Hoe is pluisje?quote:Op donderdag 21 november 2019 12:54 schreef Max23 het volgende:
[ afbeelding ]
Nu eindelijk tevreden met mijn team
Maradona en Pique uiteraard untradeble
Vond hem prima. Wat klein, maar als CDM lijkt hij me zeker geschikt. Hoe begin je dan? 5-mans verdediging en ingame switchen?quote:Op donderdag 21 november 2019 14:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Iemand 85 Koeman geprobeerd? Zit eraan te denken om hem als CDM te gaan gebruiken, shadow erop en de pace is geen probleem meer lijkt mij?
Heb nu Allan-Matuidi, maar zou eigenlijk wel iemand willen die ook van afstand kan schieten. Zou dan Allan - Koeman worden
Paulinho god, Petit heb ik ook uitgeprobeerd maar die vond ik dramatisch, hoezo heb je die erin?quote:
Zeker waar maar er is er geen die linkt zonder dat ik mijn centrale duo moet aanpassenquote:Op donderdag 21 november 2019 15:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Je hebt dringend een andere keeper nodig.
IF Donnaruma.quote:Op donderdag 21 november 2019 16:34 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Zeker waar maar er is er geen die linkt zonder dat ik mijn centrale duo moet aanpassen
Allison?quote:Op donderdag 21 november 2019 16:34 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Zeker waar maar er is er geen die linkt zonder dat ik mijn centrale duo moet aanpassen
Ja, fantastische dribbelaar vooralquote:Op donderdag 21 november 2019 14:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe is pluisje?Wil 'm ook wel eens proberen.
Exact, 5 mans verdediging in het begin. Moet nog even kijken of het werkt met de chemistry eerlijk gezegd, maar heb nu zo’n 300k en behoorlijk wat IFs als investeringen, dus kan hem makkelijk betalen.quote:Op donderdag 21 november 2019 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vond hem prima. Wat klein, maar als CDM lijkt hij me zeker geschikt. Hoe begin je dan? 5-mans verdediging en ingame switchen?
Doe aub potm Vardy, echt top voor dat geldquote:Op donderdag 21 november 2019 19:01 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Iemand nog tips voor een fijne bpl spits tot 180k??
Ja kan wel maar dan is jesus 7 chemquote:
en dan haal je Telles of Sandro voor linksback en wisselt firminho met die lcmquote:Op donderdag 21 november 2019 19:24 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Doe aub potm Vardy, echt top voor dat geld
[..]
Ja kan wel maar dan is jesus 7 chemmisschien toch maar doen
150k voor een middenvelder uit de Chinese league noem jij een steal? Haha, SIF McGinn die ongeveer 7x goedkoper is heeft op 1 rating bijna dezelfde ig-rating op CM joeloeloele.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:34 schreef laucas het volgende:
Paulinho is een steal![]()
Zijn NIF was al erg goed.
Dit dacht ik ook ja. 150k vind ik echt veel te duur. Wel mooie stats, maar echt duur.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
150k voor een middenvelder uit de Chinese league noem jij een steal? Haha, SIF McGinn die ongeveer 7x goedkoper is heeft op 1 rating bijna dezelfde ig-rating op CM joeloeloele.
Die heb ik uiteraard, maar speel 41212.quote:Op donderdag 21 november 2019 19:24 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Doe aub potm Vardy, echt top voor dat geld
[..]
Ja kan wel maar dan is jesus 7 chemmisschien toch maar doen
Ahh ja dat kan zeker, ga ik doen, thanksquote:Op donderdag 21 november 2019 19:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
en dan haal je Telles of Sandro voor linksback en wisselt firminho met die lcm
Toch wel benieuwd naar je team danquote:Op donderdag 21 november 2019 19:50 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Die heb ik uiteraard, maar speel 41212.
Ben een beetje leek met team uploaden.
En daarbij schaam ik me voor me team als je hier alles voorbij ziet komen :x
Behoorlijk aanvallend middenveld, vind je niet?quote:Op donderdag 21 november 2019 21:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Achja wellicht heeft iemand nog wat leuks tips om het team te verbeteren met mijn budget
De backs en vardy untradeble
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |