Pietertje toch. Hij wil zo graag een echte journalist zijnquote:Op zondag 17 november 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat zei die gisteren in een interviewHij verveelde zich op zijn hotelkamer, dus ging die maar stukjes van zn flights afhalen
Maar daarna heeft hij ze tijdens die wedstrijd nog omgeruild naar de originele.quote:Op zondag 17 november 2019 15:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja dat zei die gisteren in een interviewHij verveelde zich op zijn hotelkamer, dus ging die maar stukjes van zn flights afhalen
Ik denk dat Wright een beetje PDD NOS of ADD heeftquote:Op zondag 17 november 2019 15:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar daarna heeft hij ze tijdens die wedstrijd nog omgeruild naar de originele.
De chemicaliën in de verf zijn doorgedrongen tot zijn hersenstam.quote:Op zondag 17 november 2019 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat Wright een beetje PDD NOS of ADD heeft
Wright is een onzekere drol, net als Van Barneveldquote:Op zondag 17 november 2019 15:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat Wright een beetje PDD NOS of ADD heeft
Dat ook, maar Wright is echt net een autistquote:Op zondag 17 november 2019 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wright is een onzekere drol, net als Van Barneveld
quote:Op zondag 17 november 2019 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ook, maar Wright is echt net een autist
Barney god won alleen nog wel eens watquote:Op zondag 17 november 2019 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ook, maar Wright is echt net een autist
xtraordinairy: I've got both sky and Dutch rtl7 but I prefer English commentary. Dutch commentary is boring afquote:Op zondag 17 november 2019 15:04 schreef PSVCL het volgende:
https://www.twitch.tv/xtraordinairy
#fuckrtl
Lekker man.quote:Op zondag 17 november 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wright heeft ook een BBW vriendin @:Wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2019 15:26 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Lekker man.Die kende melkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@yvonnequote:Op zondag 17 november 2019 15:27 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als Durrant dit nog wint bef ik yvonne.
Al weken niet geschoren heb ik vernomen GENOTquote:Op zondag 17 november 2019 15:27 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Als Durrant dit nog wint bef ik yvonne.
Die middelste walkon girl zou ik snoeihard insemineren ouwe reusquote:Op zondag 17 november 2019 15:30 schreef Vriezzer het volgende:
Even mijn pauze-gifje maar weer eens van stal halen. Reclame duuuuuurt te lang.
[ afbeelding ]
Mooi, scheelt weer flossen.quote:Op zondag 17 november 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Al weken niet geschoren heb ik vernomen GENOT
Sowieso. En die klunzige dame rechts zou ik ook even wat "coördinatie oefeningen" geven.quote:Op zondag 17 november 2019 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die middelste walkon girl zou ik snoeihard insemineren ouwe reus
Ik denk het ook.quote:Op zondag 17 november 2019 15:46 schreef Vriezzer het volgende:
Daar gaat de laatste kans voor Duzza.
Onjuistquote:Op zondag 17 november 2019 15:50 schreef Vriezzer het volgende:
HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NIETS IN DE BDO!
Nee hoor lieverd.quote:Op zondag 17 november 2019 16:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou je wel willen he strontzak
MVG GOD
Dit is de finalequote:
Die missers van Price waarna van Gerwen dubbel één uitgooide konden wel eens beslissend zijn geweest.quote:Op zondag 17 november 2019 16:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Misschien moet van Gerwen eens dubbels gaan gooien
Ja dat was wel een choke festijn.quote:Op zondag 17 november 2019 16:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die missers van Price waarna van Gerwen dubbel één uitgooide konden wel eens beslissend zijn geweest.
Inderdaadquote:Op zondag 17 november 2019 16:40 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die missers van Price waarna van Gerwen dubbel één uitgooide konden wel eens beslissend zijn geweest.
Dankjewel Arno Vermeulen.quote:Op zondag 17 november 2019 16:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Price loopt nog altijd één break voor. Dit blijft spannend.
Gewoon ordinaire statistiek. Op een kort formaat kan een mindere speler nog wel winnen door op de juiste momenten te pieken, maar als het format lang genoeg is en het verschil in niveau groot genoeg dan wint de betere speler bijna altijd.quote:Op zondag 17 november 2019 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
De wet van Van Gerwen
Een wedstrijd in de latere fase van een toernooi duurt XX legs, je kunt als tegenstander XX legs voorkomen, maar in t eind wint Van Gerwen de laatste leg
Jup hoe langer de wedstrijden duren, hoe meer MvG in het voordeel is genot.quote:Op zondag 17 november 2019 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon ordinaire statistiek. Op een kort formaat kan een mindere speler nog wel winnen door op de juiste momenten te pieken, maar als het format lang genoeg is en het verschil in niveau groot genoeg dan wint de betere speler bijna altijd.
Dat had Taylor ook altijd. Die moest je vroeg in t toernooi uitschakelen. Echt ver in de Grand Slam of Darts uitschakelen kon alleen mijn held Beatonquote:Op zondag 17 november 2019 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon ordinaire statistiek. Op een kort formaat kan een mindere speler nog wel winnen door op de juiste momenten te pieken, maar als het format lang genoeg is en het verschil in niveau groot genoeg dan wint de betere speler bijna altijd.
Taylor heeft er dan ook wel een hand in gehad dat er bij de PDC belangrijke toernooien zijn met wat langere formats.quote:Op zondag 17 november 2019 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat had Taylor ook altijd. Die moest je vroeg in t toernooi uitschakelen. Echt ver in de Grand Slam of Darts uitschakelen kon alleen mijn held Beaton
Tijdperk Taylor waar hij als enige 105-110 kan gooien tegen 90-95 gemiddeldquote:Op zondag 17 november 2019 16:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Taylor heeft er dan ook wel een hand in gehad dat er bij de PDC belangrijke toernooien zijn met wat langere formats.
Klopt. Zeker met een legsysteem. Met een setsysteem kan de mindere speler nog even een mindere periode hebben zonder volledig afgestraft te worden.quote:Op zondag 17 november 2019 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Price is de enige speler die ooit van Wright heeft verloren in de finale van een major.quote:Op zondag 17 november 2019 17:07 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Price prolongeert z’n GSOD titel dus. De finale kan schriftelijk afgedaan worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |