SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ja, dat is dus ook geluktquote:Op donderdag 14 november 2019 17:30 schreef Tailless het volgende:
[..]
Maar is toch nergens voor nodig genoeg knappe koppen hier om wat nieuws neer te zetten.
Niet gaan miepen nu maar genieten van de muziekquote:
Laat het gaan, Tailless.quote:
Amenquote:Op donderdag 14 november 2019 17:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Laat het gaan, Tailless.
We hebben nog steeds radio; als mensen draaien hebben we nog steeds luisteraars. Het leven is goed.
Ja, hoor. Ik vind het wel lekker. Dit soort muziek draait mijn dochter ook vaak. Je bent hip, Rafeiro.quote:Op donderdag 14 november 2019 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Is de muziek nog een beetje te nassen?
Dit komt niet zo heel vaak langs immers.
Ik kan deze muziek wel hebbenquote:Op donderdag 14 november 2019 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Het is nog steeds wat onwerkelijk maar het gaat naar omstandigheden wel goed.quote:
Oeh!quote:Op donderdag 14 november 2019 17:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoor. Ik vind het wel lekker. Dit soort muziek draait mijn dochter ook vaak. Je bent hip, Rafeiro.
Het is niet mijn kopje thee maar daar moet je je niks van aantrekkenquote:Op donderdag 14 november 2019 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben het niet eens met de term miepjesquote:Op donderdag 14 november 2019 17:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh!
Bliepjes en piepjes in TT slaan op trance, miepjes op vrouwlijke vocalisten trouwens.
Is dus niet helemaal random
Oh...quote:Op donderdag 14 november 2019 17:47 schreef Rafeiro het volgende:
Lucky zou ook gewoon weer eens hier moeten draaien.quote:
Ik probeer de miepjes altijd te mijden bij deze muziekstijl, ik vind het niets toevoegen.quote:Op donderdag 14 november 2019 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met de term miepjes![]()
Maar mijn dochter kiest ook opvallend vaak voor vrouwelijke vocalisten. Ik zelf ook wel trouwens.
Oh, ik moet zeggen dat ik bij dit soort muziek een vocalist wel kan waarderen. En dan vooral een vrouwenstem.quote:Op donderdag 14 november 2019 17:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer de miepjes altijd te mijden bij deze muziekstijl, ik vind het niets toevoegen.
Maar aangezien ik vaak ad random tracks kies zonder ze echt voor te luisteren sluipen ze er wel eens in...
Bon apetit.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:05 schreef livelink het volgende:
Maar ik ga eten, Rafeiro. Dank je wel voor de muziek! Wat mij betreft mag dit best vaker.
Die is te druk in de 40+quote:Op donderdag 14 november 2019 17:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Lucky zou ook gewoon weer eens hier moeten draaien.
Raar... wij zijn veel leukerquote:
Ja, eigenlijk best erg hequote:
Verschilt ook van maaltijd tot maaltijd natuurlijk.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best erg he![]()
Maar we waren echt klaar en hebben braaf aan tafel gezeten.
Nee, geen voorgerechten of toetjes inderdaad. Toen de kinderen klein waren had ik dat altijd wel, maar nu niet meer. We aten nasi.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Verschilt ook van maaltijd tot maaltijd natuurlijk.
Ene "schuif" je zo naar binnen andere duurt wat langer.
En als je net als ik niks met toetjes hebt kan het soms erg snel gaan.
Moet ik binnenkort ook weer eens eten, lang geleden.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, geen voorgerechten of toetjes inderdaad. Toen de kinderen klein waren had ik dat altijd wel, maar nu niet meer. We aten nasi.
Licht eraan hoe hard je looptquote:Op donderdag 14 november 2019 18:35 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, heb nu ook trek in nasi maar niks in huis om het te maken...
Ja, rijst en ui maar daar kom je niet zo ver mee
Ik zat even niet op te letten, het stond stil en klikte maar snel op playquote:Op donderdag 14 november 2019 18:36 schreef livelink het volgende:
Had het nummer een pauze of draai je het nog een keer?
Rijst opbakken met ui en kerriepoeder vind ik eigenlijk ook al heel lekker.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:35 schreef brother52 het volgende:
Verdorie, heb nu ook trek in nasi maar niks in huis om het te maken...
Ja, rijst en ui maar daar kom je niet zo ver mee
Dat verklaart hetquote:Op donderdag 14 november 2019 18:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zat even niet op te letten, het stond stil en klikte maar snel op play
Niet zo heel erg hardquote:
Ik heb geen eens kerriepoeder in huis. Gebruik het ook nooit.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Rijst opbakken met ui en kerriepoeder vind ik eigenlijk ook al heel lekker.
Kurkuma dan?quote:Op donderdag 14 november 2019 18:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet zo heel erg hard
[..]
Ik heb geen eens kerriepoeder in huis. Gebruik het ook nooit.
Dat uiteraard wel maar dat is heel wat anders dan kerriepoederquote:
Zoveel doe ik nooit met rijst, hooguit wat bouillonpoeder erdoor bij het koken om het net wat extra smaak te geven.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:38 schreef livelink het volgende:
https://www.smulweb.nl/recepten/1396427/Kerrierijst
Ik doe dus best vaak kerriepoeder door de rijst. Zelfs als ik het niet proef, vind ik de gele kleur wel gezellig staan.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoveel doe ik nooit met rijst, hooguit wat bouillonpoeder erdoor bij het koken om het net wat extra smaak te geven.
Koken is een noodzakelijk kwaadquote:Op donderdag 14 november 2019 18:51 schreef Rafeiro het volgende:
En daarom kook ik zo weinig, haha. Hoop afwas en gedoe voor 1 persoon.
Als ik een vaatwasser/vriendin had zou ik het misschien meer doen
Ik vind het nog wel leuk ook, maar die ellende daarna....quote:Op donderdag 14 november 2019 18:54 schreef just me het volgende:
[..]
Koken is een noodzakelijk kwaad
Gewoon meteen opruimen en dan als beloningquote:Op donderdag 14 november 2019 18:55 schreef Rafeiro het volgende:
Maak het nog even vol tot 19:00.
Dan ga ik toch nog even wat te eten maken
[..]
Ik vind het nog wel leuk ook, maar die ellende daarna....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |