Dat gaat zeker lukken..quote:
Misschien zijn mannen wat minder kieskeurig?quote:Op donderdag 14 november 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Slap gelul van mannen dat het niet uitmaakt. Vrouwen hebben toch ook hun voorkeur.
Die tekeningen! Waar is de lachende huilsmiley gebleven als je hem nodig hebt.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:07 schreef Hiddendoe het volgende:
https://www.cosmopolitan.(...)hier-welke-jij-hebt/
Hier alvast een soort van keuzemogelijkheid.
Ik heb een duidelijke voorkeur: grote binnenste schaamlippen. Gewoon lekker veel vlees om mee te spelen met beffen.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:04 schreef roos94 het volgende:
En dan voornamelijk het uiterlijk want dat elke man wil dat het strak voelt snap ik ook wel.
In pr0n zie je vrijwel alleen eenzelfde soort kut waarin bijna tot geen lip zichtbaar is. Wat is jullie voorkeur? Afknappers? Wensen?
Wat doe je met de kruimels?quote:Op donderdag 14 november 2019 01:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Eh nee, lange vingers zijn ook goed
Zo zie je maar weer dat de vraag wat 'mannen' het liefste willen veel verschillende antwoorden op kan leveren. Ik kan een hoge venusheuvel wel waarderen.quote:Op donderdag 14 november 2019 10:58 schreef Rockefellow het volgende:
Volle buitenste schaamlippen zonder flink uitstekende binnenste schaamlippen. Met het liefst geen dikke venusheuvel erboven.
Uiteindelijk is er maar 1 voorwaarde: schoon.quote:Op donderdag 14 november 2019 12:50 schreef ShortWanks het volgende:
Alle vagina's zijn okee, en het gaat om de persoon(lijkheid) zelf. Maar.....
Als het puur om fysieke aantrekkingskracht van alleen de vagina gaat, dan verkies ik een donkere huidskleur, contrasterend roze "van binnen", kleine binnenste schaamlippen en geschoren. En inderdaad een hoge venus heuvel heeft ook wel wat extra.
Maar da's puur een utopisch ideaalbeeld wat zelfs met Photoshop bijna onhaalbaar is,
en daar voldoet mijn penis ook alles behalve aan.
Nope.... met de jaren ben ik wat kieskeuriger geworden.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is er maar 1 voorwaarde: schoon.
Hoe kun je nou niet weten waar de clit zit? Als je voor het eerst op zoek gaat, ok. Maar die vind je toch blindelings na wat oefening?quote:Op donderdag 14 november 2019 21:57 schreef JohnDDD het volgende:
Ik hou niet van hanglippen maar wel van veel haar. Ik hou van een kut met veel haar dat doorgroeit tot richting de navel en de binnenkant van de benen.
Verder vind ik het irritant als de clitoris klein of moeilijk te vinden is, ik heb het liefst gewoon een grote clitoris, lekker makkelijk te vinden met mijn tong tijdens het beffen.
Het is eigenlijk meer vers geschoren, of niet. Want na een paar dagen is het schuurpapier en dat likt gewoon wat minder. Dan heb ik liever haar. Maar ok, geschoren heeft wel voorkeur. Maar voor de afwisseling een keer een behaarde: why not?quote:Op vrijdag 15 november 2019 00:13 schreef ShortWanks het volgende:
[..]
Nope.... met de jaren ben ik wat kieskeuriger geworden.
Schoon natuurlijk een voorwaarde, maar geschoren eveneens.
Langer dan 2 dagen geleden geschoren? Voor mij; sorry....
De rest is alleen maar wens inderdaad.
En scheer jij je je schaamstreek ook zo vaak?quote:Op vrijdag 15 november 2019 00:13 schreef ShortWanks het volgende:
[..]
Nope.... met de jaren ben ik wat kieskeuriger geworden.
Schoon natuurlijk een voorwaarde, maar geschoren eveneens.
Langer dan 2 dagen geleden geschoren? Voor mij; sorry....
De rest is alleen maar wens inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |