Pietertje toch. Hij wil zo graag een echte journalist zijnquote:Op zondag 17 november 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat zei die gisteren in een interviewHij verveelde zich op zijn hotelkamer, dus ging die maar stukjes van zn flights afhalen
Maar daarna heeft hij ze tijdens die wedstrijd nog omgeruild naar de originele.quote:Op zondag 17 november 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat zei die gisteren in een interviewHij verveelde zich op zijn hotelkamer, dus ging die maar stukjes van zn flights afhalen
Ik denk dat Wright een beetje PDD NOS of ADD heeftquote:Op zondag 17 november 2019 15:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar daarna heeft hij ze tijdens die wedstrijd nog omgeruild naar de originele.
De chemicaliën in de verf zijn doorgedrongen tot zijn hersenstam.quote:Op zondag 17 november 2019 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat Wright een beetje PDD NOS of ADD heeft
Wright is een onzekere drol, net als Van Barneveldquote:Op zondag 17 november 2019 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat Wright een beetje PDD NOS of ADD heeft
Dat ook, maar Wright is echt net een autistquote:Op zondag 17 november 2019 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wright is een onzekere drol, net als Van Barneveld
quote:Op zondag 17 november 2019 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ook, maar Wright is echt net een autist
Barney god won alleen nog wel eens watquote:Op zondag 17 november 2019 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ook, maar Wright is echt net een autist
xtraordinairy: I've got both sky and Dutch rtl7 but I prefer English commentary. Dutch commentary is boring afquote:Op zondag 17 november 2019 15:04 schreef PSVCL het volgende:
https://www.twitch.tv/xtraordinairy
#fuckrtl
Lekker man.quote:Op zondag 17 november 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wright heeft ook een BBW vriendin @:Wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2019 15:26 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Lekker man.Die kende melkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@yvonnequote:Op zondag 17 november 2019 15:27 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als Durrant dit nog wint bef ik yvonne.
Al weken niet geschoren heb ik vernomen GENOTquote:Op zondag 17 november 2019 15:27 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als Durrant dit nog wint bef ik yvonne.
Die middelste walkon girl zou ik snoeihard insemineren ouwe reusquote:Op zondag 17 november 2019 15:30 schreef Vriezzer het volgende:
Even mijn pauze-gifje maar weer eens van stal halen. Reclame duuuuuurt te lang.
[ afbeelding ]
Mooi, scheelt weer flossen.quote:Op zondag 17 november 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al weken niet geschoren heb ik vernomen GENOT
Sowieso. En die klunzige dame rechts zou ik ook even wat "coördinatie oefeningen" geven.quote:Op zondag 17 november 2019 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die middelste walkon girl zou ik snoeihard insemineren ouwe reus
Ik denk het ook.quote:Op zondag 17 november 2019 15:46 schreef Vriezzer het volgende:
Daar gaat de laatste kans voor Duzza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |