Nee.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:26 schreef o.us2.0 het volgende:
Voor de managerliefhebbers: KLB / Geen voetbalmanager zijn
SIF McGinn?quote:Op donderdag 21 november 2019 19:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
150k voor een middenvelder uit de Chinese league noem jij een steal? Haha, SIF McGinn die ongeveer 7x goedkoper is heeft op 1 rating bijna dezelfde ig-rating op CM joeloeloele.
Persoonlijk vind ik Gabriel Jesus beter aanvoelen dan Moura (die kwam bij mij alleen als invaller tot iets).quote:Op donderdag 21 november 2019 21:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Achja wellicht heeft iemand nog wat leuks tips om het team te verbeteren met mijn budget
De backs en vardy untradeble
[ afbeelding ]
Die vond ik in 19 wel geniaal.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Gabriel Jesus beter aanvoelen dan Moura (die kwam bij mij alleen als invaller tot iets).
Heb z'n SBC gedaan, omdat het me niks kostte, maar ik ben er niet weg van. Vind een Rodrigo dan echt wel beter bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 21 november 2019 21:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Twijfel ook over die Toke Ekambe. Ziet er eigenlijk ook best prima uit.
Ik vind Petit juist een van de betere middenvelders die ik heb geprobeerd. Heel lang gespeeld met Sissoko en Matuidi. Daarna Petit erin gedaan en dat was/is echt een wereld van verschil. Misschien dat ik hem verkoop en Scream Bobby Firmino op het middenveld zet.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:31 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Paulinho god, Petit heb ik ook uitgeprobeerd maar die vond ik dramatisch, hoezo heb je die erin?
Heb nu dit team en bevalt niet slecht![]()
[ afbeelding ]
Laatste 4 weken heb ik 1 speler boven de 84 gepacked. Rodriquote:
17k voor een 87 rated speler bijvoorbeeld vind ik laag. Sowieso is dit iets van de laatste dagen en waren de prijzen nog lager de afgelopen 4 wekenquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Laatste 4 weken heb ik 1 speler boven de 84 gepacked. Rodri![]()
En RTTF Partey, die leverde dan wel weer 150k op. Maar pack weight is belabberd imo, wat opzich gek is, de prijzen zijn zo laag momenteel voor 86-88 rated spelers.
Hoop dat de volgende Eredivisie isquote:Op vrijdag 22 november 2019 11:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
MLS heeft niet echt goede packs.. maar ik heb zoveel bronzes in de club en de helft is met bronzes en een paar silvers te doen. En silver packs helpen weer bij leagues die er nog aankomen of die er al zijn Juist op het moment dat ik geen league verwachtte kwam er wel 1
en dan kiezen uit Immers en Maherquote:Op vrijdag 22 november 2019 12:17 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoop dat de volgende Eredivisie is
Geef mij maar een Aitor of zekhniniquote:Op vrijdag 22 november 2019 13:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dan kiezen uit Immers en Maher
Wiequote:Op vrijdag 22 november 2019 16:35 schreef lesleyyb het volgende:
[..]
Geef mij maar een Aitor of zekhnini
Ik heb met veel spelers dat ze echt stroef spelen, neem aan dat het aan de balance en dribbling stats ligt maar heb nooit echt een beeld gehad van welke stat wat precies doet . In ieder geval is de meta dit jaar 100% behendigheid, lengte is nutteloos en spelers zoals ronaldo zijn niet eens bijzonder goed.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:16 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik vind Petit juist een van de betere middenvelders die ik heb geprobeerd. Heel lang gespeeld met Sissoko en Matuidi. Daarna Petit erin gedaan en dat was/is echt een wereld van verschil. Misschien dat ik hem verkoop en Scream Bobby Firmino op het middenveld zet.
Heb nog niet met Paulinho gespeeld, maar als hij defensief sterk is kan ik Petit wel laten vallen.
Hoe is Kaka eigenlijk? Is altijd een van m'n favoriete spelers geweest, dus twijfel erg of ik hem moet halen, maar dat zou dan ten kostte moeten gaan van Griezmann die ik erg fijnv ind.
WK 2010, alvast voor EA gemaakt hoeven hun het niet te doenquote:Op vrijdag 22 november 2019 17:07 schreef el-blanchito het volgende:
Mooi Nederlands cvm’etje of linksbackie
Veel te duur weer. Dat gaat 450k kosten ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Repeatable base icon SBC
ze moesten wat het, had m pas met Black Friday verwacht, helaas verkeerd gegokt.
Is het nu al en prijzen zijn nog niet teringhoog. 86s voor 25k, 87s voor 30k verwacht ik.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Veel te duur weer. Dat gaat 450k kosten ofzo.
Lekker 500-600k betalen voor je Okocha of Schmeichel, lekker man. SBCs dit jaar zijn echt veels te duur imo, zeker een stap terug van vorig jaar.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het nu al en prijzen zijn nog niet teringhoog. 86s voor 25k, 87s voor 30k verwacht ik.
Piszczek was redelijk geprijsd, Mascherano en Jesus Navas ook wel. Hulk ook wel redelijk. Dat was het wel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 21:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lekker 500-600k betalen voor je Okocha of Schmeichel, lekker man. SBCs dit jaar zijn echt veels te duur imo, zeker een stap terug van vorig jaar.
Zal ongetwijfeld een paar vergeten, maar buiten een paar PotM spelers, Promes en Sanchez/Mhiktaryan zijn ze allemaal duur geweest volgens mij. Misschien RTTF Konate nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |