"kan zijn"? "die fok! belichaamt", zul je bedoelenquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:16 schreef Fok-it het volgende:
Dat deze OP al 8 delen stand houdt geeft mij een warm gevoel van binnen. Een klein lichtje in de duisternis die FOK! kan zijn.

Ik vind het ook wel een prima streak eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:16 schreef Fok-it het volgende:
Dat deze OP al 8 delen stand houdt geeft mij een warm gevoel van binnen. Een klein lichtje in de duisternis die FOK! kan zijn.

Kan zijn is gewoon goed Nederlands hoor Hansquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
"kan zijn"? "die fok! belichaamt", zul je bedoelen

??? wat is dit voor non sequiturquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan zijn is gewoon goed Nederlands hoor Hans

Ben benieuwd welk woord morgen op de scheurkalender staat.quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:23 schreef Fok-it het volgende:
Charles heeft weer moeilijk woord geleerd vandaag

Homo erectusquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk woord morgen op de scheurkalender staat.

Had je het boekje al gelezen trouwens, dat ik je gestuurd had?quote:

Neequote:Op dinsdag 12 november 2019 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je het boekje al gelezen trouwens, dat ik je gestuurd had?
 Zal ik binnenkort eens mee beginnen. Hij ligt bovenop de to reads in de boekenkast, dat wel
 Zal ik binnenkort eens mee beginnen. Hij ligt bovenop de to reads in de boekenkast, dat wel

heb ik al zo vaak gebruik kerel, mss eens beter oplettenquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:23 schreef Fok-it het volgende:
Charles heeft weer moeilijk woord geleerd vandaag
 zou jou goed doen w8 maar ventj
 zou jou goed doen w8 maar ventj

Waarom avondcollege's?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:32 schreef naatje_1 het volgende:
Dat was college numero uno van vandaag, zometeen college numero duo...
Hoeveel boeken lees je nou gemiddeld per maand?quote:Op dinsdag 12 november 2019 18:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeZal ik binnenkort eens mee beginnen. Hij ligt bovenop de to reads in de boekenkast, dat wel

Valt flink tegen. Was tijdje geleden wel 4 per maand ofzo, maar nu nog maar 2 denk ikquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom avondcollege's?
Wat is daar de meerwaarde van?
[..]
Hoeveel boeken lees je nou gemiddeld per maand?

rtquote:Op dinsdag 12 november 2019 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt flink tegen. Was tijdje geleden wel 4 per maand ofzo, maar nu nog maar 2 denk ik

Kies ook altijd de dikke pillen uitquote:
 Als ik gewoon eens wat meer 100/200 pages ging lezen
 Als ik gewoon eens wat meer 100/200 pages ging lezen

samequote:Op dinsdag 12 november 2019 18:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kies ook altijd de dikke pillen uitAls ik gewoon eens wat meer 100/200 pages ging lezen

Moet gewoon weer op vakantie, dan vliegen ze er doorheen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |