Van welk geld?quote:Op zondag 24 november 2019 11:15 schreef fetX het volgende:
Je mag toch hopen dat die Arnesen nog een spits uit de hoge hoed tovert
Deze instelling plus het achterlijke tijdstip verwacht ik een zware pot.quote:Op zondag 24 november 2019 10:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Jorg weer geblesseerd.
Ik zie dit niet zo snel goed komen nee. Voorin amper scorend vermogen, behalve Berghuis. Maar die heeft het de laatste tijd ook niet echt meer.quote:Op zondag 24 november 2019 11:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Deze instelling plus het achterlijke tijdstip verwacht ik een zware pot.
Wachten op een rode kaart van Berghuis, als ie weer eens kortsluiting heeft.quote:Op zondag 24 november 2019 11:44 schreef Merkie het volgende:
Geen Jorgensen, Haps en Karsdorp. Doe maar schriftelijk af.
ik hoorde dat zijn vrouw aan het bevallen isquote:Op zondag 24 november 2019 12:22 schreef Haringkop het volgende:
Jorgensen weer geblesseerdDaar heb je echt geen kut aan.
#PartimeStrikerquote:Op zondag 24 november 2019 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik hoorde dat zijn vrouw aan het bevallen is
geen idee of het klopt
Dat klopt nietquote:Op zondag 24 november 2019 12:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik hoorde dat zijn vrouw aan het bevallen is
geen idee of het klopt
Beter gaan we om de beste verdediging van de Eredivisie een team bouwen.quote:Op zondag 24 november 2019 12:32 schreef Caland het volgende:
Sinisterra is nog rendementlozer dan Bilal
Daar moet je een team omheen bouwen
Kan ook lekker koppenquote:Op zondag 24 november 2019 12:32 schreef Caland het volgende:
Sinisterra is nog rendementlozer dan Bilal
Daar moet je een team omheen bouwen
Z’n broertje speelt weer.quote:Op zondag 24 november 2019 12:34 schreef Haringkop het volgende:
Toornstra heeft gelukkig weer zo’n middag dat hij elke een aanname of zes teveel nodig heeft.
quote:Op zondag 24 november 2019 12:43 schreef fetX het volgende:
Wij gaan natuurlijk nooit scoren vandaag.
Verstand vanquote:Op zondag 24 november 2019 12:43 schreef fetX het volgende:
Wij gaan natuurlijk nooit scoren vandaag.
Mario Been aanhouden na de 10-0 is minder dan 10 jaar geledenquote:Op zondag 24 november 2019 12:49 schreef Elan het volgende:
JAAAAA
Stam was echt de grootste fout van de afgelopen 10 jaar.
En dat zegt wat bij deze club.
Dat treurige feit even buiten beschouwing gelaten deed Stam deed het met beduidend beter materiaal toch een stuk slechter.quote:Op zondag 24 november 2019 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mario Been aanhouden na de 10-0 is minder dan 10 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |