Hellblade? Laat maar weten hoe die is, ben daar wel benieuwd naar. Als het een andere titel is, dan horen we het uiteraard ook graag!quote:Op maandag 18 november 2019 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, ik had een spel gedownload over angststoornissen en depressie geloof ik.
Eens even kijken hoe die is voordat ik verder ga met Deadpool.
Fractured minds gok ikquote:Op maandag 18 november 2019 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hellblade? Laat maar weten hoe die is, ben daar wel benieuwd naar. Als het een andere titel is, dan horen we het uiteraard ook graag!
Wil ik ook al jaren kopen, was laatst zelfs ¤12.- maar ben bang dat zodra ik hem koop hij een maand later PS+ game is.quote:Op maandag 18 november 2019 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hellblade? Laat maar weten hoe die is, ben daar wel benieuwd naar.
Een weekje en rond de ¤30,- dus JAAAAAAquote:Op maandag 18 november 2019 19:07 schreef magikmichael het volgende:
Death Stranding is 44 euro bij Gameshop Twente jungs!
https://www.gameshop-twen(...)aat2ehands_id=238091
Fractured Minds.quote:Op maandag 18 november 2019 18:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hellblade? Laat maar weten hoe die is, ben daar wel benieuwd naar. Als het een andere titel is, dan horen we het uiteraard ook graag!
Hmm, kende die game niet. Sowieso eigenlijk de moeite waard vanwege het achterliggende verhaal. Ik zet 'm ook op de lijst!quote:Op maandag 18 november 2019 19:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fractured Minds.
Zag op Reddit iemand reclame daarvoor maken, want het was gemaakt door zijn zusje.
Het is lekker kort, abstract. Ik herken er wel een en ander in. Voor een eerste spel voor een 17-jarig kind is het prima natuurlijk. Kost ook geen drol.
oh em geequote:
Er is een patent aangevraagd, geen officiële reveal. Makkelijk views scoren voor IGN.quote:
Klopt, hoewel ze bij Wired wel zeiden dat de controller bijna hetzelfde eruit ziet maar wat dikker als de Xbox One-controller, USB-C en geen lightbar.quote:Op maandag 18 november 2019 20:27 schreef Drankster het volgende:
[..]
Er is een patent aangevraagd, geen officiële reveal. Makkelijk views scoren voor IGN.
Geen light bar is wel vreemd vanwege VR.quote:Op maandag 18 november 2019 20:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ze bij Wired wel zeiden dat de controller bijna hetzelfde eruit ziet maar wat dikker als de Xbox One-controller, USB-C en geen lightbar.
twitter:jasonschreier twitterde op maandag 18-11-2019 om 19:46:13Not coincidentally, "play right away, download just what you need, no load times" will be some of Sony's top selling points for the PlayStation 5 https://t.co/9dH03f9h3m reageer retweet
In de echte DualShock 5 kan het natuurlijk wel zitten.quote:Op maandag 18 november 2019 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen light bar is wel vreemd vanwege VR.
Hier idem, wil hem ook al heel lang kopen, maar doe het telkens toch nietquote:Op maandag 18 november 2019 18:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wil ik ook al jaren kopen, was laatst zelfs ¤12.- maar ben bang dat zodra ik hem koop hij een maand later PS+ game is.
dang 20 usd is niksquote:Op maandag 18 november 2019 20:50 schreef Kickinalfa het volgende:
US black friday deals
https://blog.us.playstati(...)nday-deals-revealed/
Days gone voor 20 etc
ach gewoon doen. why waitquote:Op maandag 18 november 2019 18:59 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wil ik ook al jaren kopen, was laatst zelfs ¤12.- maar ben bang dat zodra ik hem koop hij een maand later PS+ game is.
Daar zullen wel light gloves ofzo voor in de plaats komen dan.quote:Op maandag 18 november 2019 20:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen light bar is wel vreemd vanwege VR.
Ja en anders fatsoenlijke PS VR-controllers.quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:42 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Daar zullen wel light gloves ofzo voor in de plaats komen dan.
Welke bugs en glitches?quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:39 schreef DKUp het volgende:
Days Gone had wel de kracht van de PS5 mogen gebruiken voor de laadtijden en langere dev tijd om de bugs en glitches eruit te kegelen.
Ik hoop het wel, ik vond dat juist wel tof, die lightbar. Helemaal in de V2 versiequote:Op maandag 18 november 2019 20:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
In de echte DualShock 5 kan het natuurlijk wel zitten.
Deze bood wel genoeg uitdaging. En was leuk om te doen.quote:Op maandag 18 november 2019 18:15 schreef Pheno het volgende:
Het voegt vaak geen reet toe. Als men nu eens echt trophies toevoegt die je uitdagen ipv een grind te starten of dat je matige multiplayer die niet eens in een singleplayer had moeten zitten moet spelen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |