Kan ook mooi zijnquote:Op woensdag 13 november 2019 23:07 schreef Genk_Jan het volgende:
Eentje die fris ruikt. En waarbij de lippen niet tot de knieën hangen.
Leuk al die insta kutjesquote:Op woensdag 13 november 2019 23:46 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Meer hier.
@:roos94 die van jou zit er ook vast tussen!
Nou, puzzie?quote:Op donderdag 14 november 2019 00:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk al die insta kutjes![]()
Variatie genoeg iig
Dit ja, verder maakt het me niet uitquote:Op woensdag 13 november 2019 23:07 schreef Genk_Jan het volgende:
Eentje die fris ruikt. En waarbij de lippen niet tot de knieën hangen.
Je hebt zeker ook een gebleekt anusje?quote:Op donderdag 14 november 2019 01:00 schreef Snowballed het volgende:\
Wat ik wel altijd lelijk vind zijn de kutjes die donkerder zijn dan de rest van een huidskleur.. Hoe egaler hoe beter...
Geen idee.. kijk ik nooit naar..quote:Op donderdag 14 november 2019 01:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook een gebleekt anusje?
Je bent gewoon een beetje een zeikpietquote:Op donderdag 14 november 2019 01:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Geen idee.. kijk ik nooit naar..
Maar menig vrouw heeft haar tong er al ingestoken dus het zal wel oke zijn..
En gebleekt lijkt ie me juist weer witter dan de rest.. dat is op dezelfde manier niet mooi..
Net als gebruinde lichamen met spierwitte tieten..
TS vraagt ernaar..quote:Op donderdag 14 november 2019 01:14 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje een zeikpiet
quote:Op donderdag 14 november 2019 01:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
TS vraagt ernaar..![]()
Tuurlijk stuur ik je niet weg als je een lekker wijf bent maar een donker kutje blijkt te hebben.. vink dan ook weer zo lullig.. Maar als ze op een rij stonden koos ik een ander..
En als ik zo naar mn applijst kijk.....
Eh nee, lange vingers zijn ook goedquote:Op donderdag 14 november 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
Slap gelul van mannen dat het niet uitmaakt. Vrouwen hebben toch ook hun voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |