2 aparte vragen, staan volledig los van elkaar. Chromebook kwestie vraag ik me al af sinds de ontdekking dat er geen internetkabel in past. Maar misschien geloof je het niet.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je doet een beetje para TS
DIG / Chromebook: internetverkeer volgen
Goed, dan laten we dat even voor wat het is.quote:Op donderdag 14 november 2019 00:02 schreef Latersman het volgende:
[..]
2 aparte vragen, staan volledig los van elkaar.
Volgen wat ik aan het doen ben, als hobby/passie of uit verveling óf omdat ze mij niet vertrouwen. Voor het laatste is absoluut geen reden. Het eerste kan je vergelijken met een persoon die je vanuit zijn/haar huis loopt te bespioneren wanneer je raambekleding hebt hangen waar je doorheen kan kijken, vitrage bijvoorbeeld. Of de gordijnen / lamellen open hebt om daglicht naar binnen te krijgen.quote:Op donderdag 14 november 2019 00:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Goed, dan laten we dat even voor wat het is.
Beginnen we met welke uitzonderlijke reden jouw bovenburen kunnen hebben om jou door het plafond heen te bespioneren. En graag een logische reden.
Ok, dan is het uiterst onwaarschijnlijk dat ze dat doen. Afhankelijk van jouw woonsituatie zal ze hun dit een hoop moeite en/of geld kosten om te doen.quote:Op donderdag 14 november 2019 00:10 schreef Latersman het volgende:
[..]
Volgen wat ik aan het doen ben, als hobby/passie of uit verveling óf omdat ze mij niet vertrouwen. Voor het laatste is absoluut geen reden. Het eerste kan je vergelijken met een persoon die je vanuit zijn/haar huis loopt te bespioneren wanneer je raambekleding hebt hangen waar je doorheen kan kijken, vitrage bijvoorbeeld. Of de gordijnen / lamellen open hebt om daglicht naar binnen te krijgen.
quote:Op donderdag 14 november 2019 07:11 schreef _I het volgende:
Er is niemand bezig met je! En als je het gevoel hebt dat angst de overhand neemt, bel dan de huisarts.
Het is niet gezond om bezig te zijn met dit soort vraagstukken.
En hier laten we het bij, TS.quote:Op donderdag 14 november 2019 07:11 schreef _I het volgende:
Er is niemand bezig met je! En als je het gevoel hebt dat angst de overhand neemt, bel dan de huisarts.
Het is niet gezond om bezig te zijn met dit soort vraagstukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |