Mja. Mij met name te dik. Wel mooi spul.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:38 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Grand Seiko doet het echt niet onder voor de Zwitserse merken, verre van eigenlijk. Beetje een chauvinistische eurocentrische houding hoor.Ze zijn mij gewoon te groot.
Toen ik de snowflake eens paste viel me dat ook op, vond de dikte wel een beetje een afknapper.quote:Op zondag 8 december 2019 00:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Mja. Mij met name te dik. Wel mooi spul.
PO?quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:22 schreef Reintji het volgende:
Hmm, nu al voor de tweede keer in korte tijd een pin uit de sluiting van mijn PO gedonderd. Na 10 jaar de sluiting aan vervanging toe?
Planet Ocean?quote:
Dat is wel karig. Ik zou alle springbars laten vervangen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 11:22 schreef Reintji het volgende:
Hmm, nu al voor de tweede keer in korte tijd een pin uit de sluiting van mijn PO gedonderd. Na 10 jaar de sluiting aan vervanging toe?
Gaat om de pin die de sluiting in elkaar houdt.quote:Op dinsdag 10 december 2019 12:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is wel karig. Ik zou alle springbars laten vervangen.
Zeker! https://www.omegawatches.com/vintage-watchesquote:Op woensdag 11 december 2019 13:25 schreef Tyr80 het volgende:
Hoi, vraagje: heb een Omega van rond 1950 ergens, krijg 'm niet gegoogled, is er een site waar ik per jaar door de modellen kan bladeren ofzo?
Dank!quote:Op woensdag 11 december 2019 14:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zeker! https://www.omegawatches.com/vintage-watches
quote:Op vrijdag 13 december 2019 11:47 schreef Hyperdude het volgende:
Slecht idee, maar goede uitvoering.![]()
Ziet er goed uit. Hoe bevalt ‘ie?quote:Op zondag 22 december 2019 23:57 schreef overcast666 het volgende:
Hallo allemaal, mijn eerste mechanische horloge.
[ afbeelding ]
Foto is al wat ouder
Zeer goed. Lekker degelijk.quote:Op maandag 23 december 2019 00:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Hoe bevalt ‘ie?
Dat is redelijk netjes. Keramische bezel?quote:Op maandag 23 december 2019 00:18 schreef overcast666 het volgende:
[..]
Zeer goed. Lekker degelijk.
En loopt ongeveer + 4 seconden per dag.
Ja keramisch en gematteerd. Hele horloge en band is mat. Ik haat vingerafdrukkenquote:Op maandag 23 december 2019 00:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is redelijk netjes. Keramische bezel?
Die is mij wat te duur.quote:Op maandag 23 december 2019 00:23 schreef static het volgende:
Ik heb deze op het oog, gaat mijn tweede Oris worden.
[ afbeelding ]
Geinig ding wel. Is dat die van de billboardreclames?quote:Op maandag 23 december 2019 00:23 schreef static het volgende:
Ik heb deze op het oog, gaat mijn tweede Oris worden.
[ afbeelding ]
Heb ik ook een tijdje naar gekeken maar was toch iets te fors. Jammer van de geïntegreerde band ook. Maar mooi ding!quote:Op zondag 22 december 2019 23:57 schreef overcast666 het volgende:
Hallo allemaal, mijn eerste mechanische horloge.
[ afbeelding ]
Foto is al wat ouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |