Was al eerder op, zonder reden want ik hoef vandaag ook niets verder, nou ja, op 1 dingetje na.quote:Op woensdag 13 november 2019 07:48 schreef Karzai het volgende:
ja, ik was al om kwart over zes wakker
Jij hebt nogal vaak gedoe met die scooter he.quote:Op woensdag 13 november 2019 07:54 schreef Karzai het volgende:
zo even naar de huisarts, spreekuur is tussen 8 en 9
half elf tandarts
en even met de scooter langs de scooterzaak
wel een drukke dag dus
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel gesleutel aan die dingen.quote:Op woensdag 13 november 2019 07:58 schreef Karzai het volgende:
laatste keer dat ik er wat mee had was in de zomer, toen had die even een servicebeurtje nodig
Zegt de huisarts dat, wtf?quote:Op woensdag 13 november 2019 08:22 schreef Karzai het volgende:
alweer terug, minder vlees en meer vis eten
En twee keer in de week vegetarisch
Hoge cholesterol?quote:Op woensdag 13 november 2019 08:22 schreef Karzai het volgende:
alweer terug, minder vlees en meer vis eten
En twee keer in de week vegetarisch
Vis een optie?quote:Op woensdag 13 november 2019 08:37 schreef Karzai het volgende:
nou ik ga maar even boodschappen doen
Ja, in jouw geval snap ik het wel.quote:Op woensdag 13 november 2019 08:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb wel cholesterolverlagende pillen sinds die beroerte, maar moet ook op mijn eetpatroon letten van een dietiste
Bakken in olijfolie en op het laatst een klontje boter erbij en laten smelten.quote:Op woensdag 13 november 2019 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel wel, niet alles. Een biefstuk bak ik liever in boter.
Dat kan ook. Maar boter is niet ongezond. Die studies zijn alweer achterhaald.quote:Op woensdag 13 november 2019 08:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bakken in olijfolie en op het laatst een klontje boter erbij en laten smelten.
quote:Op woensdag 13 november 2019 09:11 schreef Karzai het volgende:
prima mandarijnen, zat maar 1 pitje in, licht zurig en lekker sappig
Wat een kut site! Hij zegt nee! EN ik zit hier nu met koffie?!quote:
Tja, dan maar gelijk aan de wodka.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een kut site! Hij zegt nee! EN ik zit hier nu met koffie?!
Godver. Moet ik die nu weg gooien?
ja je bent te laat slaapkoppiequote:Op woensdag 13 november 2019 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een kut site! Hij zegt nee! EN ik zit hier nu met koffie?!
Godver. Moet ik die nu weg gooien?
Wat voor scootert heb je?quote:Op woensdag 13 november 2019 07:58 schreef Karzai het volgende:
maar ik gebruik hem ook bijna dagelijks
Oh die schijnen wel oke te zijn toch?quote:
Nou zie je dan klopt je site niet.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:27 schreef Karzai het volgende:
bij mij tot twaalf uur, daarna over op thee
mja vooral met kou is ie vaak niet vooruit te brandenquote:Op woensdag 13 november 2019 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh die schijnen wel oke te zijn toch?
Ik heb een sym fiddle. rijdt lekker maar niet pittig en ook niet heel wendbaar. Zon zip is spannender
Ja dat herken ik. Zijn eigenlijk maar ondingenquote:Op woensdag 13 november 2019 09:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja vooral met kou is ie vaak niet vooruit te branden
Maar dan is het te koudquote:Op woensdag 13 november 2019 09:37 schreef Karzai het volgende:
ja zeker in de winter moet je wel regelmatig een rondje rijden
Vind het ov wel duur eigenlijk. Heb die scooter ook niet nodig eigenlijk Zou naar werk bv kunnen lopen.Maar ben na de dienst altijd wel blij als ik dat niet hoef te doenquote:Op woensdag 13 november 2019 09:38 schreef Budapestenaar het volgende:
Hebben jullie in de grote stad niet genoeg aan het ov? In Boedapest deed ik alles lopend of met het ov.
Dat scheelt flink.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:40 schreef Karzai het volgende:
ov is duur en traag kost me 80 euro p/m en 45 min. reistijd
scooter 20 euro p/m en 20 min. reistijd
quote:Op woensdag 13 november 2019 09:40 schreef Karzai het volgende:
steek ik 60 euro aan reisvergoeding elke maand in m'n zak
Das een goede prijs. Hier in Nederland s het ov echt wel prijzig. Dacht ergens te hebben gelezen dat Den Haag en Rotterdam in de top van duurste in de wereld zitten.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Mja, dat zijn inderdaad wel forse verschillen.Ik betaalde in Boedapest 30 euro per maand voor ongelimiteerd reizen
Sterkte Karzai!quote:Op woensdag 13 november 2019 10:18 schreef Karzai het volgende:
oke nog even tandjes poetsen en dan naar de tandarts mijn gaatje laten vullen
Kiezen op elkaar !quote:Op woensdag 13 november 2019 10:18 schreef Karzai het volgende:
Arme tandarts.quote:
Sterkte!quote:Op woensdag 13 november 2019 10:18 schreef Karzai het volgende:
Maar Tandarts, wat vult u nu!quote:Op woensdag 13 november 2019 10:18 schreef Karzai het volgende:
Godver.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar Tandarts, wat vult u nu!
quote:Op woensdag 13 november 2019 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Hoe neem je een olifant mee op de fiets?
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2019 11:07 schreef bitterbal het volgende:
Hoe neem je een olifant mee op de fiets?
[..]
Kijk, hier hebben we wat aan. Zo’n houten kist is precies waar ik naar zoek, gewoon meteen vrij compleet en handig verpakt. En zelfs relatief goedkoopquote:Op dinsdag 12 november 2019 23:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh ruim budget!
Rembrandt en Van Gogh zijn beiden van Talens.
Rembrandt is de professionele kwaliteit, Van Gogh de studiekwaliteit.
Meer pigmentatie betekent mooiere kleuren, betere lichtvastheid en mooiere resultaten.
Met dat budget kan je een mooie set kopen én nog penselen/aquarelpapier.
Ter vergelijking
Rembrandt set met 12 halve napjes 65,-
Van Gogh set met 12 halve napjes 35,-
Als ze leeg zijn kan je ze per stuk bij kopen en weer aanvullen.
Voor een kind misschien leuker om meer kleuren, dan Van Gogh nemen, dat is prima aquarelverf.
en penselen en papier erbij.
Van Gogh 24 halve napjes 48,-
In luxe cadeau vorm: Houten kist met 24 halve napjes + palet+ 2 pensen 70,-
Papier komt ook in studie en professionele kwaliteit. Er zijn verschillende merken. En ook nog eens verschillende structuren..
Diepgaand onderzoek kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Maar Tandarts, wat vult u nu!
Ik hoop dat ze het hebben in jouw land! Anders via Amazon: https://www.amazon.com/Ta(...)rcolor/dp/B008BHLKFSquote:Op woensdag 13 november 2019 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kijk, hier hebben we wat aan. Zo’n houten kist is precies waar ik naar zoek, gewoon meteen vrij compleet en handig verpakt. En zelfs relatief goedkoop
Omdat comfy.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom draagt iedereen tegenwoordig trainingspakken? Zelfs mensen zonder blik bier en zonder tennisracket
Als ik thuis kom is dat het eerste wat aan gaat. Een trainings broek alleen wel. ik heb geen jack.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Waarom draagt iedereen tegenwoordig trainingspakken? Zelfs mensen zonder blik bier en zonder tennisracket
Maar wel tokkie achtig als je het buiten draag zonder naar de sportschool te gaan of te sporten in het wild.quote:
Maar hoe herken je of mensen nog gaan sporten of al gesport hebben?quote:Op woensdag 13 november 2019 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar wel tokkie achtig als je het buiten draag zonder naar de sportschool te gaan of te sporten in het wild.
Dat snap ik ook niet. Liever een goed opgevoede pitbull dan een tenenbijter (want groter past niet in die bek).quote:Op woensdag 13 november 2019 12:40 schreef Pumpalov het volgende:
Pitbulls mits gewoon normaal opgevoed
Wat in NL blijkbaar een probleem is
Trainingspak van een internationale voetbal club, petje en nektasje haalt de meeste er wel uitquote:Op woensdag 13 november 2019 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar hoe herken je of mensen nog gaan sporten of al gesport hebben?
Ik vind alle hondenquote:Op woensdag 13 november 2019 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Liever een goed opgevoede pitbull dan een tenenbijter (want groter past niet in die bek).
Die vallen wel mee in m'n suburbs.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Trainingspak van een internationale voetbal club, petje en nektasje haalt de meeste er wel uit
Eh, meer van de katten hier. Maar ik moet toch overal van niezen.quote:
Katten zijn wel leuk enzo maar die gaan bij mij altijd dood (echt waarquote:Op woensdag 13 november 2019 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, meer van de katten hier. Maar ik moet toch overal van niezen.
Aww.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:47 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Katten zijn wel leuk enzo maar die gaan bij mij altijd dood (echt waar)
Wil wel ooit eens zo'n sfinx hebben
Ook niet als je gewoon standaard met een mondkapje rondloopt?quote:Op woensdag 13 november 2019 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aww.
Ik vind sfinxen hilarisch.Helaas zijn ook die geen optie.
In mijn wijk vallen die ook wel meequote:Op woensdag 13 november 2019 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vallen wel mee in m'n suburbs.
Dat wordt meer een hazmat-pak dan.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ook niet als je gewoon standaard met een mondkapje rondloopt?
De hofstad?quote:Op woensdag 13 november 2019 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik at net een portie kibbeling met hofsaus. Rara waar ben ik
Thuis ik ook. Maar buiten. Op straatquote:Op woensdag 13 november 2019 12:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ik thuis kom is dat het eerste wat aan gaat. Een trainings broek alleen wel. ik heb geen jack.
Of een korte broek.
Soms wel hoor, als ik zoontje in de sporthal moet ophalen, of als ik naar zwembad ga. Moet kunnen hoor.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thuis ik ook. Maar buiten. Op straat
Even snel wat halen na het sporten.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Thuis ik ook. Maar buiten. Op straat
Ik heb geen pyjama.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik trek zelf vooral de grens bij dingen die ik als pyjama zie. Heb ook wel eens een complete festivaldag in sportbroek gelopen.(Maar dat was een zwarte legging, dus eh.)
Niet bij de visgoden van Simonis zo te horen, foei!quote:Op woensdag 13 november 2019 13:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik at net een portie kibbeling met hofsaus. Rara waar ben ik
Heul niet!quote:Op woensdag 13 november 2019 13:07 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Soms wel hoor, als ik zoontje in de sporthal moet ophalen, of als ik naar zwembad ga. Moet kunnen hoor.
Die heeft geen hofsaus?quote:Op woensdag 13 november 2019 13:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet bij de visgoden van Simonis zo te horen, foei!
Heul wel.quote:
Ik heb geen flauw idee wat het is. Maar ik gok van nietquote:
Gebroken rottig wit?quote:Op woensdag 13 november 2019 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat het is. Maar ik gok van niet
Klinkt als persoonlijk door Rutte gemaakte 'saus'
Gewoon die spijkerbroek aanhouden en niet zo vaak gaan plassen. Veel makkelijkerquote:Op woensdag 13 november 2019 13:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heul wel.
Al dat ge emmer met spijkerbroek aantrekken net na douchen en zo. Gewoon hup, broek op enkels en uit, en hup broek weer aan. Geen riem, geen gedoe. Lekker makkelijk.
Niets mis mee op de bankquote:Op woensdag 13 november 2019 13:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon die spijkerbroek aanhouden en niet zo vaak gaan plassen. Veel makkelijker
En leuker
Ik zeur toch ook niet als ik een maillot of panty aan heb
Trainingsbroeken zouden ze buiten trainingsdoeleinden moeten verbieden
Als je maar lekker op je eigen bank blijft danquote:
*trekt spijkerbroek aanquote:Op woensdag 13 november 2019 13:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je maar lekker op je eigen bank blijft dan
Mijn bank blijf je maar weg
Als je voor zes uur maar weg bent dan. Anders schopt Koos je er misschien vanaf.quote:
Centraal Europese Tijd?quote:Op woensdag 13 november 2019 13:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Als je voor zes uur maar weg bent dan. Anders schopt Koos je er misschien vanaf.
Of ik, maar denk dat ik later thuis ben
At je normaal roomboter?quote:Op woensdag 13 november 2019 14:48 schreef Karzai het volgende:
En halvarine of margarine op brood ipv roomboter
Volgens mij was het ravigottesaus met wat kerrie. Niet viesquote:Op woensdag 13 november 2019 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
De hele KSC wordt 100quote:Op woensdag 13 november 2019 14:42 schreef Karzai het volgende:
Voedingscentrum duidt: langer leven dankzij koffie
“Koffie drinken vergroot de kans op een lang leven”, zo kopte de Volkskrant deze week. 1 kop koffie levert al gezondheidswinst op. En bij 3 koppen is de winst optimaal. De krant baseert zich op 2 grote onderzoeken gepubliceerd in het vakblad Annals of Internal ...
Ik drink geen druppel koffie nee. helemaal geen caffeine zelfs. Funest voor mijn migraine. dus begin er niet aan.quote:
Oei!quote:Op woensdag 13 november 2019 15:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik drink geen druppel koffie nee. helemaal geen caffeine zelfs. Funest voor mijn migraine. dus begin er niet aan.
Het was de viskraam bij het Binnenhof. Prima kibbeling met een kwakje van Ruttequote:Op woensdag 13 november 2019 13:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar werkte altijd een super mooi jongenquote:Op woensdag 13 november 2019 15:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was de viskraam bij het Binnenhof. Prima kibbeling met een kwakje van Rutte
Blonde kerel? Beetje type viking?quote:Op woensdag 13 november 2019 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daar werkte altijd een super mooi jongenNou ja karakter wat playboy maar god wat was die mooi.
![]()
Dacht nooit dat die mij zag staan maar paar keer gematched op datingapps maar hij wilt volgens mij alleen hook upsen tegenwoordig is die ook niet meer zo mooi.
Nee getint. Ben er al een hele tijd niet geweest dus weet niet of hij er nog werkt.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blonde kerel? Beetje type viking?
Oh das kutquote:Op woensdag 13 november 2019 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben op weg naar een verjaardag van iemand waar ik helemaal geen zin in heb
Omkeren! Behalve als het de verjaardag van muis isquote:Op woensdag 13 november 2019 15:13 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben op weg naar een verjaardag van iemand waar ik helemaal geen zin in heb
Omdat uur met de trein erheen en uur terug. En diegene is de laatste tijd beetje hippie achtige richting in geslagen.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das kutWaarom heb je er geen zin in?
O, die stond er dan vandaag niet, denk ik. Die zeekippen zijn wel irritant daarquote:Op woensdag 13 november 2019 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken een viking. Eentje die ook speelt in de serie vikings.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is van een vriendin van muis die ik ook redelijk goed kenquote:Op woensdag 13 november 2019 15:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omkeren! Behalve als het de verjaardag van muis is
Zeker geen bitterballen?quote:Op woensdag 13 november 2019 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat uur met de trein erheen en uur terug. En diegene is de laatste tijd beetje hippie achtige richting in geslagen.
Jaquote:Op woensdag 13 november 2019 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die stond er dan vandaag niet, denk ik. Die zeekippen zijn wel irritant daar
Ik ken een paar Zweden en Denen. Maar echte vikingen zijn het nietquote:Op woensdag 13 november 2019 15:15 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ken een viking. Eentje die ook speelt in de serie vikings.
En eentje die geen echte is, maar alleen zo genoemd werd.
Je doet het voor je muisje dusquote:Op woensdag 13 november 2019 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is van een vriendin van muis die ik ook redelijk goed ken
Trainer van een van mijn vorige sporten speelt nu een rol in nieuwe seizoen Vikingsquote:Op woensdag 13 november 2019 15:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken een paar Zweden en Denen. Maar echte vikingen zijn het niet
O jee, quinoa kauwen dus.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat uur met de trein erheen en uur terug. En diegene is de laatste tijd beetje hippie achtige richting in geslagen.
Nederlander?quote:Op woensdag 13 november 2019 15:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Trainer van een van mijn vorige sporten speelt nu een rol in nieuwe seizoen Vikings
Ziet er ook echt als viking uit in het echt.
Oh wow, dat is wel tof!quote:Op woensdag 13 november 2019 15:20 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Trainer van een van mijn vorige sporten speelt nu een rol in nieuwe seizoen Vikings
Ziet er ook echt als viking uit in het echt.
quote:Op woensdag 13 november 2019 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee. Ik had ‘m verdronken in de vijver. Maar eentje loerde wel naar mijn bakje.
Ja, toen speelde hij er nog niet in, en was ie gewoon zwaardvechtleraarquote:
Dan is het maar goed dat ik hem alleen boos heb aangekeken.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:24 schreef bitterbal het volgende:
Je mag ze trouwens niet vermoorden. Zijn beschermd.
Dat weten ze ook.
Bij die vis zaak doen ze soms wel experimenten hoe je ze het beste kan vermoordenquote:Op woensdag 13 november 2019 15:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik hem alleen boos heb aangekeken.
Blikjes cola naar hun kop gooien.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bij die vis zaak doen ze soms wel experimenten hoe je ze het beste kan vermoordenVis vergiftigen ofzo.
Swoosh!quote:
Wat recalcitrant zegquote:Op woensdag 13 november 2019 15:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blikjes cola naar hun kop gooien.
Bevestiging is toch fijnquote:Op woensdag 13 november 2019 15:37 schreef Fogel het volgende:
Oh, vandaag functioneringsgesprek gehad. Ik functioneer.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 november 2019 15:37 schreef Fogel het volgende:
Oh, vandaag functioneringsgesprek gehad. Ik functioneer.
Doe mee aan de kerstpakketten actie op fok?quote:Op woensdag 13 november 2019 16:05 schreef Karzai het volgende:
Eigenlijk wil ik mijn kerstpakket dit jaar schenken aan een goed doel, ik hoef die meuk helemaal niet
Wij mogen wel elk jaar iets uitzoeken twv 35 euro. Meestal neem ik een waardebon van bol.com of zo.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er ook geen 1 krijg
Lekkerquote:Op woensdag 13 november 2019 17:16 schreef Karzai het volgende:
Nee kant en klaar zag een pakje liggen in het koelvak van de aanbiedingen en de vonk sprong over
Dus die nam ik mee
3 minuutjes koken en wat kaas eroverheen raspen
beetje sla ernaast en je hebt een gezonde maaltijd in tien minuten!
Ken ik ook niet.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:24 schreef Karzai het volgende:
Giertje gaat het ook niet goed mee, dat is een oude kscer
Tragisch. Wat een kutziektequote:Op woensdag 13 november 2019 17:20 schreef bitterbal het volgende:
Een fokker die helaas is overleden. Ken hem niet maar raakt toch weer als iemand van fok overlijdt.
GC / Markdeajaxfan overleden
@MCHquote:Op woensdag 13 november 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even op zijn UI klikken. Als er een streepje door zijn naam staat, weet je het antwoord
Hopelijk voor goed nu, of iig voor goed uit de ksc een ban zoals hij op andere subfora al heeft.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even op zijn UI klikken. Als er een streepje door zijn naam staat, weet je het antwoord
Vriend.quote:
Nee, dat niet. Maar ik mag wel schijt hebben aan andere regelsquote:
Kwam altijd in het DTS-topicquote:Op woensdag 13 november 2019 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tragisch. Wat een kutziekte
Zal hem vandaag ook niet wordenquote:
Skit hebbenquote:Op woensdag 13 november 2019 18:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik mag wel schijt hebben aan andere regels
Nee denk ik ook niet meer.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:15 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zal hem vandaag ook niet worden
Maar elke is weer één op weg naar die felbegeerde nummer 1 positiequote:
Ja misschien is het ook wel wat ambitieus om Haags te willen overtreffen.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:16 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Maar elke is weer één op weg naar die felbegeerde nummer 1 positie
Altijd voor het hoogste streven tochquote:Op woensdag 13 november 2019 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja misschien is het ook wel wat ambitieus om Haags te willen overtreffen.
Het is wel Haags.
Ja maar wel realistisch blijvenquote:Op woensdag 13 november 2019 18:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Altijd voor het hoogste streven toch
Nouja, in dit tempo schiet het wel lekker op. Het is gewoon dat Haags en ik ongeveer dagelijks "Vriend" op elkaar quotenquote:Op woensdag 13 november 2019 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar wel realistisch blijven
Is dat alles?quote:Op woensdag 13 november 2019 18:18 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nouja, in dit tempo schiet het wel lekker op. Het is gewoon dat Haags en ik ongeveer dagelijks "Vriend" op elkaar quoten
Over het algemeen welquote:
Gaat wel lukkenquote:Op woensdag 13 november 2019 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Nou dan hou ik toch hoop.
Hier overgangsdag. Wind, grijs, 20 graden. Morgen misschien zelfs wat regen.quote:
Ik leef met je meequote:Op woensdag 13 november 2019 18:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hier overgangsdag. Wind, grijs, 20 graden. Morgen misschien zelfs wat regen.
Ik sta bij jou bijna in de top 10quote:
Wanneer mag je weer bitterballen eten?quote:Op woensdag 13 november 2019 18:21 schreef Fogel het volgende:
En de skipiste is open
Niet dat ik tijd heb om erheen te gaan deze week, maar dat was het punt niet.
Die openen hier over een maand denk ik. Alhoewel.. Als het weer zo blijft is het zelfs in de bergen niets.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:21 schreef Fogel het volgende:
En de skipiste is open
Niet dat ik tijd heb om erheen te gaan deze week, maar dat was het punt niet.
Mja niet zoveel vriendenquote:Op woensdag 13 november 2019 18:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik sta bij jou bijna in de top 10
Over ca 53 uur.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer mag je weer bitterballen eten?
Zegt mevrouw die bij mij met ruime afstand op nr. 3 op de tweede plek staatquote:
Global warming enzo.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Die openen hier over een maand denk ik. Alhoewel.. Als het weer zo blijft is het zelfs in de bergen niets.
Hmm ja het kan dus altijd slechterquote:Op woensdag 13 november 2019 18:23 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zegt mevrouw die bij mij met ruime afstand op nr. 3 op de tweede plek staat
Nou, wel een behoorlijk vatbaar gebied hier zo op de grens continentaal/mediterraanquote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja het kan dus altijd slechter
Wat ga je eten?quote:Op woensdag 13 november 2019 18:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Nog maar 170 qoutes achter Haags. Komt helemaal goed!
Er staat pulled pork in de oven. Maar dat duurt nog een paar uur dus eerst eventjes een spel pool spelen.quote:
Nee.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:25 schreef Fogel het volgende:
Is het logisch dat 22 uur reizen enkele reis OK is voor 3 dagen, maar 27 niet?
Lasagne en stokbroodje met kruidenboter.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Er staat pulled pork in de oven. Maar dat duurt nog een paar uur dus eerst eventjes een spel pool spelen.
Wat jij?
Dank je. Deel dat met mijn vriendinquote:
Geef maar nummer.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dank je. Deel dat met mijn vriendin
Pump, ben jij het?quote:
nomnomnomquote:Op woensdag 13 november 2019 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lasagne en stokbroodje met kruidenboter.
quote:Op woensdag 13 november 2019 18:37 schreef Pumpalov het volgende:
Nou, even afsluiten en wat pool spelen. Toedels
Beter dan dat de bank in je slaap op je valt.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
in slaap gevallen op de bank.
Zo voel ik me nu wel. Zelfs te lui om op te staan voor koffie. Zou ik ziek zijn?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan dat de bank in je slaap op je valt.
Gat in de markt, koffiepleisters, hoef je niet naar het apparaat te strompelen.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu wel. Zelfs te lui om op te staan voor koffie. Zou ik ziek zijn?
Nee hoor, dat heet niet lui zijn. Dat zou ik eerder als single aanduidenquote:Op woensdag 13 november 2019 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu wel. Zelfs te lui om op te staan voor koffie. Zou ik ziek zijn?
Of een bank met ingebouwde koffiemachinequote:Op woensdag 13 november 2019 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gat in de markt, koffiepleisters, hoef je niet naar het apparaat te strompelen.
quote:Op woensdag 13 november 2019 20:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heet niet lui zijn. Dat zou ik eerder als single aanduiden
Snel iemand hosselen om eropuit te sturen voor koffie!quote:
Ik ben niet zo’n hosselaar.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Snel iemand hosselen om eropuit te sturen voor koffie!
Vriendin van me heeft jarenlang een koffiezetapparaat met alle benodigdheden naast haar bed gehad, echt op nachtkastje. Bazenactiequote:Op woensdag 13 november 2019 20:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of een bank met ingebouwde koffiemachine
Dat klinkt als een idee. Klein koelkastje erbij waar de rest van je ontbijt in pastquote:Op woensdag 13 november 2019 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft jarenlang een koffiezetapparaat met alle benodigdheden naast haar bed gehad, echt op nachtkastje. Bazenactie
quote:Op woensdag 13 november 2019 20:19 schreef Molo het volgende:
Moest vanmorgen vroeg allemaal bestuursshizzle opleveren dus even vroeg in de ochtend zitten werken vanuit bed. Allereerst snel een grote mok koffie gemaakt, laptop aan en in bed met een inmiddels weer ronkend knuffelend kind naast me zitten werken en koffie drinken.
Zálig
Heerlijkquote:Op woensdag 13 november 2019 20:19 schreef Molo het volgende:
Moest vanmorgen vroeg allemaal bestuursshizzle opleveren dus even vroeg in de ochtend zitten werken vanuit bed. Allereerst snel een grote mok koffie gemaakt, laptop aan en in bed met een inmiddels weer ronkend knuffelend kind naast me zitten werken en koffie drinken.
Zálig
Dat lijkt me echt het meest kute idee ever. Ik heb een dik jaar in een studentenbunker gewoon waarin ik kon horen als Muis in de kamer ernaast het koffie machine aanzette. Echt niet chill wakker worden als je nog even door kunt tukkenquote:Op woensdag 13 november 2019 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft jarenlang een koffiezetapparaat met alle benodigdheden naast haar bed gehad, echt op nachtkastje. Bazenactie
Dat is dan wel weer zaligquote:Op woensdag 13 november 2019 20:19 schreef Molo het volgende:
Zálig
Lullig als je jezelf vergist met de dildo.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik slaap goddank overal doorheen dus daar nooit last vanquote:Op woensdag 13 november 2019 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt het meest kute idee ever. Ik heb een dik jaar in een studentenbunker gewoon waarin ik kon horen als Muis in de kamer ernaast het koffie machine aanzette. Echt niet chill wakker worden als je nog even door kunt tukken
Zand in je vagina, maar dan andersquote:Op woensdag 13 november 2019 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lullig als je jezelf vergist met de dildo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |