Hahaha, Hier nog een hoor. Ik heb vroeger teveel geplukt en bij mij kwamen de haartjes op een gegeven moment niet meer terug.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook amper wenkbrauwen, het is nooit goed
En wat doe je nu?quote:Op donderdag 14 november 2019 19:14 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahaha, Hier nog een hoor. Ik heb vroeger teveel geplukt en bij mij kwamen de haartjes op een gegeven moment niet meer terug.
Ik heb 6 jaar geleden gekozen voor hairstrokes die tussen de haartjes die nog over waren zijn gezet.quote:
Monique 4 uur geleden, Bridget 55 minuten geleden.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:13 schreef maily het volgende:
[..]
Link naar het filmpje? En/of de tijden waarop dat filmpje en de foto van Bridget geplaatst zijn?
Dank je.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:19 schreef Annagh het volgende:
[..]
Monique 4 uur geleden, Bridget 55 minuten geleden.
Dat is altijd een goede oplossingquote:
Profiel bestaat nog maar de naam is veranderd.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:13 schreef Phoebster het volgende:
Zie ik het goed dat het profiel van Mees helemaal weg is? Ze heeft hem getagd als Mees_Kingston maar die link gaat nergens heen. Van de week wel nog.
Zou ik verstandig vinden!
Oh, een leugentje meer of minder maakt haar niks uit. Ze past wat dat betreft prima bij A2, die is ook door de eerste leugen niet gebarsten. Die twee verdienen elkaar.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou sowieso een leugen zijn.
Ah ok. Thanks.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:30 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Profiel bestaat nog maar de naam is veranderd.
Ze heeft in elk geval de schijn tegen zichquote:Op donderdag 14 november 2019 19:32 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Zou Bridget echt zo laag zijn?
Nee hij heeft een andere naam nu en 2 besloten profielen.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:13 schreef Phoebster het volgende:
Zie ik het goed dat het profiel van Mees helemaal weg is? Ze heeft hem getagd als Mees_Kingston maar die link gaat nergens heen. Van de week wel nog.
Zou ik verstandig vinden!
Nou, Olcay vind ik sowieso al iemand die nogal last heeft baan vooroordelen jegens anderen. Vind haar niet heel sympathiek overkomenquote:Op donderdag 14 november 2019 20:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-oordeel-over-hazes
Dit programma nog nooit gezien maar het komt heel slecht over.
Nahh. Met dat in de reet kruiperij van Nicolette en Bas kunnen ze met woorden bijna niet fout gaan.quote:Op donderdag 14 november 2019 02:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Denk dat dat t veiligst is, 'medeleven' tonen, wel een reactie en geen tekst. Met tekst kan het weer tegen je gebruikt worden ? Zoiets ?
Ja vreselijk hè .quote:Op donderdag 14 november 2019 20:31 schreef An_0_Niem het volgende:
Dat Dré vrouwen aanduidt met wijven blijf ik toch iets opmerkelijks vinden. Eerst bij Mo, nu nij Bridget.
Ja, valt mij ook op. Het klinkt erg lomp.quote:Op donderdag 14 november 2019 20:31 schreef An_0_Niem het volgende:
Dat Dré vrouwen aanduidt met wijven blijf ik toch iets opmerkelijks vinden. Eerst bij Mo, nu nij Bridget.
Idd, puberaal en a la holbewoner (pun intended)quote:Op donderdag 14 november 2019 20:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, valt mij ook op. Het klinkt erg lomp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |