Volgens een kleine minderheid extreem linkse roeptoeters, gesteund door linkse politieke partijen.quote:
Dat is jou mening. En dus geen feit. Dat is ook eigenlijk het vervelende met een zwarte piet discussie dat er types als jij bij zitten die niet verder komen in hun argumentatie dan iedereen met een andere mening voor racist uit te maken. En het dan nog raar vinden dat mensen daar boos over worden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:34 schreef Ricardiyanoya het volgende:
[..]
Omdat iemand die van mening is dat sinterklaas geen racistische feestje is , een racist is.
Hihi je verandert de namen naar grappige namenquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Paljas is een buurman van meneer Airfryer. onder het motto 'The Black Archives' organiseren ze dating-avonden voor mensen met getinte huidskeur, en geven ze zichzelf prijzen want ze hebben het toch zo goed gedaan allemaal.
bij rtl late night noemde ze 'm Jeffreyquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:43 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Hihi je verandert de namen naar grappige namen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veeg me op![]()
![]()
![]()
Jeffreyquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
bij rtl late night noemde ze 'm Jeffrey
Ok boomerquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:30 schreef Ciclon het volgende:
Esajas, de leider achter de schermen van KOZP, ziet de vlag van Sardinië (en dus ook Corsica) en een schilderij/muurpaint in Rome ook als racisme jegens zwarten en niet als een soort van Trofee op de herovering op de Moren. Zoals ik al zei, die gast is bezig met een kruistocht jegens blanken.
Je woont in een dorp met 200 man ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:14 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Volgens een kleine minderheid extreem linkse roeptoeters, gesteund door linkse politieke partijen.
Als je familie, vrienden- en kennissenkring bestaat uit mensen die een hekel aan Nederland/kazen hebben zal je het wel iets vaker horen inderdaad.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:51 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Je woont in een dorp met 200 man ?
Dat is typisch een neonazi-organisatie die dat schrijft. Trap er niet inquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:58 schreef Oostwoud het volgende:
Kijk nou, false flags op komst om Pro-Pieters weg te kunnen zetten als fascisten en racisten. Dit werpt nieuw licht op de bestorming van het antif- ik bedoel BLM, Black Pan-, nee, KOZP-congres.
Wow een anoniem blogje, moet wel waar zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:58 schreef Oostwoud het volgende:
Kijk nou, false flags op komst om Pro-Pieters weg te kunnen zetten als fascisten en racisten. Dit werpt nieuw licht op de bestorming van het antif- ik bedoel BLM, Black Pan-, nee, KOZP-congres.
Nee in de derde stad van Nederland qua inwoneraantal.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:51 schreef dagobertE6 het volgende:
[..]
Je woont in een dorp met 200 man ?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:58 schreef Oostwoud het volgende:
+ whitey helpers (useful idiots)quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:58 schreef NoPicNic het volgende:
KOZP = Zwarte buitenlanders die witte Nederlanders haten
Ik ben van mening dat sinterklaas een racistisch feestje is EN ik ben een racist.quote:Op dinsdag 12 november 2019 17:34 schreef Ricardiyanoya het volgende:
[..]
Omdat iemand die van mening is dat sinterklaas geen racistische feestje is , een racist is.
Wie? Heb je een link?quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Die dating avonden die meneer Paljas organiseert
Dat zijn geen echte Nederlanders maar oikofoben.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:28 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
+ whitey helpers (useful idiots)
Racisme tegen blanken bestaat nietquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat zou je eens andersom moeten proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |