Hommagequote:Op woensdag 11 maart 2020 21:44 schreef Korporaal_Batra het volgende:
[..]
Mooie dingen hoor, maar ze zijn zó neppe Rolly dat ik er nooit mee zou kunnen lopen.
Is gewoon een mooi woord voor “schaamteloze kopie”.quote:
Goed, maar het ging ff om de tip voor een betaalbaar horloge en er zijn ook leuke andere modellen.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is gewoon een mooi woord voor “schaamteloze kopie”.
Tissot Visodate wellicht?quote:Op woensdag 11 maart 2020 14:39 schreef Benzyl het volgende:
Ik ben opzoek naar een nette horloge. Seiko Presage is mijn enige optie tot zo ver. Wat zijn alternatieven? Mijn max budget is 600 euro.
Alpinist?quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:48 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Automaat of solar. Niet sportief. Staal of leer. Het belangrijkste is dat die er goed uitziet en duurzaam is.
Ziet er wel leuk uit maar submariners zijn niet mijn ding.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Kijk ook eens op de site van Steinhart.
Bijvoorbeeld de ocean one
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tips iedereen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 12:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Alpinist?
https://www.chrono24.nl/s(...)--id7794982.htm#gref
Tissot Visodate zou kunnen.
Nomos Tangente (voor iets meer dan 600): https://www.chrono24.nl/n(...)ch=true&priceTo=1000
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
te duur? 3580¤ voor deze kwaliteit is echt niet overdreven...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:02 schreef Questular het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Is dit dan ook gewoon een schaamteloze kopie? Of is hij daar te duur voor?
Ik lees overal dat de BB58 één van de beste prijs/kwaliteitsverhoudingen heeft in de markt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:02 schreef Questular het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Is dit dan ook gewoon een schaamteloze kopie? Of is hij daar te duur voor?
Mooi model. Wel ietwat groot voor een dresswatch vind ik zelf. Ben benieuwd hoe die om je pols zit.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:24 schreef Benzyl het volgende:
Het is deze geworden: 369 euro. Echt een koopje.
[ afbeelding ]
Ik heb expres voor een goedkoop model gekozen. Dan heb ik nog budget over om iets anders te kopen. Dat gaat een kleinere solar worden. Waarschijnlijk Citizen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi model. Wel ietwat groot voor een dresswatch vind ik zelf. Ben benieuwd hoe die om je pols zit.
Het is vooral het uurwerk dat het zo duur maakt toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik vind dit echt zo'n prachthorloge
Flink boven mijn studentenbudget. Deze gaat er zeker komen wanneer ik een goede baan heb.
[ afbeelding ]
Niemand?quote:Op woensdag 11 maart 2020 15:32 schreef mtv het volgende:
heeft iemand hier toevallig verstand van een Tag Heuer CT1110??
https://www.watches.co.uk(...)-chronograph-ct1110/
mijn wijzers staan verkeerd, eerst had ik er 1 verkeerd, had wat geprobeerd met verschillende knoppen.
Nu klopt er niks meer van.
Het moet wel héél enorm toevallig zijn dat 1 van de 10 users die dit topic lezen specifiek dat horloge heeft.quote:
Denk het niet. Ziet niet iets heel speciaals in. Waar haal je vandaan dat het uurwerk zo duur is dan? Denk eerder de afwerking van de wijzerplaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 15:46 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Het is vooral het uurwerk dat het zo duur maakt toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |