Ja, graag. Groetjes aan mijn favo bakkerquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:04 schreef minilot het volgende:
Onderweg Rotterdam/bakkerijwaartsMoet ik nog van iemand groeten overbrengen aan LHO?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:54 schreef fietsie het volgende:
Mooi, op naar Arnheim. Nascholing here we come.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
En verder loeren wanneer de gemeentewerkers het groen in mijn buurt kortwieken zodat ik mijn eigen tuinafval 3 meter vanaf mijn schutting op hun hoop kan dumpen.
Joe!quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, graag. Groetjes aan mijn favo bakker
quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie Cat nu als een professionele loerder
In de herfst doe ik gewoon mijn burgerplicht hoor. De gemeente de bladeren teruggeven die vanuit hun bomen in mijn tuin vallenquote:
Ja!quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:04 schreef minilot het volgende:
Onderweg Rotterdam/bakkerijwaartsMoet ik nog van iemand groeten overbrengen aan LHO?
Ja!quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:04 schreef minilot het volgende:
Ik vind het gebrek aan boerenverstand vaak shoquerend bij dit soort beleidsmakers. Vraag ergens geld voor en mensen vinden een manier om er onderuit te komen. Zoals hun afval gewoon in de natuur dumpen en dergelijke.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Groetjes aan LHO!
Afval, er was zelfs in het weekend een fotoreportage van zooi rond de ondergrondse containers in de locale krant. Pasjes systeem hier, en sindsdien mietert iedereen er vanalles naast. Terwijl er nog niet extra voor betaalt hoeft te worden. Gaat in juli nog erger worden. Maar nu lijkt het er hier vaak op als bij Ummphie. Veel dumpingen uit buurtgemeente waar wel betaald moet worden.
Zelfde hierquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:13 schreef minilot het volgende:
Hier eigenlijk alleen vuilniszakken naast de ondergrondse straatcontainers als de pasjeslezer op storing staat. Anders nooit.
En als ze nou nooit een waarschuwing hadden gekregen.....Maar binnen de gemeenteraad, diverse werkgroepen etc. iedereen gaf aan, het gaat niet werken. Maar de wethouder dacht van wel. Er is nu iemand die een speciale website heeft aangemaakt, je maakt een foto, upload 'm naar die website met de locatie erbij en het gaat automatisch naar de gemeente pagina. Want voorheen was je daar een kwartier mee kwijt, dus nam je vaak de moeite niet.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het gebrek aan boerenverstand vaak shoquerend bij dit soort beleidsmakers. Vraag ergens geld voor en mensen vinden een manier om er onderuit te komen. Zoals hun afval gewoon in de natuur dumpen en dergelijke.
Mja ik betwijfel ook of het tot resultaat heeft dat er minder afval is.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het gebrek aan boerenverstand vaak shoquerend bij dit soort beleidsmakers. Vraag ergens geld voor en mensen vinden een manier om er onderuit te komen. Zoals hun afval gewoon in de natuur dumpen en dergelijke.
Ah ik stuur ze via fb naar onze burgerblauw-mannen. Die melden het dan bij de gemeente voor je.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En als ze nou nooit een waarschuwing hadden gekregen.....Maar binnen de gemeenteraad, diverse werkgroepen etc. iedereen gaf aan, het gaat niet werken. Maar de wethouder dacht van wel. Er is nu iemand die een speciale website heeft aangemaakt, je maakt een foto, upload 'm naar die website met de locatie erbij en het gaat automatisch naar de gemeente pagina. Want voorheen was je daar een kwartier mee kwijt, dus nam je vaak de moeite niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |