Waarom is dat een sneer naar Monique?quote:Op donderdag 14 november 2019 18:41 schreef Clavis het volgende:
Ik zie dat Bridget een foto met haar hond heeft geplaatst (sneer naar Monique!!!😉) maar wat heeft zij vreemde wenkbrauwen? Is dat getatoeëerd ofzo? Kan helaas geen foto plakken maar het staat op haar instagram.
Was een grapje. Werd toch gesuggereerd ergens dat ze ‘vriendinnen’ waren omdat ze allebei van honden hielden.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom is dat een sneer naar Monique?
quote:Op donderdag 14 november 2019 18:41 schreef Clavis het volgende:
Ik zie dat Bridget een foto met haar hond heeft geplaatst (sneer naar Monique!!!😉) maar wat heeft zij vreemde wenkbrauwen? Is dat getatoeëerd ofzo? Kan helaas geen foto plakken maar het staat op haar instagram.
Of het is sneer is denk ik niet maar het viel me wel op dat Mo daarvoor een Instagram story had geplaatst. Een van de honden had flink huisgehouden in haar woonkamerquote:Op donderdag 14 november 2019 18:41 schreef Clavis het volgende:
Bridget houd ook van honden niet alleen Monique.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:41 schreef Clavis het volgende:
Weet ik ook wel hoor, het was gewoon goed zoeken om weer een verwijzing van Bridget te vinden 😉 zal vast gewoon een post met haar hond zijn.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bridget houd ook van honden niet alleen Monique.
Ze heeft in mei weer extra haartjes bij laten plaatsen. De vorige wenkbrauwtransplantatie is iets van 14 jaar geleden.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:46 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Of het is sneer is denk ik niet maar het viel me wel op dat Mo daarvoor een Instagram story had geplaatst. Een van de honden had flink huisgehouden in haar woonkamer
En Bridget haar wenkbrauwen zijn inderdaad getatoeëerd. Dat zie je gelijk. Alleen is het niet mooi gedaan ( vind ik ) .
Edit/ zie nu dat ze ook een foto heeft geplaatst..Eerst stond er alleen een filmpje op haar Instagram storie.
Ik dit dus echt niet mooi.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:50 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ze heeft in mei weer extra haartjes bij laten plaatsen. De vorige wenkbrauwtransplantatie is iets van 14 jaar geleden.
Ik vind het spuuglelijk. Het lijkt of ze er wenkbrauwpoeder overheen heeft gesmeerd en de kleur klopt niet. Toen ze nog amper wenkbrauwen had zag het er ook niet uit want toen had ze een blotekontenkop.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:52 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik dit dus echt niet mooi.
https://www.instagram.com/p/B3MA-rHIFE4/?igshid=eivtgiqujfd2
Zou wel heel laag zijn als die "altijd lief" post daar een reactie op is.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:47 schreef Clavis het volgende:
Trouwens, zag vandaag op de Instastory van Monique dat ze ‘boos’ was op haar honden omdat ze iets van meubels hadden kapot gebeten in huis. Nu zet Bridget bij een foto van háár hond “altijd lief”. 😈
Zit er heel onnatuurlijk uitquote:Op donderdag 14 november 2019 18:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik vind het spuuglelijk. Het lijkt of ze er wenkbrauwpoeder overheen heeft gesmeerd en de kleur klopt niet. Toen ze nog amper wenkbrauwen had zag het er ook niet uit want toen had ze een blotekontenkop.
Iemand heeft ook het woord doodskop erbij geschreven... Ik vind het echt schrikbarend bij kwesties zoals deze hoeveel asociale en hersenloze mensen er rondlopen.quote:Op donderdag 14 november 2019 18:52 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik dit dus echt niet mooi.
https://www.instagram.com/p/B3MA-rHIFE4/?igshid=eivtgiqujfd2
Ik heb ook amper wenkbrauwen, het is nooit goedquote:Op donderdag 14 november 2019 18:55 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik vind het spuuglelijk. Het lijkt of ze er wenkbrauwpoeder overheen heeft gesmeerd en de kleur klopt niet. Toen ze nog amper wenkbrauwen had zag het er ook niet uit want toen had ze een blotekontenkop.
Ik zie Fridget daar wel voor aan.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou wel heel laag zijn als die "altijd lief" post daar een reactie op is.
Als dat zo is dan is ze behoorlijk gestoord, en al die Hazeshints waren dat wat mij betreft al.
Die BN ers zoeken het ook een beetje op. Ze kan haar profiel ook afschermenquote:Op donderdag 14 november 2019 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Iemand heeft ook het woord doodskop erbij geschreven... Ik vind het echt schrikbarend bij kwesties zoals deze hoeveel asociale en hersenloze mensen er rondlopen.
Eens, maar toch. Ik zou het bijvoorbeeld niet eens in mijn hoofd halen om zoiets te gaan doen. Snap ook het nut totaal niet.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:06 schreef Kamover het volgende:
[..]
Die BN ers zoeken het ook een beetje op. Ze kan haar profiel ook afschermen
Klopt zijn malloten zonder een greintje empathisch vermogen.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Eens, maar toch. Ik zou het bijvoorbeeld niet eens in mijn hoofd halen om zoiets te gaan doen. Snap ook het nut totaal niet.
Link naar het filmpje? En/of de tijden waarop dat filmpje en de foto van Bridget geplaatst zijn?quote:Op donderdag 14 november 2019 19:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou wel heel laag zijn als die "altijd lief" post daar een reactie op is.
Als dat zo is dan is ze behoorlijk gestoord, en al die Hazeshints waren dat wat mij betreft al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |