Was al eerder op, zonder reden want ik hoef vandaag ook niets verder, nou ja, op 1 dingetje na.quote:Op woensdag 13 november 2019 07:48 schreef Karzai het volgende:
ja, ik was al om kwart over zes wakker
Jij hebt nogal vaak gedoe met die scooter he.quote:Op woensdag 13 november 2019 07:54 schreef Karzai het volgende:
zo even naar de huisarts, spreekuur is tussen 8 en 9
half elf tandarts
en even met de scooter langs de scooterzaak
wel een drukke dag dus
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel gesleutel aan die dingen.quote:Op woensdag 13 november 2019 07:58 schreef Karzai het volgende:
laatste keer dat ik er wat mee had was in de zomer, toen had die even een servicebeurtje nodig
Zegt de huisarts dat, wtf?quote:Op woensdag 13 november 2019 08:22 schreef Karzai het volgende:
alweer terug, minder vlees en meer vis eten
En twee keer in de week vegetarisch
Hoge cholesterol?quote:Op woensdag 13 november 2019 08:22 schreef Karzai het volgende:
alweer terug, minder vlees en meer vis eten
En twee keer in de week vegetarisch
Vis een optie?quote:Op woensdag 13 november 2019 08:37 schreef Karzai het volgende:
nou ik ga maar even boodschappen doen
Ja, in jouw geval snap ik het wel.quote:Op woensdag 13 november 2019 08:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb wel cholesterolverlagende pillen sinds die beroerte, maar moet ook op mijn eetpatroon letten van een dietiste
Bakken in olijfolie en op het laatst een klontje boter erbij en laten smelten.quote:Op woensdag 13 november 2019 08:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Veel wel, niet alles. Een biefstuk bak ik liever in boter.
Dat kan ook. Maar boter is niet ongezond. Die studies zijn alweer achterhaald.quote:Op woensdag 13 november 2019 08:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bakken in olijfolie en op het laatst een klontje boter erbij en laten smelten.
quote:Op woensdag 13 november 2019 09:11 schreef Karzai het volgende:
prima mandarijnen, zat maar 1 pitje in, licht zurig en lekker sappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |