Nja ze is wel aantrekkelijk. Kleine tietjes, leuk koppie en een goeie kont ja.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:12 schreef Marsenal het volgende:
‘Die bruine’, poëtisch welhaast. Had ze een beetje een goede reet? Dat hebben bruine veelal.
Ja maar ze is best wel aantrekkelijk en leuk. Daar zwicht je zo voor. Alleen niet zo intelligent helaas.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Huillie. Hou dat ding dan in je broek en zuip niet als je er niet tegen kan..
Ewa kkzemmel doe je ff tranquilloquote:Op donderdag 14 november 2019 22:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
als ze koala mooi is gwn pakke jatog a bezemsteel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2019 22:52:58 ]
Hoe kwam ze er achter?quote:Op donderdag 14 november 2019 22:16 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Nja ze is wel aantrekkelijk. Kleine tietjes, leuk koppie en een goeie kont ja.
Maar goed, daar ben ik dus in een dronken bui voor gevallen en nu is m’n wijf pleiten.
quote:Op donderdag 14 november 2019 22:44 schreef Luppie0110 het volgende:
Zeg het maar:goeie kaaklijn en wat een mooie jas johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja zeg t maar.
Wel leuk maar niet slim. Dat wordt nooit een rela
Zou sowieso een keer raken. Wel iets van 5 seconden damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Door een vermoeden te hebben en uiteindelijk had ze een appje gelezen/gezien van haar naar mij toen we op de bank zaten. Dat zegt nog niet alles maar ontkennen ging niet meer. Was een gevalletje “caught with my hand in the cookie jar.”quote:
klinkt goedquote:Op donderdag 14 november 2019 23:02 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Door een vermoeden te hebben en uiteindelijk had ze een appje gelezen/gezien van haar naar mij toen we op de bank zaten. Dat zegt nog niet alles maar ontkennen ging niet meer. Was een gevalletje “caught with my hand in the cookie jar.”
Toen kon ik met de billen bloot.
Tja zeg t maar.
Wel leuk maar niet slim. Dat wordt nooit een rela
Je bent wel echt een taffesmongool als dit echt haar is. Maar het zal wel bullshit zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Que fácil fue tocar el cielo la primera vez
Cuando los besos fueron el motor de arranque
Que encendió la luz que hoy se desaparece
Ff tandje lager.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je bent wel echt een taffesmongool als dit echt haar is. Maar het zal wel bullshit zijn.
Wat is er mis met die vrouw?quote:Op donderdag 14 november 2019 23:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je bent wel echt een taffesmongool als dit echt haar is.
Basic bitch, maar dat is niet het punt. Die foto's op een openbaar forum gooien is gewoonquote:
Vrouwen die dit soort foto’s van zichzelf maken hopen dat ze af en toe ergens random opduiken juist, anders maak je die foto niet.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Basic bitch, maar dat is niet het punt. Die foto's op een openbaar forum gooien is gewoon
Misogyne onzinquote:Op donderdag 14 november 2019 23:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Vrouwen die dit soort foto’s van zichzelf maken hopen dat ze af en toe ergens random opduiken juist, anders maak je die foto niet.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 06:42 schreef dagobertE6 het volgende:
Mooi wijf man je meisje ruilen voor een betere
En wat vpor racistische vrienden heb je dan
Zwarte piet is racisme
Ach boomer wat lul je nouquote:Op vrijdag 15 november 2019 07:48 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
En het is niet racistisch dat zwarte mensen over enkele jaren blank moeten zijn om Piet te spelen?
Op dat moment gaat er geklaagd worden dat Piet racistisch is omdat alleen blanken Piet mogen spelen, terwijl zwarten zich eerst blank moeten schminken voordat ze Piet mogen zijn.
Ik ben helemaal geen boomer man.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:52 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Ach boomer wat lul je nou
Je kan toch ook Piet zijn zonder blackface
Dit.quote:Op donderdag 14 november 2019 22:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Huillie. Hou dat ding dan in je broek en zuip niet als je er niet tegen kan..
Zo weinig wilskracht hebben dat je je laat beïnvloeden door een chimeidquote:Op donderdag 14 november 2019 22:28 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja maar ze is best wel aantrekkelijk en leuk. Daar zwicht je zo voor.
En dit ook trouwens. Dan is het ook nog zo'n plain jane sletjequote:Op donderdag 14 november 2019 23:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
Je bent wel echt een taffesmongool als dit echt haar is. Maar het zal wel bullshit zijn.
quote:Op donderdag 14 november 2019 23:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Basic bitch, maar dat is niet het punt. Die foto's op een openbaar forum gooien is gewoon
Het is toch nooit goed. Anders was het weer een verzonnen toppa.quote:
Ik heb nu twee foto’s (Iris en die bruine) online gegooid van m’n uitstapjes en jij vindt het beide niks. Nu ben jij aan de beurt hoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:12 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zo weinig wilskracht hebben dat je je laat beïnvloeden door een chimeid
[..]
En dit ook trouwens. Dan is het ook nog zo'n plain jane sletje
Neequote:Op vrijdag 15 november 2019 22:29 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ik heb nu twee foto’s (Iris en die bruine) online gegooid van m’n uitstapjes en jij vindt het beide niks. Nu ben jij aan de beurt hoor
Je valt wss op dikke vrouwen dan. Ik heb hier twee slanke dames gepost. Een met dikke tieten, een met een dikke kont. Blond en bruin. Vrouwen van een jaar of 25.quote:
Dat jij er geen problemen mee hebt om iemands foto's hier ongewenst te plaatsen betekent niet dat ik dat ook moet doenquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:12 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je valt wss op dikke vrouwen dan. Ik heb hier twee slanke dames gepost. Een met dikke tieten, een met een dikke kont. Blond en bruin. Vrouwen van een jaar of 25.
Maar jij vond het beide niks. Je kunt toch ook beschrijven wat jij dan lekker vindt?quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat jij er geen problemen mee hebt om iemands foto's hier ongewenst te plaatsen betekent niet dat ik dat ook moet doen_!
quote:Op donderdag 14 november 2019 23:17 schreef TTSS het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor jouquote:Op donderdag 14 november 2019 22:28 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ja maar ze is best wel aantrekkelijk en leuk. Daar zwicht je zo voor. Alleen niet zo intelligent helaas.
geniale postquote:Op donderdag 14 november 2019 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
Past die bruine bij het bankstel?
Je hebt Iris Hont ook al gedaan?quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:29 schreef Luppie0110 het volgende:
Ik heb nu twee foto’s (Iris en die bruine) online gegooid van m’n uitstapjes en jij vindt het beide niks. Nu ben jij aan de beurt hoor
soort zoekt soort...quote:Op donderdag 14 november 2019 22:28 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Alleen niet zo intelligent helaas.
Was zij nog zwarter dan krijt ?quote:Op donderdag 14 november 2019 22:07 schreef Luppie0110 het volgende:
Ja dat m’n wijf uit der slof schiet snap ik, dat wist ik van te voren ook wel.
Dacht het allemaal wel ff recht te lullen maar ik kan nu m’n koffers pakken![]()
In theorie kan zij der spullen pakken want het huis is toch van mij maar goed. Toch niet prettig dit. Om verder te gaan met die bruine zie ik ook niet echt zitten.
Klacht 2: m’n vrienden nemen het niet kwalijk dat ik een buitenvrouwtje heb, maar wel dat ze bruin is![]()
Anti klacht: ben wel voor het zingen de kerk uit gegaan
Ah, oké. Dan ziet deze er leuker uit IMO.quote:Op vrijdag 13 december 2019 10:56 schreef Luppie0110 het volgende:
Nee deze.
KLB / Leukste meisje van de middelbare school is gek geworden
Maar we weten niet eens hoe de meid eruitziet die die nu kwijt is. Misschien is hij erop vooruit gegaan. Het enige domme aan TS is dat hij geen tweede telefoon gebruikt of sim kaart voor dit soort dingen....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |