nee, dit is een andere. schijnt een russische infiltrant te zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die coach die jullie toch naar de halve finale bracht vorig jaar toch? Die toen breed geroemde trainer, die toch?
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:12 schreef Againzender het volgende:
nee, dit is een andere. schijnt een russische infiltrant te zijn.
Dat sowieso.quote:
dat idee heb ik trouwens ook bij onze international op de flank.. weet niet wie ze het haar hebben geverfd en op het vliegtuig hebben gezet in Turkije, maar voetballen kan ie niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 23:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, dit is een andere. schijnt een russische infiltrant te zijn.
of even naar opa en oma in het zuiden....quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:01 schreef appelsientje het volgende:
In Italië willen ze de scholen gaan sluiten... dat zal een lekkere chaos gaan worden, ouders vrij nemen.. etc etc en dan om de kinderen bezig te houden met z'n alle massaal naar pretparken en zwembaden
Ik drink al een tijd geen druppel meer, maar zou bijna weer gaan beginnen...quote:
ik vul m'n dopper nog maar eens met waterquote:
Aardig potje gister . Wordt leuke finale!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:07 schreef borisz het volgende:
Was er iets Ole?![]()
Afijn. Straks naar De Kerk.
Wil je pissen moet je door het biechthokquote:Op vrijdag 6 maart 2020 15:11 schreef Ole het volgende:
[..]
Aardig potje gister . Wordt leuke finale!
Ziet er goed uit die kerk!
Schinkelhaven fiets ik elke werkdag langs, maar ben er nooit binnen geweestquote:Op zondag 8 maart 2020 08:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Wil je pissen moet je door het biechthok. Die kroeg is nu 1,5 jaar open denk ik en is samen met Schinkelhaven de plekken geworden als we met collega's in de buurt wat willen drinken. Het is alleen steeds even lopen. Maar er komt wat bij. Een oude kroeg die al een tijd leeg stond wordt omgebouwd door Bar Louis Davids en dan hebben we op 200 meter een kroeg.
.
Gent aan de Schinkel ook twee keer geweest. Geen fijne plek door het personeel 2x.quote:Op zondag 8 maart 2020 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Schinkelhaven fiets ik elke werkdag langs, maar ben er nooit binnen geweestaan de andere kant van de Schinkel wel vaak in Gent aan de Schinkel geweest.
ik ben er al lang niet geweest, maar de laatste keren werd het er inderdaad niet beter op qua personeel.quote:Op zondag 8 maart 2020 13:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Gent aan de Schinkel ook twee keer geweest. Geen fijne plek door het personeel 2x.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |