Lijkt me niet.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Gaan er nog mensen strafrechtelijk vervolgd worden bij die club zakkenwassers.
Er was ook een kwestie met een klokkenluider toch hoorde ik bij eenvandaag of zo.quote:
Ziet er niet kaal uit toch?quote:Op donderdag 14 november 2019 23:04 schreef Hoogslaper het volgende:
Kuzu wordt kaal, of heeft teveel gel in zijn haar gesmeerd.
Hoe kan de belastingdienst zo blunderen met dat soort bedragen, is me een raadsel.quote:
Zijn haarlijn is prima, maar erachter ziet het geoefende oog toch echt diffuus haarverlies.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ziet er niet kaal uit toch?
Er zou een vaste tafelgast bij Pauw moeten zitten die hier inderdaad wat juridische feiten kan plaatsen.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:06 schreef Confetti het volgende:
Ik stoor me eraan dat de juridische nuances totaal niet aan bod komen. Het is allemaal eenzijdig.
Leg eens uit hoe je dat bedoelt?quote:Op donderdag 14 november 2019 23:06 schreef Confetti het volgende:
Ik stoor me eraan dat de juridische nuances totaal niet aan bod komen. Het is allemaal eenzijdig.
Mohammed Enait zou altijd in de studio moeten zitten.quote:Op donderdag 14 november 2019 23:07 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Er zou een vaste tafelgast bij Pauw moeten zitten die hier inderdaad wat juridische feiten kan plaatsen.
quote:Op donderdag 14 november 2019 23:08 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Faisal Enait zou altijd in de studio moeten zitten.
quote:Op donderdag 14 november 2019 23:08 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Faisal Enait zou altijd in de studio moeten zitten.
En dat elke dag. Zou top zijn!quote:Op donderdag 14 november 2019 23:09 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]![]()
Die loopt alleen snel weg.
Heerlijke tv was datquote:Op donderdag 14 november 2019 23:08 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Mohammed Enait zou altijd in de studio moeten zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |