abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 november 2019 @ 09:28:53 #1
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189904733
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

pi_189904810
Ik moet in NL nog 1 kozijn aftimmeren en lakken :@
  dinsdag 12 november 2019 @ 09:48:52 #3
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189904909
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 08:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een raar recept dan...
https://www.eetpaleo.nl/recepten/dessert/pompoenpudding/

Oordeel zelf maar. :+
pi_189904967
Mooi, op naar Arnheim. Nascholing here we come.

:P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189905015
Vanmorgen de restanten opgeruimd van de moordpartij die ik vannacht hoorde. De dader(s) was/waren bloeddorstig, ik vond alleen een veegje bloed op hun kamer.

Afval stats:
- restafval en groen in tweedelige kliko die wekelijks gelegd wordt
- glas en hard plastic naar glas- en plastic verzamelpunten
- papier maandelijks aan de straat voor de schutterij
- kleding en ander textiel naar verzamelpunt voor eigen vereniging
- grof vuil met pasje naar stort

En verder loeren wanneer de gemeentewerkers het groen in mijn buurt kortwieken zodat ik mijn eigen tuinafval 3 meter vanaf mijn schutting op hun hoop kan dumpen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189905093
Ik zie Cat nu als een professionele loerder _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189905094
Onderweg Rotterdam/bakkerijwaarts :W Moet ik nog van iemand groeten overbrengen aan LHO? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_189905100
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:04 schreef minilot het volgende:
Onderweg Rotterdam/bakkerijwaarts :W Moet ik nog van iemand groeten overbrengen aan LHO? :)
Ja, graag. Groetjes aan mijn favo bakker *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189905106
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 09:54 schreef fietsie het volgende:
Mooi, op naar Arnheim. Nascholing here we come.

:P
:W
We have far more in common than that which devides us..
pi_189905110
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 09:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

En verder loeren wanneer de gemeentewerkers het groen in mijn buurt kortwieken zodat ik mijn eigen tuinafval 3 meter vanaf mijn schutting op hun hoop kan dumpen.
:D
pi_189905112
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, graag. Groetjes aan mijn favo bakker *O*
Joe! *O*
  dinsdag 12 november 2019 @ 10:06:52 #12
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189905118
Oh leuk, lijstjes!

-Restafval in container aan de straat, wordt 6x per week geleegd. GFT doen ze hier niet aan dus ook in deze bak.
-Glas naar de glasbak aan de straat
-Papier naar de papierbak aan de straat
-Kleding naar de kledingbak aan de straat (Caritas)
-Plantaardige Olie naar de oliebak aan de straat (sociale werkplaats project)
-Grof vuil een keer per maand aan de straat of naar het lokale inzamelpunt

edit:
Verpakkingen in de gele bak aan de straat.
Siesta & Fiesta!
pi_189905162
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie Cat nu als een professionele loerder _O-
B-)

Inclusief boze buurvrouw als ik wat op die hoop erbij gooi ‘want dat geeft rommel’ :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189905164
Groetjes aan LHO!

Afval, er was zelfs in het weekend een fotoreportage van zooi rond de ondergrondse containers in de locale krant. Pasjes systeem hier, en sindsdien mietert iedereen er vanalles naast. Terwijl er nog niet extra voor betaalt hoeft te worden. Gaat in juli nog erger worden. Maar nu lijkt het er hier vaak op als bij Ummphie. Veel dumpingen uit buurtgemeente waar wel betaald moet worden.
pi_189905173
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:06 schreef minilot het volgende:

[..]

:D
In de herfst doe ik gewoon mijn burgerplicht hoor. De gemeente de bladeren teruggeven die vanuit hun bomen in mijn tuin vallen O-)
pi_189905182
Hier eigenlijk alleen vuilniszakken naast de ondergrondse straatcontainers als de pasjeslezer op storing staat. Anders nooit.
pi_189905189
pi_189905195
quote:
Ja!
Spoilers!
  dinsdag 12 november 2019 @ 10:49:13 #19
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189905454
quote:
Ja!
Wat fijn dat de bakkerij kennelijk zo goed loopt ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189905514
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Groetjes aan LHO!

Afval, er was zelfs in het weekend een fotoreportage van zooi rond de ondergrondse containers in de locale krant. Pasjes systeem hier, en sindsdien mietert iedereen er vanalles naast. Terwijl er nog niet extra voor betaalt hoeft te worden. Gaat in juli nog erger worden. Maar nu lijkt het er hier vaak op als bij Ummphie. Veel dumpingen uit buurtgemeente waar wel betaald moet worden.
Ik vind het gebrek aan boerenverstand vaak shoquerend bij dit soort beleidsmakers. Vraag ergens geld voor en mensen vinden een manier om er onderuit te komen. Zoals hun afval gewoon in de natuur dumpen en dergelijke.
pi_189905524
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:13 schreef minilot het volgende:
Hier eigenlijk alleen vuilniszakken naast de ondergrondse straatcontainers als de pasjeslezer op storing staat. Anders nooit.
Zelfde hier :Y Ik heb 1x een foto van grof vuil gemaakt dat er omheen stond, maar dat is dus 1x gebeurd in de 20 jaar dat ik hier woon :X
pi_189905561
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het gebrek aan boerenverstand vaak shoquerend bij dit soort beleidsmakers. Vraag ergens geld voor en mensen vinden een manier om er onderuit te komen. Zoals hun afval gewoon in de natuur dumpen en dergelijke.
En als ze nou nooit een waarschuwing hadden gekregen.....Maar binnen de gemeenteraad, diverse werkgroepen etc. iedereen gaf aan, het gaat niet werken. Maar de wethouder dacht van wel. Er is nu iemand die een speciale website heeft aangemaakt, je maakt een foto, upload 'm naar die website met de locatie erbij en het gaat automatisch naar de gemeente pagina. Want voorheen was je daar een kwartier mee kwijt, dus nam je vaak de moeite niet.
pi_189905571
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mja ik betwijfel ook of het tot resultaat heeft dat er minder afval is.
Hoofuit dat er op papier minder afval is.
Maar het gros van de mensen gaat echt niet zn afvalgewoontes aanpassen.

Denk dat dingen als dje herbruikbare zakjes op de groenteafdeling en minder verpakkingsmateriaal in zn algemeen veel effectiever zijn.
pi_189905591
Hier is het vaak ook zo'n rotzooi -O-
Maar het helpt ook niet dat de stort eerst erg moeilijk deed over legitimatie (mijn vriend kwam er met zijn rijbewijs niet in, omdat 'ie in De Meern geboren is, ondanks dat 'ie wel in IJsselstein woont... :') ) en je voor veel moet (moest?) betalen.

En verder zijn mensen hier gewoon lui (zetten hun zakken vuil ernaast als de bak vol is, in plaats het even terug mee te nemen. Die ondergrondse containers worden vaak zat geleegd zodat je echt geen 3 weken met een vuilniszak in je berging blijft zitten) en lijken weinig om hun omgeving te geven.

Verder; meuh. De uni vraagt geld voor de lama's.
Dus ik wil nog even contact opnemen met de verantwoordelijke om dit te bespreken. Het was ook weer te mooi om waar te zijn, hoe soepel het ging.... -O-
pi_189905593
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En als ze nou nooit een waarschuwing hadden gekregen.....Maar binnen de gemeenteraad, diverse werkgroepen etc. iedereen gaf aan, het gaat niet werken. Maar de wethouder dacht van wel. Er is nu iemand die een speciale website heeft aangemaakt, je maakt een foto, upload 'm naar die website met de locatie erbij en het gaat automatisch naar de gemeente pagina. Want voorheen was je daar een kwartier mee kwijt, dus nam je vaak de moeite niet.
Ah ik stuur ze via fb naar onze burgerblauw-mannen. Die melden het dan bij de gemeente voor je.
Doorgaans is het dan dezelfde of volgende dag weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')