Hier ook een tijdje slechte middagdutjes gehad (als in niet gaan slapen, alleen maar kletsen en zingen in bed), nu slaapt ie 9 van de 10 keer weer prima tussen de middag. Ook 's avonds gaat ie prima slapen (meestal rond 20 uur).quote:Op zondag 8 december 2019 19:25 schreef Lemijn het volgende:
De middagdutjes zijn steeds zo’n strijd en ik wil helemaal geen strijd dus vanmiddag zijn we gewoon gaan lunchen met vrienden en daarna door naar de speeltuin. Ging probleemloos.
Daaaag, eigen tijd overdag, het was leuk je gekend te hebben..
Is dat klein? Klinkt mij niet abnormaal. Noud is 2 jaar en 9 maanden en die zit rond de 13 kilo, is volgens mij aardig gemiddeld?quote:Op zondag 8 december 2019 18:18 schreef Nazil het volgende:
3j3m is 95.5cm en 14.8 kilo volgens CB 2 maanden geledennu 97 cm en 15.2 kg na een groeispurt. Ja hij is klein.
In plaats van de standaard luier kun je ook een luierbroekje doen. Dat voelt dan misschien iets minder als een grote stap terug.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:12 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Thanks allemaa! Ik ga echt geen luier meer omdoen maar zal wel een cursus anger management doen ;-) gewoon tanden op elkaar. Het ging vandaag afgezien van de drol in de luier vanochtend eigenlijk heel goed. Ik moest haar wel sturen maar ze ging wel gewoon als ik het vroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Hier ook.... je bent niet alleenquote:Op zondag 8 december 2019 23:39 schreef Burdie het volgende:
Mijn kinderen zijn beiden met 1,5 jaar gestopt met middagdutjes doen, dus ik lees jullie verhalen over slapende peuters altijd met lichte jaloezie.
hij zit op de - 1 lijn qua lengte, dus wel wat aan de kleine kant ja.quote:Op zondag 8 december 2019 21:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Is dat klein? Klinkt mij niet abnormaal. Noud is 2 jaar en 9 maanden en die zit rond de 13 kilo, is volgens mij aardig gemiddeld?
Mwah, da's ietsjes pietsjes kleiner dan gemiddeld, geen uitzonderlijke dwerg ofzoquote:Op maandag 9 december 2019 08:33 schreef Nazil het volgende:
[..]
hij zit op de - 1 lijn qua lengte, dus wel wat aan de kleine kant ja.
Wij doen daarom sinds een paar jaar heel bewust zo min mogelijk in december.quote:Op maandag 9 december 2019 21:29 schreef Quoi het volgende:
Vinden jullie het ook zo snel kerst ineens? Op het kdv is het ook ineens kerst, terwijl Max nog volop Sinterklaarliedjes zingtIk snap wel dat kindjes (en ouders
) best overprikkeld raken van december.
Anders misschien eens vragen bij de apotheekquote:Op dinsdag 10 december 2019 09:53 schreef Messina het volgende:
Naast alle standaard decembershit ook nog een jarige moeder, schoonmoeder, oma (ja, ik heb mijn oma nog) en beste vriendin.
Luierbroekjes maat 6: Alles nat. Helaasje pindakaasje![]()
De Drynites (4-7) zitten wel goed, maar die lijken me nou helemaal niet fijn overdag...
Voorverwarmen op de radiator?quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:20 schreef Lemijn het volgende:
Jacob vond bij de laatste twee potjespogingen het ding te koud. Wat nu? Potje met stoelverwarming kopen?
Leuk bedacht wel. Maar ik heb in de badkamer zo'n handdoekending waar geen potje op kan en die meestal uitstaat. Hij heeft toevallig vanmorgen nogal geboeid zitten kijken naar Max op een zitverkleiner dus overweeg dat nu aan te schaffen. Terwijl ik tegelijk er eigenlijk helemaal geen moeite voor wil doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:23 schreef SQ het volgende:
Ik vind het knap hoor, ik begin er nog niet aan. Noud gaat op het kdv dus wel soms mee naar de wc. Luier uit, broek op de enkels en dan op de wc.
Maar wel als er dan een ander kindje hulp nodig heeft, snel ongezien opstaan, op de grond schijten, en daar dan in gaan springen. De leidster was maar een minuutje weg
Ja ik zat vanavond het nieuws te kijken, een stukje over RS... dat hoesten van dat kleine mensje... vreselijk! Maar goddank is het nu een heerlijke peuterdraak die mij heel veel grijze haren bezorgd.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:43 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ja gm87 ik weet het nog goed, ik was toen zo'n beetje non-stop aan het kolven en vond uiteraard dat ik het niet echt getroffen had zo, tot jij begon te posten over J in het ziekenhuis en dat je hem zelfs niet mocht vasthouden.Wat een reality check was dat zeg. En wat is hij er godzijdank goed uitgekomen.
Dat klopt, maar het was toen wel goed om weer te beseffen dat het geen vanzelfsprekendheid is dat je baby gezond is en thuis is en dat je hem/haar mag vasthouden wanneer je maar wil.quote:Op woensdag 11 december 2019 20:57 schreef Quoi het volgende:
Nou @:ViviRAWRS dat kolven van jou is anders een monsterlijke klus geweest.
Goed bezig!quote:Op woensdag 11 december 2019 20:57 schreef Quoi het volgende:
Kijk die mooie mentions van mij nou toch.
Ik heb joue kolfavontuur vanaf de zijlijn gevolgd maar diep respect voor jouw doorzettingsvermogen... ik haf ws allang opgegeven.quote:Op woensdag 11 december 2019 21:08 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het was toen wel goed om weer te beseffen dat het geen vanzelfsprekendheid is dat je baby gezond is en thuis is en dat je hem/haar mag vasthouden wanneer je maar wil.
[..]
Goed bezig!En als dit mobiel was heb je dikke kans dat autocorrect voortaan een handje helpt.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 21:23 schreef SQ het volgende:
Ik vind het knap hoor, ik begin er nog niet aan. Noud gaat op het kdv dus wel soms mee naar de wc. Luier uit, broek op de enkels en dan op de wc.
Maar wel als er dan een ander kindje hulp nodig heeft, snel ongezien opstaan, op de grond schijten, en daar dan in gaan springen. De leidster was maar een minuutje weg
Ach GMquote:Op woensdag 11 december 2019 10:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
James kan prima zonder luier maar hij vertikt het gewoon... doet het alleen als hij er zin in heeftop psz doen ze er ook niet echt moeite voor.
Vandaag is t alweer 3 jaar geleden dat mijn ventje er zo slecht aan toe was en ik hem bijna kwijt was... december blijft een rare maand...
Maar zo trots op de kleine vechter!♡
[ afbeelding ]
Geef gerust een gil als je een keer samen naar plaswijck wilquote:Op donderdag 12 december 2019 22:21 schreef Quoi het volgende:
Leuk @:littledrummergirl ! Tot nu toe nog steeds niet geweest, terwijl we er relatief dichtbij wonen.
Het is genieten, die kleine mannetje en vrouwtjes. Ik ben vandaag helemaal week, want vanmorgen mochten we naar het consultatiebureau en ik glim nog steeds van trots. Daar zat mijn manneke dan op een stoel, met zijn hand voor zijn ene oog, al die plaatjes op te noemen! En voetballen want ook een testje blijkbaarAlleen tekenen zag hij ff niet zitten, maar het is geen tekenaar weten we.
Wat een verschil trouwens tussen ons oude cb en dezeVorige midden in achterstandswijk, groots opgezet, deze piepklein, in het gebouw van zijn kdv. Wat weer superhandig was, kon hij meteen door.
Vroegen nog of ik veel geoefend had met de ogentest, dat hij het zo netjes deed. Uhmmm ja, vanmorgen vroeg![]()
Morgen brengt mijn vriend 'm naar mijn zus voor een nachtje logeren. Hebben wij onze datenighten kan vriendj me op onchristelijk tijdstip naar Schiphol brengen. Zie ik 'm dinsdag pas weer, als hij landt in Edinburgh met z'n vader
Houd ik in gedachten!quote:Op donderdag 12 december 2019 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Geef gerust een gil als je een keer samen naar plaswijck wilkaptein leidt max vast graag rond haha.
En lekker bezig bij het CBparentingpoints in the pocket
Haha leuk is dat he, je kan zo trots zijn op wat ze allemaal al kunnen!quote:Op donderdag 12 december 2019 22:21 schreef Quoi het volgende:
Leuk @:littledrummergirl ! Tot nu toe nog steeds niet geweest, terwijl we er relatief dichtbij wonen.
Het is genieten, die kleine mannetje en vrouwtjes. Ik ben vandaag helemaal week, want vanmorgen mochten we naar het consultatiebureau en ik glim nog steeds van trots. Daar zat mijn manneke dan op een stoel, met zijn hand voor zijn ene oog, al die plaatjes op te noemen! En voetballen want ook een testje blijkbaarAlleen tekenen zag hij ff niet zitten, maar het is geen tekenaar weten we.
Wat een verschil trouwens tussen ons oude cb en dezeVorige midden in achterstandswijk, groots opgezet, deze piepklein, in het gebouw van zijn kdv. Wat weer superhandig was, kon hij meteen door.
Vroegen nog of ik veel geoefend had met de ogentest, dat hij het zo netjes deed. Uhmmm ja, vanmorgen vroeg![]()
Morgen brengt mijn vriend 'm naar mijn zus voor een nachtje logeren. Hebben wij onze datenighten kan vriendj me op onchristelijk tijdstip naar Schiphol brengen. Zie ik 'm dinsdag pas weer, als hij landt in Edinburgh met z'n vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |