Zelf bier maken is erg populair hier, ik weet niet of ze ook zelf wijn maken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk dat ze zelf gewoon wat druivensap laten gisten
Zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat was die rage post ookal weer? Een verzameling van wielerautisten,acts en fanboys?
In Bergen regent het toch 364 dagen per jaar?quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik woon in Bergen, aan de kust, dus niet heel koud in de winter. Op hoogte (500/600 meter) ligt hier al wel een beetje sneeuw inderdaad.
Wellicht idee om om de zoveel tijd met DeeBee te wisselen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In Bergen regent het toch 364 dagen per jaar?
Ik snap 'm niet.quote:
It's time for Africa.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
WLR heeft overigens nog steeds een leuke beschrijving nodig. Iemand nog suggesties?
[ afbeelding ]
De winnende suggestie krijgt een positieve note.
Nee is ook heel matig. Dacht aan iets als een droge Parijs-Roubaix. Ik denk nog na over iets beters.quote:
Dit is niet leuk.quote:
Al een paar weken weinig regen en (relatief) veel zon hier.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In Bergen regent het toch 364 dagen per jaar?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
‘De koers!’
‘De koers?’
‘Het leven.’
De beste tot nu toe.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
‘De koers!’
‘De koers?’
‘Het leven.’
Haha, dat laatste.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:42 schreef Felagund het volgende:
Wielrennen! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent wielrennen nu voor jou? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Wat is jullie mening hierover?twitter:telegraaf twitterde op woensdag 13-11-2019 om 07:44:21Een Leidse vrouwelijke hoogleraar ’maatschappelijke vraagstukken’ komt na uitvoerig onderzoek dat Ahmed in schoolboeken te vaak een shoarmaboer is en dat Annemarie taartjes bakt. Is er teveel stereotypering in het lesmateriaal? https://t.co/fTW0ZmMpr6 reageer retweet
Dat ik best wel trek heb in shoarma, maar eigenlijk ook wel een taartje lust. Mits het een slagroomtaartje is met chocolade aan de zijkant en een extra laagje aardbeienjam erin. Gezien het tijdstip ga ik voor het taartje.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:50 schreef wimderon het volgende:
Wat is jullie mening hierover?twitter:telegraaf twitterde op woensdag 13-11-2019 om 07:44:21Een Leidse vrouwelijke hoogleraar ’maatschappelijke vraagstukken’ komt na uitvoerig onderzoek dat Ahmed in schoolboeken te vaak een shoarmaboer is en dat Annemarie taartjes bakt. Is er teveel stereotypering in het lesmateriaal? https://t.co/fTW0ZmMpr6 reageer retweet
Wist je dat @Slobeend ook helemaal geen eend is?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:53 schreef heywoodu het volgende:
Een vrouwelijke hoogleraar is géén hooglerares? Weer wat geleerd.
Ben jij wel een rotscholier?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat @:Slobeend ook helemaal geen eend is?
Dat gaat jou helemaal niets aan, mannetje.quote:
Dat hier teveel focus op ligt. De echt racistische elementen zijn wel uit schoolboeken, reclame, magazine covers etc. Maar nu gaat ze veel te ver met sommige dingen om dingen gelijk te trekken. Ja Achmeds komen nou eenmaal minder vaak voor in de hoogste functies van de maatschappij en veel shoarmaboeren hebben een Islamistische achtergrond. Vrouwen zijn ook vaker bezig met dingen taarten bakken etc. Ja er zijn natuurlijk ook mannen die dat doen en veel bakkers zijn ook mannen. Er hoeft niet op elke slak zout gelegd worden. Juist die focus op alle correctheid zorgt ervoor dat mensen zich buitengesloten voelen en discussie ontstaat. Ook die discussie laatst dat barbies niet meer gemerkt mag worden als meisjesspeelgoed in winkels. Die dingen worden gemaakt met alle roze en glitters om vooral te zorgen dat meisjes het kopen. Wil een jongen met een barbie spelen? Geen probleem! Laat die jongen toch lekker. Maar waarom die panische discussie over dat het niet meer meisjesspeelgoed genoemd mag worden. Bemoei je er niet zo mee en laat die kinderen gewoon spelen waarmee ze willen.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:50 schreef wimderon het volgende:
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat je echt je mening ging geven.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat hier teveel focus op ligt. De echt racistische elementen zijn wel uit schoolboeken, reclame, magazine covers etc. Maar nu gaat ze veel te ver met sommige dingen om dingen gelijk te trekken. Ja Achmeds komen nou eenmaal minder vaak voor in de hoogste functies van de maatschappij en veel shoarmaboeren hebben een Islamistische achtergrond. Vrouwen zijn ook vaker bezig met dingen taarten bakken etc. Ja er zijn natuurlijk ook mannen die dat doen en veel bakkers zijn ook mannen. Er hoeft niet op elke slak zout gelegd worden. Juist die focus op alle correctheid zorgt ervoor dat mensen zich buitengesloten voelen en discussie ontstaat. Ook die discussie laatst dat barbies niet meer gemerkt mag worden als meisjesspeelgoed in winkels. Die dingen worden gemaakt met alle roze en glitters om vooral te zorgen dat meisjes het kopen. Wil een jongen met een barbie spelen? Geen probleem! Laat die jongen toch lekker. Maar waarom die panische discussie over dat het niet meer meisjesspeelgoed genoemd mag worden. Bemoei je er niet zo mee en laat die kinderen gewoon spelen waarmee ze willen.
Wat een agressiequote:Op woensdag 13 november 2019 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat gaat jou helemaal niets aan, mannetje.
Ok, ik dacht ik doe wat moeite voor een inhoudelijke discussiequote:Op woensdag 13 november 2019 20:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet de bedoeling dat je echt je mening ging geven.
Ik ben het wel je eens. Ik geloof absoluut niet in quota en dergelijke. Daardoor krijg je juist meer ongelijkheid.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ok, ik dacht ik doe wat moeite voor een inhoudelijke discussie![]()
Dan gaan we weer gewoon baggeren
Gezien de uitlatingen op twitter vandaag valt niet uit te sluiten dat @Slobeend Marijn de Vries is.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist je dat @:Slobeend ook helemaal geen eend is?
Rellend is hij zeker, dus dat is iig correct.quote:
Oh, daarom is hij altijd zo positief over Marijn.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gezien de uitlatingen op twitter vandaag valt niet uit te sluiten dat @:Slobeend Marijn de Vries is.
Nou ja zeg, gelukkig nietquote:Op woensdag 13 november 2019 20:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gezien de uitlatingen op twitter vandaag valt niet uit te sluiten dat @:Slobeend Marijn de Vries is.
En Rot ook, ha!quote:Op woensdag 13 november 2019 20:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rellend is hij zeker, dus dat is iig correct.
Fake news rellendequote:Op woensdag 13 november 2019 20:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh, daarom is hij altijd zo positief over Marijn.
We hebben de nieuwe Dotan ontmaskerd.
Ik wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fake news rellende
[ afbeelding ]
En dat was nog lang niet alles!
Feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je kwaad werd.
Moet jij weten.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feitelijke onjuistheden betreur ik ten zeerste.
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo zag ik er een jaar geleden uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, Bob is echt Zanger Bob?quote:
De beste tot nu toe is van @Dale_Cooper wat mij betreft.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moet jij weten.
Heb je trouwens de winnende slogan al voorbij zien komen?
Ik ben wel te zwaar, maar nog niet zo rond als Zanger Bob ooit is geweest.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wow, Bob is echt Zanger Bob?
quote:Op woensdag 13 november 2019 21:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De beste tot nu toe is van @:Dale_Cooper wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |