Alleen je savefile gewiped tochquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:23 schreef StateOfMind het volgende:
En ik heb tot nu toe nog geen bugs of glitches gezien.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alleen je savefile gewiped toch
Het geeft licht. Het verandert van kleur. Ik ben verkocht!quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, ik vond dat juist wel tof, die lightbar. Helemaal in de V2 versie![]()
#TeamLightbar
en het kost enorm veel batterijquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het geeft licht. Het verandert van kleur. Ik ben verkocht!
Ik heb zo'n mega lange kabel. Dus dat voelt bijna als wireless.quote:
Niet helemaal waar.quote:
Wat een kutdingquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:33 schreef Drankster het volgende:
De touchbar kost veel batterij, deze is constant aan het monitoren of er input is.
Is wel waar.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:33 schreef Drankster het volgende:
[..]
Niet helemaal waar.
De touchbar kost veel batterij, deze is constant aan het monitoren of er input is. De LED op dim zetten is wel aan te raden.
quote:UPDATE:
So I just tested again and the DS4 with the LED on is at 1 bar, however the DS4 with the LED off is still at 3 full bars. The reading is 3.67V on the DS4 without the LED controller which is more than the DS4 was with the LED on was last night after a few hours. The battery draw isn't huge for the LED's but its still there and noticeable. I think I can safely assume that the DS4 with LED on isn't going to last 24 hours of being on and idle whereas the DS4 with LED off will probably be scratching at 2 bars.
Raar, als controllers een hele nacht aan staan en de een is op 1 bar, de ander op 3, dan zou ik zeggen dat het wel huge is, eigenlijkquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:05 schreef MMaRsu het volgende:
The battery draw isn't huge for the LED's but its still there and noticeable.
Jij vind een verschil van 2 bars in 1 nacht geen enorm verschil?quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hm zo 'enorm' veel is het dus niet.
Omdat je een trophy krijgt als je 15 uur in first person speelt bij GTA V en je daar geen zin in hebt?quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Waarom zou ik ze een nacht aan laten staan eigenlijk?
Sfeerverlichting tijdens een wilde nachtquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Over een nacht gezien niet nee.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij vind een verschil van 2 bars in 1 nacht geen enorm verschil?
ik vind het wel nice als mijn controller langer meegaat dan 8 uur tbhquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:28 schreef Drankster het volgende:
[..]
Over een nacht gezien niet nee.
Als je nooit snachts gamed..quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:19 schreef Ang3l het volgende:
nooit iets backenquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:36 schreef Tyr80 het volgende:
Shenmue III is binnen!!
Van bol.com prachtige CE box, extra groot, vol meuk en prullaria.
Van kickstarter een cheap-ass kartonnen hoesje om een standaard versie van het spel heen...
Dat is wel lame.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:36 schreef Tyr80 het volgende:
Van kickstarter een cheap-ass kartonnen hoesje om een standaard versie van het spel heen...
Eens, al game ik niet vaak langer dan 8u en zet ik elke avond m'n controller in de onderstaande unit dus lege controllers heb ik zelden.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ik vind het wel nice als mijn controller langer meegaat dan 8 uur tbh
gewoon meer controllers hebben.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ik vind het wel nice als mijn controller langer meegaat dan 8 uur tbh
Ik heb er 2. ooit 1 bijgehaald voor Mortal Kombat. Toch leuk tegen een ander.quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
gewoon meer controllers hebben.
Maar ik haal een volle zondag wel met een controller, heb je de led soms vol aan of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |