Omdat niet alles in het leven zwart of wit is, er bestaan vele soorten grijs daartussen. Het is niet altijd het één of het ander. Jessie mag best verdrietig zijn maar niet alles meteen uit zijn handen laten vallen. Cees zou vragen of ie gestoord was als ie dat zou doen!quote:Op donderdag 14 november 2019 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom flauwekul...Jij hebt er een andere mening over en dat mag, maar die hoeven we niet te delen.
Je punt is duidelijk.quote:Op donderdag 14 november 2019 14:16 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Omdat niet alles in het leven zwart of wit is, er bestaan vele soorten grijs daartussen. Het is niet altijd het één of het ander. Jessie mag best verdrietig zijn maar niet alles meteen uit zijn handen laten vallen. Cees zou vraten of ie gestoord was als ie dat zou doen!
Ik hoorde dat ze twerkles hadden, straks cocktails maken en daarna een feestje.quote:Op donderdag 14 november 2019 14:17 schreef utopia2.0 het volgende:
En weer door......Vanavond dus een feestje....
De febo neem ik aan....quote:Op donderdag 14 november 2019 14:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze twerkles hadden, straks cocktails maken en daarna een feestje.
Wie verzint dat allemaal?
En het feestje is zomaar of mis ik iets?quote:
Franny is er een jaar...quote:Op donderdag 14 november 2019 14:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
En het feestje is zomaar of mis ik iets?
Het enige interessante vandaag was het bezoek van Cees en dat mis ik dan net.
nou meid: pak je kist en loop de poort uit zoals je beloofd hebtquote:Op donderdag 14 november 2019 14:22 schreef Flow3r het volgende:
Mariska vroeg of Cees wel genoeg hulp kreeg maar ze zag al aan zijn kop dat dat niet het geval was
quote:
Een jaar de slet uithangen wordt dan beloont met een feestje...quote:
Dank je wel juul, ik koester 'mquote:Op donderdag 14 november 2019 14:19 schreef juul. het volgende:
Ik wil Aggie en BloesBloes of je nu wil of niet Bloes, een dikke knuffel geven
quote:Op donderdag 14 november 2019 14:29 schreef Flow3r het volgende:
Naja, ze kunnen volgende stemming Jessie en Mariska op de bank zetten en ze zo helpen naar Cees te gaan waar ze zoveel van houden
Dat vind ik nou een goeie.quote:Op donderdag 14 november 2019 14:29 schreef Flow3r het volgende:
Naja, ze kunnen volgende stemming Jessie en Mariska op de bank zetten en ze zo helpen naar Cees te gaan waar ze zoveel van houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |