SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ja, dat is dus ook geluktquote:Op donderdag 14 november 2019 17:30 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maar is toch nergens voor nodig genoeg knappe koppen hier om wat nieuws neer te zetten.
Niet gaan miepen nu maar genieten van de muziekquote:
Laat het gaan, Tailless.quote:
Amenquote:Op donderdag 14 november 2019 17:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Laat het gaan, Tailless.
We hebben nog steeds radio; als mensen draaien hebben we nog steeds luisteraars. Het leven is goed.
Ja, hoor. Ik vind het wel lekker. Dit soort muziek draait mijn dochter ook vaak. Je bent hip, Rafeiro.quote:Op donderdag 14 november 2019 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Is de muziek nog een beetje te nassen?
Dit komt niet zo heel vaak langs immers.
Ik kan deze muziek wel hebbenquote:Op donderdag 14 november 2019 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Het is nog steeds wat onwerkelijk maar het gaat naar omstandigheden wel goed.quote:
Oeh!quote:Op donderdag 14 november 2019 17:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik vind het wel lekker. Dit soort muziek draait mijn dochter ook vaak. Je bent hip, Rafeiro.
Het is niet mijn kopje thee maar daar moet je je niks van aantrekkenquote:Op donderdag 14 november 2019 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben het niet eens met de term miepjesquote:Op donderdag 14 november 2019 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh!
Bliepjes en piepjes in TT slaan op trance, miepjes op vrouwlijke vocalisten trouwens.
Is dus niet helemaal random
Oh...quote:Op donderdag 14 november 2019 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Lucky zou ook gewoon weer eens hier moeten draaien.quote:
Ik probeer de miepjes altijd te mijden bij deze muziekstijl, ik vind het niets toevoegen.quote:Op donderdag 14 november 2019 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met de term miepjes![]()
Maar mijn dochter kiest ook opvallend vaak voor vrouwelijke vocalisten. Ik zelf ook wel trouwens.
Oh, ik moet zeggen dat ik bij dit soort muziek een vocalist wel kan waarderen. En dan vooral een vrouwenstem.quote:Op donderdag 14 november 2019 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer de miepjes altijd te mijden bij deze muziekstijl, ik vind het niets toevoegen.
Maar aangezien ik vaak ad random tracks kies zonder ze echt voor te luisteren sluipen ze er wel eens in...
Bon apetit.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:05 schreef livelink het volgende:
Maar ik ga eten, Rafeiro. Dank je wel voor de muziek! Wat mij betreft mag dit best vaker.
Die is te druk in de 40+quote:Op donderdag 14 november 2019 17:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Lucky zou ook gewoon weer eens hier moeten draaien.
Raar... wij zijn veel leukerquote:
Ja, eigenlijk best erg hequote:
Verschilt ook van maaltijd tot maaltijd natuurlijk.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best erg he![]()
Maar we waren echt klaar en hebben braaf aan tafel gezeten.
Nee, geen voorgerechten of toetjes inderdaad. Toen de kinderen klein waren had ik dat altijd wel, maar nu niet meer. We aten nasi.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Verschilt ook van maaltijd tot maaltijd natuurlijk.
Ene "schuif" je zo naar binnen andere duurt wat langer.
En als je net als ik niks met toetjes hebt kan het soms erg snel gaan.
Moet ik binnenkort ook weer eens eten, lang geleden.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, geen voorgerechten of toetjes inderdaad. Toen de kinderen klein waren had ik dat altijd wel, maar nu niet meer. We aten nasi.
Licht eraan hoe hard je looptquote:Op donderdag 14 november 2019 18:35 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, heb nu ook trek in nasi maar niks in huis om het te maken...
Ja, rijst en ui maar daar kom je niet zo ver mee
Ik zat even niet op te letten, het stond stil en klikte maar snel op playquote:Op donderdag 14 november 2019 18:36 schreef livelink het volgende:
Had het nummer een pauze of draai je het nog een keer?
Rijst opbakken met ui en kerriepoeder vind ik eigenlijk ook al heel lekker.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:35 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, heb nu ook trek in nasi maar niks in huis om het te maken...
Ja, rijst en ui maar daar kom je niet zo ver mee
Dat verklaart hetquote:Op donderdag 14 november 2019 18:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zat even niet op te letten, het stond stil en klikte maar snel op play
Niet zo heel erg hardquote:
Ik heb geen eens kerriepoeder in huis. Gebruik het ook nooit.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Rijst opbakken met ui en kerriepoeder vind ik eigenlijk ook al heel lekker.
Kurkuma dan?quote:Op donderdag 14 november 2019 18:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet zo heel erg hard
[..]
Ik heb geen eens kerriepoeder in huis. Gebruik het ook nooit.
Dat uiteraard wel maar dat is heel wat anders dan kerriepoederquote:
Zoveel doe ik nooit met rijst, hooguit wat bouillonpoeder erdoor bij het koken om het net wat extra smaak te geven.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:38 schreef livelink het volgende:
https://www.smulweb.nl/recepten/1396427/Kerrierijst
Ik doe dus best vaak kerriepoeder door de rijst. Zelfs als ik het niet proef, vind ik de gele kleur wel gezellig staan.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoveel doe ik nooit met rijst, hooguit wat bouillonpoeder erdoor bij het koken om het net wat extra smaak te geven.
Koken is een noodzakelijk kwaadquote:Op donderdag 14 november 2019 18:51 schreef Rafeiro het volgende:
En daarom kook ik zo weinig, haha. Hoop afwas en gedoe voor 1 persoon.
Als ik een vaatwasser/vriendin had zou ik het misschien meer doen
Ik vind het nog wel leuk ook, maar die ellende daarna....quote:Op donderdag 14 november 2019 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
Koken is een noodzakelijk kwaad
Gewoon meteen opruimen en dan als beloningquote:Op donderdag 14 november 2019 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
Maak het nog even vol tot 19:00.
Dan ga ik toch nog even wat te eten maken
[..]
Ik vind het nog wel leuk ook, maar die ellende daarna....
Maar wat eet je dan meestal?quote:Op donderdag 14 november 2019 18:51 schreef Rafeiro het volgende:
En daarom kook ik zo weinig, haha. Hoop afwas en gedoe voor 1 persoon.
Als ik een vaatwasser/vriendin had zou ik het misschien meer doen
Mja maar voor 1 persoon 4 pannen, snijplankjes, meerdere messen, eet-bestek, bord, schaaltjes, messen, kookplaat, aanrecht etc. weer allemaal moeten afwassen/schoonmaken is gewoon kut.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
Gewoon meteen opruimen en dan als beloning
Je kunt ook gewoon gele rijst kopenquote:Op donderdag 14 november 2019 18:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik doe dus best vaak kerriepoeder door de rijst. Zelfs als ik het niet proef, vind ik de gele kleur wel gezellig staan.
Magnetronvoer, maar dat "mag" niet meer.quote:
Welnee, koken is best leuk werk.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
Koken is een noodzakelijk kwaad
Koken wel, afwas niet.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welnee, koken is best leuk werk.
Wat gebruik je veel materiaalquote:Op donderdag 14 november 2019 19:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mja maar voor 1 persoon 4 pannen, snijplankjes, meerdere messen, eet-bestek, bord, schaaltjes, messen, kookplaat, aanrecht etc. weer allemaal moeten afwassen/schoonmaken is gewoon kut.
En dan zijn de supermarkten ook nog eens kak, 1 tartaartje/braadworstje/schnitzel etc. vind je nergens meer.
Och, laat hem dan lekker boos wordenquote:Op donderdag 14 november 2019 19:19 schreef Rafeiro het volgende:
Dan voel je je trouwens wel goed.
Al zou de kennis die ik in Italië heb er bijna boos om zou worden, want heel on-Italiaans, maar desondanks dat iemand het dan dus echt lekker vindt is wel tof.
Dan laat ik hem gewoon staan voor een volgende keer.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier gaat de tv voor vanavond, sorry
Ik ben aan 't kijken naar naakte mannen op net 6quote:Op donderdag 14 november 2019 20:18 schreef brother52 het volgende:
Zijn er zo nog luisteraars?
Dan kan ik wel even een bak herrie in de lucht gooien.
Dan ga ik naar een andere zender kijkenquote:Op donderdag 14 november 2019 21:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben aan 't kijken naar naakte mannen op net 6
quote:Op donderdag 14 november 2019 21:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan ga ik naar een andere zender kijken
Jij bent te vroeg op voor een vrije dag! Sportschool?quote:
Normaal wel. Ik sla vandaag een keer over.quote:Op vrijdag 15 november 2019 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent te vroeg op voor een vrije dag! Sportschool?
Gefeliciteerd met je vaderquote:Op vrijdag 15 november 2019 06:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Normaal wel. Ik sla vandaag een keer over.
Vandaag een drukke dag omdat mijn vader jarig is, en ik daar heel de dag moet helpen.
Zo meteen eerst even bloemen halen voor moeders, en aardbeien voor op de taart.
Dank je.quote:Op vrijdag 15 november 2019 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je vader![]()
En hopelijk wordt het naast een drukke dag ook een hele leuke dag.
Natuurlijk mag Vout mee.quote:Op vrijdag 15 november 2019 07:09 schreef Rafeiro het volgende:
Van harte melting, mag vout ook mee?
Of blijft hij opgesloten in de plee?
Sinterklaas-rijm oefening
Ik weet nog niet of ik dit jaar nog weer moet rijmen,quote:Op vrijdag 15 november 2019 07:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Natuurlijk mag Vout mee.
We hebben dan ook plezier voor 2.
Ik doe niet aan Sinterklaas-rijmelarij, maar ik denk.... ik help je.
Dat had ik vanmorgen ook. Met kersen.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 07:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Gezellige dag Melting, gefeliciteerd met je vader's verjaardag en... het is de kers op de taart yoghurt
Goedemorgen en dank je.quote:Op vrijdag 15 november 2019 07:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Gezellige dag Melting, gefeliciteerd met je vader's verjaardag en... het is de kers op de taart
Goemorgen DDM, wat ben je vroegquote:
Jeuh en die moet nogal vroeg opquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik slaap meestal niet meer nadat Symph is opgestaan
Dan laat hem gewoon langer slapen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik slaap meestal niet meer nadat Symph is opgestaan
Hij staat sinds kort een kwartier voor de wekker al op, de mafkeesquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan laat hem gewoon langer slapen.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij staat sinds kort een kwartier voor de wekker al op, de mafkees
Dan gewoon de wekker een kwartier later zettenquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij staat sinds kort een kwartier voor de wekker al op, de mafkees
quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan gewoon de wekker een kwartier later zetten
Ze willen gewoon dicht bij je zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat is dat toch met OV mensen, dat ze altijd maar net even te dicht in je personal space komen staan. 🤷🏼♂
Een hele treincoupé is niet jouw personal space, hè?quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat is dat toch met OV mensen, dat ze altijd maar net even te dicht in je personal space komen staan. 🤷🏼♂
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tip: niet meer douchen en het probleem gaat vanzelf weg (en die mensen ook).
Genoeg mensen die niet bepaald fris ruiken ja! *draai insinuatie om*quote:
Zal wel aan jou liggen, nooit last van, misschien stink ik welquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ze zien ook niet iedere dag een Groen Pluizig figuur in de treinquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Groen en pluizig, dat is schimmelquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zien ook niet iedere dag een Groen Pluizig figuur in de trein
Sinterklaas heeft een groen paard?quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:06 schreef just me het volgende:
[..]
Groen en pluizig, dat is schimmel
Nope, Sint heeft wel n ander paard, oh zo snel heet die 😂quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sinterklaas heeft een groen paard?
.. het niet?quote:
Ah ok,probeer ik het vanavond wel even weerquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
.. het niet?
Op zich wel, want hij geeft aan dat Gup even niet zwemt.
Op dit moment wordt er niet automatisch 24 uur per dag muziek gedraaid, maar DJ's draaien nog wel regelmatig. Vooral 's avonds dan uiteraard.
Dan heb je wel de link uit het blauwe vakje boven het invoerveld nodig http://radio49.myl2mr.com/quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ok,probeer ik het vanavond wel even weer
Die had ik ook aangeklikt en als ik op de play knop klik gebeurd er niksquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan heb je wel de link uit het blauwe vakje boven het invoerveld nodig http://radio49.myl2mr.com/
Ah, ok, dan zat je op zich juist. We hebben op dit moment geen site met een rooster, maar het wordt hier in het topic wel gemeld als er iemand gaat draaien (en het wordt meestal ook wel op facebook gemeld)quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die had ik ook aangeklikt en als ik op de play knop klik gebeurd er niks
Hou ik het hier even in de gaten, was namelijk nieuwsgierig wat voor muziek er gedraaid werd/wordtquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah, ok, dan zat je op zich juist. We hebben op dit moment geen site met een rooster, maar het wordt hier in het topic wel gemeld als er iemand gaat draaien (en het wordt meestal ook wel op facebook gemeld)
Er wordt vanalles gedraaid en dj’s staan meestal ook wel open voor verzoekjes. Wat vind je zelf leuke muziek?quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hou ik het hier even in de gaten, was namelijk nieuwsgierig wat voor muziek er gedraaid werd/wordt
(Classic) rock, metal, carnaval, dance/house, disco, pop, folk en alles er tussenin, met af en toe een uitstapje naar klassiek, jazz, blues of rap.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hou ik het hier even in de gaten, was namelijk nieuwsgierig wat voor muziek er gedraaid werd/wordt
Vind veel muziek genre wel leukquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er wordt vanalles gedraaid en dj’s staan meestal ook wel open voor verzoekjes. Wat vind je zelf leuke muziek?
Bij deze.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef livelink het volgende:
Jeej![]()
Ik zie net een vacature staan waar ik wel heel erg geneigd ben om op te gaan solliciteren. Wie geeft mij wat moed?
Jij durft eindelijk de stap te zetten! Je kijkt niet voor niks naar vacatures. Kom op, hier heb je wat moedquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef livelink het volgende:
Jeej![]()
Ik zie net een vacature staan waar ik wel heel erg geneigd ben om op te gaan solliciteren. Wie geeft mij wat moed?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef livelink het volgende:
Jeej![]()
Doen!quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef livelink het volgende:
Jeej![]()
Wat moed, moed!quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef livelink het volgende:
Jeej![]()
Die tip werkt echt!quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Tip: niet meer douchen en het probleem gaat vanzelf weg (en die mensen ook).
Nee, jij bent onderweg naar het einde van de beschaving, daar wil niemand heenquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die tip werkt echt!
Ik heb nu alle ruimte.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ga het maar gewoon doen. Qua lokatie voor mij dichterbij; een bedrijf waar ik al jarenlang veel contact mee heb in mijn huidige baan, dus ze kennen me en dat scheelt ook wel bij een gesprek, denk ik.
En in mijn huidige functie heb ik het nog steeds naar mijn zin, maar bereik ik maar niet wat ik wil bereiken.
Verdorie, dan ben ik in de trein naar Leeuwarden gestapt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, jij bent onderweg naar het einde van de beschaving, daar wil niemand heen
Ik moet je helaas teleurstellen. Alhoewel een zitplekje altijd wel gegarandeerd is, heb je niet 'alle ruimte'quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:22 schreef brother52 het volgende:
[..]
Verdorie, dan ben ik in de trein naar Leeuwarden gestapt.
Wacht, ik zie hier ergens licht branden, dan zit ik toch goedquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen. Alhoewel een zitplekje altijd wel gegarandeerd is, heb je niet 'alle ruimte'
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wacht, ik zie hier ergens licht branden, dan zit ik toch goed
Het is nog geen middernachtquote:
Het is weekend hoor, je mag uitslapen.quote:
Ja, kom je nu mee!quote:Op zaterdag 16 november 2019 07:59 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het is weekend hoor, je mag uitslapen.
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:06 schreef livelink het volgende:
Ja, ik ga het maar gewoon doen. Qua lokatie voor mij dichterbij; een bedrijf waar ik al jarenlang veel contact mee heb in mijn huidige baan, dus ze kennen me en dat scheelt ook wel bij een gesprek, denk ik.
En in mijn huidige functie heb ik het nog steeds naar mijn zin, maar bereik ik maar niet wat ik wil bereiken.
Le disc-jockey Sash! est de retour.quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
bonjour madames et monsieurs
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:32 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Wakker worden met encore une fois
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb goed geslapen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen!
Beetje geslapen nou?
Goede verjaardag gehad?
quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Is DDM er al?
Ik ben gisteren enigszins onverwacht ergens geweest waar zij van zou watertanden.
Letterlijk...Gaat het om dat huis? Ik watertand mee, maar ik heb het idee dat ik dit huis en ook hun toenmalige bewoners ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Waar zou je het van kennen dan?quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaat het om dat huis? Ik watertand mee, maar ik heb het idee dat ik dit huis en ook hun toenmalige bewoners ken.
Yep, ik heb daar gisteren mijn diner gehad.quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaat het om dat huis? Ik watertand mee, maar ik heb het idee dat ik dit huis en ook hun toenmalige bewoners ken.
Uit een vroegere woonplaats van mij. Maar ik weet het niet zeker hoor.quote:
Doe eens een DM...quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Uit een vroegere woonplaats van mij. Maar ik weet het niet zeker hoor.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb goed geslapen.
Verjaardag was goed, maar zwaar. Was blij dat ik thuis was tegen 21.00 uur.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:35 schreef MadMaster het volgende:
Is DDM er al?
Ik ben gisteren enigszins onverwacht ergens geweest waar zij van zou watertanden.
Letterlijk...GoedemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ze nog wel even een uurtje blijft liggenJuin uit Eigen Tuin!
Doe ik ook nog even...quote:Op zaterdag 16 november 2019 09:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Ik denk dat ze nog wel even een uurtje blijft liggen
Ook zo!quote:
Hier ook, naar wel 5-7 gewonnen.quote:
Mooie waterpolo-uitslagquote:Op zaterdag 16 november 2019 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hier ook, naar wel 5-7 gewonnen.
Oh maar die ukkies zien voetballen is best grappig.quote:Op zaterdag 16 november 2019 10:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je ook niet willen...
7-7 hier. Steeds na achterstand weer terug gekomen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hier ook, naar wel 5-7 gewonnen.
Ja daar zijn ze goed inquote:
Nice!quote:Op zaterdag 16 november 2019 15:54 schreef Doedezemaar het volgende:
In het kader van huizen om te watertanden: ik had ooit een oudejaarsfeestje in Villa Jongerius in Utrecht, inmiddels is dat helemaal opgeknapt, maar toen het kantoor van een productiemaatschappij was vond ik het ook al indrukwekkend. En in Huis Sonneveld in Rotterdam keek ik ook mijn ogen uit, slofjes aan en je mocht overal lopen.
Was het niet kasteel Groeneveld? Da’s een soort mini Soestdijkquote:Op zaterdag 16 november 2019 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nice!
Ik zoek nog steeds een landhuis in Baarn waar ik ooit als tiener binnen ben geweest en wat ik graag nog eens terug wil zien. Heb alleen dus geen idee meer waar dat was...
Nee, het was zo'n joekel van een landhuis met aan beide zijden van de enorme hal trappen naar boven die dan achterin de hal vanuit het midden samen kwamen en als één trapdeel verder liep. Er was een tunnelstelsel in de tuin, waardoor je o.a. ondergronds in het huis kon komen...quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Was het niet kasteel Groeneveld? Da’s een soort mini Soestdijk
quote:Op zaterdag 16 november 2019 18:44 schreef CindieY het volgende:
Draait Melting straks eigenlijk om 21?
quote:
Ik ook niet, maar ik herken zijn stem welquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:01 schreef livelink het volgende:
En ik verklap alvast dat ik dit nummer niet ken.
Ik zou ook denken dat ACT-F deze wel kent.quote:
Ik dacht eerst aan een ander nummer, maar wist dat die het niet was en nu weet ik niet meer welk nummer dat wasquote:
Dat zal bij de volgende niet zijn.quote:
Voor mij ook: O ja, het volgende nummer is al begonnen! Snel vanuit de koelkast met bier deze kant op rennenquote:
Heel soms komt er een iets recentere voorbij.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
Melting heeft een verjongingskuur doorgevoerd in zijn golden oldies
Dan een oh nee moment?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zal bij de volgende niet zijn.
Zo kan ik ook nul punten scorenquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:08 schreef livelink het volgende:
Melting heeft een verjongingskuur doorgevoerd in zijn golden oldies
Waar is het woord 'koelkast' gebleven in mijn zin?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor mij ook: O ja, het volgende nummer is al begonnen! Snel vanuit de koelkast met bier deze kant op rennen
Het verdwijnt niet, maar wordt groen. Ben je kleurenblind?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:11 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar is het woord 'koelkast' gebleven in mijn zin?Zonder aanhalingstekens verdwijnt het woord koelkast gewoon.
Ik heb een perfecte kleurwaarneming zelfsquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Het verdwijnt niet, maar wordt groen. Ben je kleurenblind?
Nee, hij heeft een adblocker aan staan, iedereen met zo’n ding valt door de mandquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Inderdaad, net getest.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een adblocker aan staan, iedereen met zo’n ding valt door de mand
Staat ook niks in de tekst, wellicht was de koelkast leeg?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
De mijne zit volquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Staat ook niks in de tekst, wellicht was de koelkast leeg?
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kom straks ook meeluisteren hoor, als ik naar boven ben verkast
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:18 schreef CindieY het volgende:
Net heel autistisch al mijn ebooks gesorteerd. Ik blijk 178 ebooks te hebben, waarvan 167 ongelezen
Oh, daar heb ik een abonnement voor.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, hij heeft een adblocker aan staan, iedereen met zo’n ding valt door de mand
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:18 schreef CindieY het volgende:
Net heel autistisch al mijn ebooks gesorteerd. Ik blijk 178 ebooks te hebben, waarvan 167 ongelezen
Dat dusquote:
Het moeten er 166 zijn. En dan hebben we het nog niet over mijn fysieke boekenquote:
Hier zijn de cd’s grotendeels uitgezocht, er zitten er tien in de doos voor de kringloop en ik ga deze week boven kijken of ik nog kan ontdubbelenquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:18 schreef CindieY het volgende:
Heb je ook nog veel ongelezen fysieke boeken dan?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het moeten er 166 zijn. En dan hebben we het nog niet over mijn fysieke boeken
Ja. Ik ga maar niet tellenquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je ook nog veel ongelezen fysieke boeken dan?
Een hoogtepunt!quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar daar is de druk weer zo hoog.
Gotta Go Home ken ik dan wel weerquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
0 punten voor livelink.
[ afbeelding ]
Sint kwam hier vandaag aan, in het centrum was zijn eindpunt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Laten we daar een eindpunt van maken
Hielden de kinderen het droog?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Sint kwam hier vandaag aan, in het centrum was zijn eindpunt.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:32 schreef ACT-F het volgende:
Nick Kershaw - Don't let sun go down on me
Jij had het beterquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:32 schreef livelink het volgende:
Nik Kershaw - I won't let the sun go down on me
Maar wel later. Ik ben nooit zo snel.quote:
Nieuwe patta's kopen!quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wel later. Ik ben nooit zo snel.
Veel typewerkquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wel later. Ik ben nooit zo snel.
Even aan mijn dochter vragen wat patta's zijn. Momentjequote:
jongste kabouter had een lampionnenoptocht begin van de avond met Zwartepietjes erbijquote:
Die heb ik al. Ik haal de bus nu vaker, maar bij Melting schiet ik nog te kortquote:
Teveel getypt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:35 schreef ACT-F het volgende:
Cliff Richard - It's so funny we don't talk anymore
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:36 schreef just me het volgende:
[..]
jongste kabouter had een lampionnenoptocht begin van de avond met Zwartepietjes erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |