abonnement Unibet Coolblue
pi_189970211
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dat is net zo goed belachelijk. Ik had er respect voor gehad wanneer landen dat inderdaad geboycot hadden, maar ik begrijp ook dat dat niet reëel is om te verwachten. Helaas.
[..]

1) Als iedereen zo blijft denken en doen dan verandert er inderdaad niks.
2) Afreizen betekent toch dat je het niet (sterk genoeg) afkeurt, en dat je op z'n minst impliciet verantwoordelijk bent voor het in stand houden van bijzonder verwerpelijke praktijken.
[..]

Het is niet gek. Wel jammer.
[..]

Oké. Dus? Je maakt toch zelf een afweging.
[..]

Want dat is inderdaad het enige alternatief :') .
[..]

Ooooooh, het is topsport! Dan is het oké om alle ethische overwegingen het raam uit te flikkeren? Ga weg joh, JUIST topsport leent zich om een statement te maken.

Ajax veroordeelt het ook? Laat me niet lachen: wat zijn die (mooie) woorden waard als je er niet naar handelt. Hypocriet geneuzel dus.
Ik keur kinderarbeid ook af, maar koop mijn kleding ook wel eens bij Nike en Hm...

Ik keur Qatar af maar ga ook het WK kijken....

Ik keur dierenmishandeling ook af, maar eet gewoon vlees...

Ik keur drugshandel oorlogen ook af maar slik wel af en toe een pilletje.

Je stemt zeker ook GroenLinks? Tuurlijk kan je een statement maken. Maar alsof dat helpt. Dan was er een andere topclub uitgenodigd en graag gegaan.

Je draait de doden er niet mee terug helaas. En een statement zal het ook echt niet zijn. Qatar lacht daarom.

Hypocriet, als straks al die spelers daar ook het wk gaan spelen. Uiteindelijk wil je politiek en topsport scheiden.

Ajax maakt sportief gezien gewoon een slimme keuze. Willen bij de top van Europa horen. En daar hoort dit bij... Alleen al om tegen een sterke tegenstander te oefenen moet daarbij zijn.
Love is in the air!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')