Helemaal eens met dat dubbele gevoelquote:Op donderdag 5 december 2019 10:56 schreef Takkie88 het volgende:
@:Tink; bedankt voor je reactie. Paracetamol en dentinox al geprobeerd. Dat hielp wel tegen het huilen en het algehele drama.
Sinds gister eet ze echt weer goed. Maar drinken bij mij wil ze echt niet meer. Ze probeert het ook niet eens. Wanneer ik haar probeer aan te leggen houdt ze haar lippen op elkaar en schudt ze nee.
Ik sta er zelf dubbel in merk ik; Sofie heeft zelf haar moment gekozen om te stoppen met drinken. Maar de drinkmomenten waren nog ze ontzettend fijn
Meestal vaker. Prul is nu net een jaar en drinkt iig 's ochtends,'s avonds en 's nachts. En dan meestal nog een keer of twee extra in de nacht. Overdag krijgt ze op de opvang de vriezervoorraad en daarna alleen nog thee en water.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:09 schreef -Mellow- het volgende:
Toch wel opmerkelijk he, dat kindjes zo verschillend zijn met de duur van willen drinkenBen benieuwd hoe lang we het hier gaan doen. Wat mij betreft nog een behoorlijke tijd.
Drinken jullie kindjes 's nachts ongeveer even vaak als overdag trouwens?
Mocht je vraag gesteld zijn aan alle leeftijden: mijn peuter drinkt gemiddeld 2x overdag, en 0x 's nachts. Als baby is het overdag altijd wel vaker geweest dan 's nachts maar alsnog was het 's nachts wel vaak elke 3 uur in mijn herinnering.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:09 schreef -Mellow- het volgende:
Toch wel opmerkelijk he, dat kindjes zo verschillend zijn met de duur van willen drinkenBen benieuwd hoe lang we het hier gaan doen. Wat mij betreft nog een behoorlijke tijd.
Drinken jullie kindjes 's nachts ongeveer even vaak als overdag trouwens?
Ja hoor, heel normaal. Dat heb ik al na een uur in de koelkast. Is melkvet dat komt bovendrijven en stolt. Goed schudden/roeren voor gebruik en je ziet er niks meer van.quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:29 schreef automatic_ het volgende:
Even voor de zekerheid.
Woensdag gekolfd en dit staat in een bakje achterin de koelkast. Nu zit er aan de zijkant een 'dikker' laagje 'vast geplakt'. Dit is gewoon vet toch...?
Normaal gaf ik het dezelfde dag dus heb het nog nooit gezien.
Wilde dit eigenlijk morgen geven, maar nu twijfel ik of dat wel kan. Het ruikt nog wel prima overigens (hopelijk morgen ook!).
Gewoon doen! Net als meer hier heb ik een sierraad besteld van Caroline van Moeders Mooiste. Mocht je in de buurt wonen dan kan ik ook aanraden om in haar atelier (in een molenquote:Op donderdag 5 december 2019 22:49 schreef LadyBlack het volgende:
En met het echte definitieve eind van het hoofdstuk borstvoeding in zicht, ben ik ook een sieraad aan het overwegen. Toch wel echt een mooi aandenken aan een heel speciale periode![]()
En ik heb me ook echt wel de blubber gekolfd en geknepen en gehuild en gevloekt voor die paar druppels soms, dus vind het zo'n sieraad ook wel waard![]()
Bedankt! Toch nog een paar opties dus.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:13 schreef Mariposas het volgende:
In je eigen tijd buiten lunchtijd kolven?
Ouderschapsverlof opnemen en kolven buiten lunchtijd ?
Aan je manager/teamleider probleem voorleggen en kijken wat hij/zij voorstelt?
Ik heb mijn werk destijds zo ingedeeld dat ik administratie deed tijdens het kolven. Ik kolfde dan gewoon in mijn kantoor (deur even op slot) achter mn pc. Kostte mij dan geen verloftijd en mijn pauze had ik ook gewoon echt even pauze.quote:Op donderdag 12 december 2019 19:09 schreef CaVaBien het volgende:
Wat leuk duman!
Over 3 weken is M 9 maanden, oftewel dan krijg ik geen extra tijd meer om te kolven.
We hebben 4 kolvers en 1 kolf ruimte op dit moment. En tegelijkertijd lunchpauze. En we hebben allemaal min of meer vaste roosters, waardoor je niet echt kan schuiven met tijden/pauzes.
Betekent dit dat ik maar moet stoppen met kolven of zijn er andere opties mogelijk waar ik nog niet bij heb stilgestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |