SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Dus jij zat in het pikkedonker:quote:Op woensdag 13 november 2019 19:11 schreef Rafeiro het volgende:
Ook slim: net voor je gaat darten oogdruppels doen.
Die had beste drugs op!quote:Op woensdag 13 november 2019 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus jij zat in het pikkedonker:
[ afbeelding ]
KAN IEMAND DAT LICHT UIT DOEN?!?
Neuh, ik heb soortgelijke foto's van mezelf van toen ik net bij de oogarts was geweest.quote:
Het is nog niet helemaal tot me doorgedrongen maar dat komt morgen vast wel wanneer ik die kant weer op gaquote:Op woensdag 13 november 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
![]()
Gecondoleerd brother. Ik las het net. Hopelijk leidt dit voldoende af![]()
Dat is 15 minuten langer dan ik het uit zou houdenquote:Ik heb de reünie precies 15 minuten volgehouden en ben toen onopvallend vertrokken.
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik heb de reünie precies 15 minuten volgehouden en ben toen onopvallend vertrokken.
Hey man.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:11 schreef ToT het volgende:
Had ze het vorige topic achter d'r derrière dichtgetrokken en geen nieuwe geopend?Welk een schand!
De laatste 4 van net heb ik laatst weer herontdekt.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:13 schreef Symphonic het volgende:
Dit is een genre waar ik niet in thuis ben, maar het klinkt allemaal erg prettig
Daar hoef ik in januari pas weer heen, haha.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik heb soortgelijke foto's van mezelf van toen ik net bij de oogarts was geweest.
En ik heb hier gegoogled op "eye drops big pupils".
Lekker veilig en anoniem achter de pcquote:Op woensdag 13 november 2019 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Of kon je ons gewoon niet missen.
Succes met gooien!quote:Op woensdag 13 november 2019 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar hoef ik in januari pas weer heen, haha.
Gelul ook allemaal.
Maar ga er vantussen, 4 vreemde vogels blijven luisteren.
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker veilig en anoniem achter de pc
Heb je ze wel oordopjes ingedaan?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:16 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Daar hoef ik in januari pas weer heen, haha.
Gelul ook allemaal.
Maar ga er vantussen, 4 vreemde vogels blijven luisteren.
Ah, die ken ikquote:Op woensdag 13 november 2019 19:17 schreef brother52 het volgende:
Dandy Warhols - The Coffee And Tea Wrecks
Jammer dat het niet zo leuk wasquote:Op woensdag 13 november 2019 19:11 schreef livelink het volgende:
![]()
Ik heb de reünie precies 15 minuten volgehouden en ben toen onopvallend vertrokken.
Het ligt helemaal aan mij hoor. Ik sla gewoon compleet dicht bij dat soort gelegenheden. Maar het was lekker druk en ik denk niet dat iemand gemerkt heeft dat ik weer vertrokken ben.quote:
Je bent in ieder geval geweestquote:Op woensdag 13 november 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ligt helemaal aan mij hoor. Ik sla gewoon compleet dicht bij dat soort gelegenheden. Maar het was lekker druk en ik denk niet dat iemand gemerkt heeft dat ik weer vertrokken ben.
Je hebt in ieder geval je gezicht laten zienquote:Op woensdag 13 november 2019 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Het ligt helemaal aan mij hoor. Ik sla gewoon compleet dicht bij dat soort gelegenheden. Maar het was lekker druk en ik denk niet dat iemand gemerkt heeft dat ik weer vertrokken ben.
Tot vorige week kende ik haar alleen van naam maar ze heeft best leuke dingen gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weer een artiest die ik ken, gaat best goed vanavond
Ik heb het idee dat ik haar van peaceman ken, maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tot vorige week kende ik haar alleen van naam maar ze heeft best leuke dingen gedaan.
Zo slow klinkt dit nietquote:Op woensdag 13 november 2019 19:29 schreef brother52 het volgende:
Anneke Van Giersbergen - Slow Me Down
Zondag ga ik haar live zien
Ze zingt ook: Don't you slow me downquote:
Hij heeft nog veel meer moois gemaaktquote:
Ah, dan ken ik haar waarschijnlijk toch niet.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet zeggen dat ik Aimee vnl ken via haar man
Die had ik er eerst wel bij staan maar heb ik er voor vandaag weer uit gegooid.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, dit ken ik. Komen de Pixies ook nog?
Ik ken nog geen 1 band vanavond.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:40 schreef brother52 het volgende:
En nee, dit zijn niet the Presidents of the USA
The Giraffes - Zero Friction
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |