Alleen Mortie toch, Ama zie ik niet echt als een nerd eigenlijk. Die kende tot een paar jaar Star Wars volgens mij niet eensquote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Star trek is echt belachelijk slecht
Ik voel me aangevallen.quote:
Nee was op zoek naar een slowchat met goede mods hahaatjesquote:
Dan moet je naar juichbaakquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee was op zoek naar een slowchat met goede mods hahaatjes
Do normaalquote:
en wegblijvenquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een debieltjes sc is dit toch ook ik ga naar Discord
Eerste keer dat er iets zinnigs uitkomt bij hem dusquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:03 schreef Catkiller het volgende:
Uit "35.000 warme vrienden" Straling kijkt ook Star Wars, valt die even door de mand haha.
Is vast ook weer een leugen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eerste keer dat er iets zinnigs uitkomt bij hem dus
Lees jij maar lekker je boekjes vriend als je je daar goed bij voeltquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, als je Fifa verkiest boven boeken ben je al reddeloos verloren natuurlijk
Ben ook geen nerd, kende het altijd wel maar nooit gekeken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen Mortie toch, Ama zie ik niet echt als een nerd eigenlijk. Die kende tot een paar jaar Star Wars volgens mij niet eens
Maak je er een? En blijf je daar gvd ook maarquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:04 schreef Catkiller het volgende:
ER IS NIET EENS EEN SLOWCHAT IN JUICHBAAK
Iets met hoeren en je moeder weet het ook niet meer preciesquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee was op zoek naar een slowchat met goede mods hahaatjes
Was niet serieus hoor, Do what you gotta doquote:Op dinsdag 12 november 2019 19:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lees jij maar lekker je boekjes vriend als je je daar goed bij voelt
zeg het ze !!quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:12 schreef Solotovski het volgende:
Star wars is toch wel zo intens KUT
quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:12 schreef Solotovski het volgende:
Star wars is toch wel zo intens KUT
STAR WARS IS GODVERDOMME TYFUSKUTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |