ex mn aap gaat naar haar moeder, mijn week zit er weer op, en ik doe altijd de boodschappen met mijn moeder voor haar op Vrijdagquote:
Ik ben ook schuldig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben er maar uit gekropenlag best eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |