En wat als de stad je ligt en je het er je naar je zin hebt? Waarom zou je er dan niet blijven wonen?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:13 schreef I het volgende:
[..]
Da's gewoon sneu.
[..]
Wel dan? Zou ik echt stom vinden.
Mwah, ik zou echt niet 25 jaar in hetzelfde stadje willen hangen.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25 jaar later, ben ik 54, dan hoef ik echt nog niet de rust op te zoeken in een dorp hoor
Da's alleen als je in een boeren gehucht woont. Daar woont praktisch niemand.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
Even naar de supermarkt. Oh die is 20 km verderop. Oh het is 6 uur die is al gesloten
Ach wie weet, misschien heb ik in die 25 jaar al op welke uithoek van de wereld dan ook gewoondquote:Op woensdag 13 november 2019 00:20 schreef I het volgende:
[..]
Mwah, ik zou echt niet 25 jaar in hetzelfde stadje willen hangen.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 13 november 2019 00:21 schreef -Chakotay- het volgende:
nog 1 potje red alert 3 alvorens ik ga slapen
Die in m'n UI bedoel je?quote:
geef eens antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 13 november 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die in m'n UI bedoel je?
Als dat mijn zusje was had ik een weloverwogen besluit over incestueuze relaties gemaakt
Wat een fucking voor oordeel, ja bij jou in je gehucht of stad werkt dat zo maar Nederland is groter dan jou!quote:Op woensdag 13 november 2019 00:21 schreef I het volgende:
[..]
Da's alleen als je in een boeren gehucht woont. Daar woont praktisch niemand.
Maar nee, ik heb wel een broertje, interesse?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:24 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
geef eens antwoord op mijn vraag
nee!quote:Op woensdag 13 november 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb wel een broertje, interesse?
Nou die houdt van jonger maar 16 zit ze niet op te wachten denk ikquote:
nou.. ik had ooit een docente die vond mij anders wel de moeite waardquote:Op woensdag 13 november 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou die houdt van jonger maar 16 zit ze niet op te wachten denk ik
Een zekere angst, maar daarbuiten vind ik het ook de investering niet waard. De enige reden om een auto te nemen is om op vakantie te gaan, maar dan is het dus echt een luxeproduct.quote:
Dat denken alle puber-scholiertjesquote:Op woensdag 13 november 2019 00:27 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nou.. ik had ooit een docente die vond mij anders wel de moeite waard
scheelde ook 20 jaar
En nu een milf fetisch?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:27 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nou.. ik had ooit een docente die vond mij anders wel de moeite waard
scheelde ook 20 jaar
Angst voor het je in het verkeer begeven bedoel je?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een zekere angst, maar daarbuiten vind ik het ook de investering niet waard. De enige reden om een auto te nemen is om op vakantie te gaan, maar dan is het dus echt een luxeproduct.
Voor met een gemotoriseerd voertuig rijden jaquote:Op woensdag 13 november 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Angst voor het je in het verkeer begeven bedoel je?
Ah zo. Nou ja met mijn oogafwijking kan ik begrijpen wat je bedoelt. Ik zit als bijrijder al niet chill in een auto.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor met een gemotoriseerd voertuig rijden ja
klopt wel jaquote:Op woensdag 13 november 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denken alle puber-scholiertjes
Daarom. Worth it.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach wie weet, misschien heb ik in die 25 jaar al op welke uithoek van de wereld dan ook gewoond
Daar ga je sowieso wel veel aan hebben. Wordt veel geïnvesteerd in nice fietspaden. Ook tussen steden en tussen treinstations.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik dan in suburbia terecht kom zou ik eerder investeren in een elektrische fiets. Ik hoop verder nooit in een gehucht terecht te komen waar geen fatsoenlijk OV is.
Dat heb ik nu ook, maar ik wil dus echt wel weer zsm in m'n eigen autootje rijden.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah zo. Nou ja met mijn oogafwijking kan ik begrijpen wat je bedoelt. Ik zit als bijrijder al niet chill in een auto.
In den Haag wil je wel je hele leven wonenquote:Op woensdag 13 november 2019 00:20 schreef I het volgende:
[..]
Mwah, ik zou echt niet 25 jaar in hetzelfde stadje willen hangen.
Echt?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In den Haag wil je wel je hele leven wonen
Precies ja, fietssnelwegen genotquote:Op woensdag 13 november 2019 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ga je sowieso wel veel aan hebben. Wordt veel geïnvesteerd in nice fietspaden. Ook tussen steden en tussen treinstations.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |