Zelf bier maken is erg populair hier, ik weet niet of ze ook zelf wijn maken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf gewoon wat druivensap laten gisten
Zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat was die rage post ookal weer? Een verzameling van wielerautisten,acts en fanboys?
In Bergen regent het toch 364 dagen per jaar?quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik woon in Bergen, aan de kust, dus niet heel koud in de winter. Op hoogte (500/600 meter) ligt hier al wel een beetje sneeuw inderdaad.
Wellicht idee om om de zoveel tijd met DeeBee te wisselen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In Bergen regent het toch 364 dagen per jaar?
Ik snap 'm niet.quote:
It's time for Africa.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WLR heeft overigens nog steeds een leuke beschrijving nodig. Iemand nog suggesties?
[ afbeelding ]
De winnende suggestie krijgt een positieve note.
Nee is ook heel matig. Dacht aan iets als een droge Parijs-Roubaix. Ik denk nog na over iets beters.quote:
Dit is niet leuk.quote:
Al een paar weken weinig regen en (relatief) veel zon hier.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In Bergen regent het toch 364 dagen per jaar?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
‘De koers!’
‘De koers?’
‘Het leven.’
De beste tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
‘De koers!’
‘De koers?’
‘Het leven.’
Haha, dat laatste.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:42 schreef Felagund het volgende:
Wielrennen! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent wielrennen nu voor jou? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |