Ik wist niet wat het was. Maar nee dat vind ik fokt opquote:
Sorry maat, had ik erbij moeten zetten.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gvd heb dit opgezocht nu voel ik me raar
Dan klinkt het als een kwestie van beter schoonhouden.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wist niet wat het was. Maar nee dat vind ik fokt op
🤤quote:Op woensdag 13 november 2019 22:58 schreef FernandoMartinez het volgende:
Hmmm lekker een bord nasi zo na de avonddienst
Bedankt dokter.quote:Op woensdag 13 november 2019 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry maat, had ik erbij moeten zetten.
[..]
Dan klinkt het als een kwestie van beter schoonhouden.
Het kan best zijn dat er wat plas en of sperma blijft zitten na afloop van wc bezoek of een fapje. Iedere avond voor bed even wassen.
Kan ook zijn na een stevige fapsessie, dat het gewoon wat gevoelig is.quote:
Sletquote:Op woensdag 13 november 2019 23:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Eigen bed ligt altijd extra lekker als je er een nacht niet in hebt geslapen
Zo. Goeie ja ik ga ook naar bed. Bed. 😍quote:Op woensdag 13 november 2019 23:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sletquote:Op woensdag 13 november 2019 23:33 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou ja doe eens normaal dat zeg je toch niet
Sry vrouwen met kinderen zijn no go voor mijquote:Op woensdag 13 november 2019 23:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oeh lekker tegendraads Mortie daar houdt Myrr wel van.
Check dit danquote:Op woensdag 13 november 2019 23:15 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
In de settings kan je Sint en Piet icoontjes trouwens uitzetten vriendquote:
Ik weet broer, ze staan uitquote:Op woensdag 13 november 2019 23:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In de settings kan je Sint en Piet icoontjes trouwens uitzetten vriend
Voel je niks van hoorquote:Op woensdag 13 november 2019 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sry vrouwen met kinderen zijn no go voor mij
Dat is het probleem ook hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |